2020-03-11, 19:45
  #63097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nu var du allt snäll.
Jo, ja, jag satsade lite högre!
2020-03-11, 19:46
  #63098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad är Philip för konstig snubbe??
”Åhh är det hjärtat? Är det hjärtat? Jag kan äta det. Jag kan äta det rått”

Han passar in på fördomsprofilen om hans utseende och stil
2020-03-11, 19:46
  #63099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag diggar ändå hennes autistiska stil

Förolämpning mot autister att jämföra med Jasse.
2020-03-11, 19:46
  #63100
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Gös är så jävla gott. Dom är inte värda det, borde fått en förgiftad blåsfisk istället. Men en sådan finns ju redan i huset.
2020-03-11, 19:47
  #63101
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Gös är så jävla gott. Dom är inte värda det, borde fått en förgiftad blåsfisk istället. Men en sådan finns ju redan i huset.

Ja, Gös är för jävla gott
2020-03-11, 19:49
  #63102
Medlem
D_120s avatar
Lisa2: Men...
Glas: Du är rasist

Lisa2: HAHAHAHAHA

Jag orkar inte

Avskyr verkligen blåvalen, men Lisa2 måste ut så fort hon är lös
2020-03-11, 19:49
  #63103
Medlem
När tror ni Mergim kommer säga att han inte kan äta fisk och ”Oh maj gaad så äckligt skojjar ni med maj big brotha”?
Jag gissar på inom loppet av 10 min
2020-03-11, 19:51
  #63104
Medlem
herpesvårtas avatar
"Hoppas det blir gott" - Mergim
2020-03-11, 19:52
  #63105
Medlem
brax HAHAHAHAHAAHHAHAHA izabella gå lägg dig direkt ingen mat
2020-03-11, 19:52
  #63106
Medlem
Blir helt glad av att se Julia i poolen. Gymnaster är så jävla häftiga.

(Blir också alltid lite svinavis när jag ser gymnaster pga fick aldrig börja med gymnastik när jag var liten :/ har fortfarande en gymnastikdröm...)
2020-03-11, 19:52
  #63107
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Han passar in på fördomsprofilen om hans utseende och stil

Fast Flashback trodde han var vegan så där gick de inte så bra
2020-03-11, 19:53
  #63108
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Blir helt glad av att se Julia i poolen. Gymnaster är så jävla häftiga.

(Blir också alltid lite svinavis när jag ser gymnaster pga fick aldrig börja med gymnastik när jag var liten :/ har fortfarande en gymnastikdröm...)

Aldrig försent att börja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in