2020-03-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag kommer rösta ut Glasman före Bella. Vill skapa lite kaos. Och se Alex tappa hakan. Vi vet ändå både Mergim och Amilia ryker när de hänger löst så det är ingen fara att de går och vinnar

Jag vet inte vem jag kommer välja, ryker glasman hur blir då sami, kommer han bli jocke deppig och att de blir bra igen efter några dagar eller kommer han deppa ihop fullständigt och verkligen lämna. Den sami vill inte jag se
Medlem
Mergim mergim.. sitter o snackar om Anders. ”Vet inte ens vem de är” ”hade han skrikit så på mig ooiuuuffff”

Tönt. Han hade lagt sig platt om Anders sa till honom..
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Korrekt. Dom är dock eniga om att varken Amilia eller Mergim får vinna och där har dom oss tittare med sig också. Amilia och Mergim har ju faktiskt bara sig själva att skylla på.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt. Det visar ju också att vi tittare inte har "fel uppfattning" om dem, utan att majoriteten i huset känner samma sak.
Det som är viktigt är att vi (som jag tjatar om) håller ihop om detta, även om dom tillfälligt ändrar sig.
Och sen får vi inte tveka när chans finns att få ut dom. Det får inte finnas någon "vi får en ny chans senare" för då kan de gå förlorat. Mycket viktigt!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Någon som kan sammanfatta hur snacket går kring örådet? Röstar lagen bara inom sig själva? Vilka pakter finns och hur kommer de rösta?

Gå bak ett par sidor och läs.
Medlem
Ut med Julia också. Är så förbannat less på henne
2020-03-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Gör hon?! Jag är inte förvånad. Jag sade det från början med "mark my words".
Jag gillade Vickan från början men nu har det vänt. Så falsk!
Medlem
riskns avatar
Jag tror att de skjuter sig själv i foten med att ljuga till gruppen om att rösta på Isabella men istället röstar de på Jasmine. Jag tror att Jasmine har en chans att vinna över Glasman i en omröstning.

Om nu rosa inte är så dumma i huvudet och röstar på Philip istället för Glasman i örådet.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hoppas, hoppas verkligen att hon skulle fatta det då. Drömläge skulle vara om de spelar upp ett klipp från hur de har resonerat och Jassa får se när Julia säger att Jassa är falsk och att hon vill ha ut henne. Har Julia sagt det till Jassa nykter någon gång utan att ta tillbaka det som Olga? Näe, det har hon inte. Hon är fruktansvärt falsk.

Frida får höra allt från Sami och Julia nu, jag HOPPAS att hon berättar för Jassa.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
För mig får de gärna dra alla tre.

Börjar också luta mot det. Sektledarens lamm som inte kan tänka själva får gärna lämna frivilligt om de vill. Så jävla larvigt.
Medlem
Jaha. Nu tänker de rösta ut Jasmine alltså?

Åh herregud. Får ännu ondare i huvudet av det här käbblet. Går ut och tar en promenad i solen istället, så hoppas jag att de kommit fram till någonting när jag kommer tillbaka igen.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Så jävla löjligt "åker X ut så går jag ut frivilligt" skärp er för fan
Bannlyst
Bra Glasman, tänk långsiktigt nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem