2020-03-12, 12:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Läs Aftonbladet finns en artikel att polis genomsökte LYXVILLAN hos folkkär artist.

Vem är det som är mongo nu?
😎

Det är du!

https://www.flashback.org/find_posts...hreadid=878840

"Helvete vad sexiga ben hon har den kvinnan.
Fatta att i den åldern fortfarande vara så sexig."
Senast redigerad av trottwell 2020-03-12 kl. 12:29.
Citera
2020-03-12, 12:28
Medlem
Åh nej, Anna har fått en fraktur!
Citera
2020-03-12, 12:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var ingen i tråden med på båten och såg människan uppträda?
Det ryktas om att hon fick "ställa in" pga alldeles för klen rider.
Stolledano hade bla krävt spareribs och pannkakor med lönnsirap men fick istället Falukorv och havrefras.
Citera
2020-03-12, 12:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Åh nej, Anna har fått en fraktur!

Jag förstod det!!! Människan är ju helt otrolig!! Hon gör ju allt för att kunna ställa in sina uppträdanden.
Man kan inte få en fraktur av att ta en bild till instagram
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-03-12 kl. 12:43.
Citera
2020-03-12, 12:43
Medlem
Musslis avatar
Jag tror inte hon vet vad en fraktur är... Hon skriver att hon har en fraktur i kroppen som gör ont men det är ingen fara annars. Ett brutet ben oavsett var det sitter i kroppen är inget man skojar bort direkt.
Citera
2020-03-12, 12:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag tror inte hon vet vad en fraktur är... Hon skriver att hon har en fraktur i kroppen som gör ont men det är ingen fara annars. Ett brutet ben oavsett var det sitter i kroppen är inget man skojar bort direkt.

Hon har väl poserat för mycket på skidorna så hon har träningsvärk.
Citera
2020-03-12, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

En bruten tå gör man inget åt utan det får läka av sig själv. Jag tror att hon slagit lilltån i tröskeln. Sen vill hon som vanligt göra sig märkvärdig och förstora upp det till en FRAKTUR för att vi ska tycka synd om henne. Hade det varit något allvarligare än en tå så hade hon skrivit vad det var.
Citera
2020-03-12, 15:02
Medlem
bilder från instastory , Märsta-frakturen hade frågestund

https://postimg.cc/gallery/1521t3hhm/
Citera
2020-03-12, 15:23
Medlem
Frammes avatar
I övrigt är jag helt frisk. Det betraktar jag som dagens skämt. Tråkigt har hon också, stackarn. Hur kan man tycka det när man har en så kärleksfull familj som hon. Då borde man vara supernöjd med livet. Vila är inte hennes grej. Hon gör ju inget annat. Tror det är Roberto som sköter allt fix hemma, städning o s v. Madame har nog inte tid med sånt. Hon har fullt upp med att fokusera på sej själv.
Senast redigerad av Framme 2020-03-12 kl. 15:27.
Citera
2020-03-12, 18:03
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
I övrigt är jag helt frisk. Det betraktar jag som dagens skämt. Tråkigt har hon också, stackarn. Hur kan man tycka det när man har en så kärleksfull familj som hon. Då borde man vara supernöjd med livet. Vila är inte hennes grej. Hon gör ju inget annat. Tror det är Roberto som sköter allt fix hemma, städning o s v. Madame har nog inte tid med sånt. Hon har fullt upp med att fokusera på sej själv.
Hon kanske borde testa att läsa, se en dokumentär eller liknande, så hon fattar att världen inte snurrar runt henne. Tror hon att folk inte har bättre för sig än att ställa frågor till henne om hennes totalt ointressanta tillvaro? Dvs vissa aspekter VILL man ju veta mer om, men de frågorna kommer hon ju ändå inte att svara på, t ex vikt, tjyvaktiga barn, ekonomi, etc.
Citera
2020-03-12, 18:27
Medlem
Frammes avatar
Tyvärr tror jag inte att det funkar, att madame försöker sysselsätta sej med annat än sej själv. Vi andra kan ju det, men inte hon. Just nu ser jag fram emot vårens och sommarens trädgårdsskötsel i herrgården. Ska den kära maken elda i år också, trots eldningsförbud? Blir det grillparty med dom underbara grannarna? En liten resa kanske, till deras lägenhet i Spanien, som inte är deras. Blöjpojken vid poolen, som ropar på mamma, o s v. Frågorna är många och långa. Det är ju ingen ide att ta dom med madame, då blir man portad.
Citera
2020-03-12, 18:31
Medlem
Musslis avatar
Hon fick frågan om corona och svarar att hon inte oroar sig och gör allt för att inte bli sjuk. Normala människor svarar att de gör allt för att inte sprida smittan vidare men inte Anna inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in