Han blev väl det när Lisa åkte, tänker jag? Han uttryckte ju sitt missnöje kring Amilia och Mergim redan innan, antar att han inte vill gå tillbaka till dem nu bara för att han inte har någon trygghet kvar.
Precis. Ja han och Lisa förstod ju till slut att dom bara var spelpjäser.
Victoria var ju också stor del att Lisa till slut fick upp ögonen över hur Amilia spelade.
Inte varit aktiv i tråden sen förra veckan så jag vet inte hur alla står men jävlar vad jag vill ha ut Glasman och Julia nu. Finns inga större störningsmoment än dom.
JO FÖRUTOM AMILIA OCH MAREK DÅ!
Håller med dig till 1000. Glasman är så jävla manipulativ.
Inte i nätheten!
Dom pratar taktik om vilka dom trivs med och vill hänga med.
Amilia-pakten körde med mobbig och om vilka som skulle mobbas ut. Använde sina egna som spelpjäser, ljög och var falska.
De är STOR skillnad vilket man ser om man hängt med hela vägen.
Håller verkligen med om detta. De pratar endast om vem de ska rösta på för att - helt naturligt - rädda och skapa de bästa förutsättningarna för de själva. De pratar inte illa om någon på samma sätt som pink room gjorde.
Spännande om Sami, Julia, Frida, Philip, Bella och röda laget röstar på Jasmine. Resten röstar på Bella, de två sitter och Bella skickas hem av tittarna. Kan Jasmine börja ana att det finns folk i hennes närhet som hugger henne i ryggen...?
Blir besviken på ''rainbow room'' nu. Glasman styr hela skiten och det känns inte som att varken Sami eller Alex vågar ha egen åsikt, vilket är tråkigt för Sami har varit min favorit än så länge, men sjunker tyvärr lite i mina ögon nu.
Det känns mest som att Glasman vill få ut Jasse för att Martin fick henne istället för han. Avundsjuka.
Julia beter sig riktigt falsk mot Jasse, hon leker bästa vän med henne för att sedan sticka kniven i hennes rygg. Usch.
Glasman och Sami vill ha värdiga vinnare som inte fulspelar och manipulerar. Jag kan tycka att Glasman kör ett raffinerat manipulativt spel. Han har ju redan sagt att Jassa inte är team Rainbow längre, men har han sagt det till henne?
Glasman har spelat hårdast av alla deltagare. Jasmine tror att hon fortfarande är vänner med dem medans de pratar illa om henne. Åtminstone Patzy och Lisa visste att de bara var en spelbricka åt Amilia/Anty när de var fortfarande kvar i huset.
Håller verkligen med om detta. De pratar endast om vem de ska rösta på för att - helt naturligt - rädda och skapa de bästa förutsättningarna för de själva. De pratar inte illa om någon på samma sätt som pink room gjorde.
Korrekt. Dom är dock eniga om att varken Amilia eller Mergim får vinna och där har dom oss tittare med sig också. Amilia och Mergim har ju faktiskt bara sig själva att skylla på.