2020-03-12, 12:19
Medlem
HUR kan de vilja ha kvar Glasman före Jasse?
Glasman är manipulativ, för självgod, pratar KONSTANT, kan aldrig ha fel, ljuger som ett rövhål.
Jasse är omtänksam, rolig, oftast mycket positiv, hugger inte sina vänner i ryggen. Tyvärr är Jasse väldigt naiv och det kommer nog bli hennes fall tillslut, och det suger.
2020-03-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag vet inte vem jag kommer välja, ryker glasman hur blir då sami, kommer han bli jocke deppig och att de blir bra igen efter några dagar eller kommer han deppa ihop fullständigt och verkligen lämna. Den sami vill inte jag se
Glasman är Samis största fiende. Han är bra på att manipulera och kommer förr eller senare vända alla mot Sami för han bryr sig inte om att rösta med hjärtat utan bara taktiskt. Han förstår Sami är storfavorit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Frida får höra allt från Sami och Julia nu, jag HOPPAS att hon berättar för Jassa.
Det tror inte jag hon gör. Hon har kommit närmare Glasman och Julia än Jasmine. Hon vill inte fucka upp relationen med Glasman.
Medlem
Vad fan är man med i bb om man tänker gå ut för ens kompis åker ut
Medlem
Sami säger också att enda chansen att rösta ut Jassa är vid anonym-röstning. Men kort därefter säger han att de kör ett ärligt spel
Medlem
Mitt första inlägg ever här på fb. Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
I nuläget kommer jag att rösta kvar Jassa mot alla dessa tre.
2020-03-12, 12:21
Medlem
Jassa åker ikväll.
Medlem
Hahahaha är Julia på riktigt? Vet hon att det här sänds? Har aldrig i hela mitt liv sett en mer korkad människa.
Medlem
foxieroxies avatar
Skulle vara kul om Glasman och Mergin står mot varandra och tittarna röstar kvar Mergin. Muahahahhaha "In your face Glasman!" Glasman skryter om hur ärlig han är och vilken god spelare han är hela tiden.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
På vilket sätt? De ska rösta ut någon, klart de pratar ihop sig? De pratar inte om hur äcklig/jobbig/falsk någon är, som pink room gör, utan de diskuterar vad som är bäst för de själva i det här läget.
Exakt så.

Förstår inte hur man kan jämföra taktiksnack mot ren och skär skitsnack/mobbning/utfrysning.

Ingen härinne som hade varit inne i huset hade struntat i att försöka rädda sig själv i en situation där de hänger löst. Den som inte är med i pakten, åker ut. Klart det blir falskspel och taktiksnack då för fan.

Ska BB någonsin börja med interna röster igen så måste de förbjuda paktsnack som de gjort innan. Det här blir jobbigt att titta på.
Medlem
Detta är inte ens taktiskt från Julia. Hon hatar Jassa pga hon snodde Martin. Falska luder!
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fan nu säger de igen: Julia och Sami går om Glasman åker

Det är bara vidrigt beteende.

BB borde skicka ut dem och ta in riktiga deltagare som slutar gnäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in