2020-03-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Blir fan riktigt besviken ifall Sami röstar ut Jasse.

Det kommer han göra, glas & julia med!
2020-03-12, 12:13
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller verkligen med om detta. De pratar endast om vem de ska rösta på för att - helt naturligt - rädda och skapa de bästa förutsättningarna för de själva. De pratar inte illa om någon på samma sätt som pink room gjorde.
Och Amilia kommer ju aldrig att ändras. Skillnaden nu mot tidigare är ju bara att hon inte har någon att prata skit med. Mergim och Lennie är allt hon har. Margim vill hon inte ens hänga med men tvings göra de för att inte bli ensam. Släpper hon Mergim och tappar hon även Lennie.
Amilia och Mergim kör samma spel, ibland själva ibland tillsammans men fortfarande på samma sätt med skitsnack som äkta mobbare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Har rosa bestämt vem dom ska rösta på?

Mergim,amilia och Lennie kommer lägga sin röst på glasman helt klart.

Så dom som vi kommer få rädda/rösta ut blir antagligen glasman eller bella/Philip
Medlem
foxieroxies avatar
Nu paktar Alex och Glasman att om det kommer till det så ska de rösta på Jassa. Glasman "Jag pratar med Alex, du pratar med Victoria".

Manipulerande, falska... #€%#€%#
2020-03-12, 12:14
Medlem
Nu ljuger Alex. Säger att rosa rummet frös ut honom och hade planer om att göra Anty till BB vinnaren. Det hade de aldrig planer om. Och han var med på läggmatcherna. Falska fula jävel. Är man sån falsk lögnare så kommer han göra samma mot Sami och co sen! Alex måste ut snart.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
ÄLSKAR att de jobbar för att Amilia och Mergim inte ska vinna BB 😂
Och de sa vi hjälpa dom med!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Korrekt. Dom är dock eniga om att varken Amilia eller Mergim får vinna och där har dom oss tittare med sig också. Amilia och Mergim har ju faktiskt bara sig själva att skylla på.
Exakt. Det visar ju också att vi tittare inte har "fel uppfattning" om dem, utan att majoriteten i huset känner samma sak.
Medlem
xrlpyts avatar
Oj oj oj, nu snackar Glasman och Alex om att ha en plan C, vilket skulle vara att rösta ut Jassa om det kommer till det. Oooof.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Jag är så less på att höra hans röst så fort jag slår igång liven. Han pratar som att han tror han är med i debatt. Kräks i munnen. Ut med fanskapet.

Eller hur, han är fan lika självgod som Amilia. Bläääää
Medlem
Vill höra när Lennie lägger sin röst om det nu sker öppet 😂 han lär ju inte kunna stå för sitt beslut.

”Nääe jag vill inte rösta ut någon men bla bla”

Den nya tjejen: Amen det här blir bra! Haha
Medlem
Trollsvanss avatar
Glasman:
”-det är en lek”

För dig, en lek med 1miljon. I think not!
2020-03-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Mergim,amilia och Lennie kommer lägga sin röst på glasman helt klart.

Så dom som vi kommer få rädda/rösta ut blir antagligen glasman eller bella/Philip
Jag kommer rösta ut Glasman före Bella. Vill skapa lite kaos. Och se Alex tappa hakan. Vi vet ändå både Mergim och Amilia ryker när de hänger löst så det är ingen fara att de går och vinnar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in