2020-03-12, 12:04
Medlem
foxieroxies avatar
Glasman och Sami vill ha värdiga vinnare som inte fulspelar och manipulerar. Jag kan tycka att Glasman kör ett raffinerat manipulativt spel. Han har ju redan sagt att Jassa inte är team Rainbow längre, men har han sagt det till henne?
2020-03-12, 12:05
Bannlyst
Har rosa bestämt vem dom ska rösta på?
Medlem
Slinans avatar
Plot twist: alla röstar på Vicky i sista sekund. Hade varit guldvärt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Har läst ikapp tråden sen brevet kom in. Snälla hjälp en som inte kan kolla live. Jag är på riktigt HELT efter.

Varför vill alla ha ut Izabella? Seriöst behöver jag en ordentlig förklaring, för jag har inte sett eller uppfattat att NÅN stör sig på Bella. Tappar allt grepp när jag bara ser avsnitten. Trodde seriöst INGEN där inne ville rösta på henne. Utgick från att alla kör hem Philip. Fill me in!

Och varför kom det typ 25 inlägg om hur trög och dum Jassa är för en stund sen? Det tvivlar jag inte en sekund på men vill gärna höra vad som utlöste reaktionerna! 😂
De vill rösta ut Izabella framför Philip för att Izabella är närmare Mergim, och det är en större risk att hon joinar det teamet.

Jassa satt och argumenterade emot gruppen och sa typ "Mergim har sagt si", "Mergim har sagt så", "Philip kanske blir jättenära Mergim nästa vecka" osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Patsy har också sagt det. Men Viktoria sa att Amilia hade sagt detta, vilket inte stämmer, hon försöker få folk emot Amilia.

Alla är redan emot henne typ så det spelar ingen roll vad du tror.
2020-03-12, 12:06
Medlem
Citat:
Har läst ikapp tråden sen brevet kom in. Snälla hjälp en som inte kan kolla live. Jag är på riktigt HELT efter.

Varför vill alla ha ut Izabella? Seriöst behöver jag en ordentlig förklaring, för jag har inte sett eller uppfattat att NÅN stör sig på Bella. Tappar allt grepp när jag bara ser avsnitten. Trodde seriöst INGEN där inne ville rösta på henne. Utgick från att alla kör hem Philip. Fill me in!

Och varför kom det typ 25 inlägg om hur trög och dum Jassa är för en stund sen? Det tvivlar jag inte en sekund på men vill gärna höra vad som utlöste reaktionerna! 😂

För att hon har kommit för nära Mergim och andra "laget". Jassa tycker dock om Bella och uttryckte det i när övriga kom fram till att rösta ut Bella just pga ovanstående anledning.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Tror att de resonerar hon eller någon av oss. Jassa agerar på känslor medan de andra använder huvudet.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Rainbow team är just nu 100 gånger värre än vad pinkroom var just nu. Ingen verkar heller våga säga till Alex om att han blev sur över att Amilia inte sabbade silvertejp utmaningen så att Alex kunde gå säkert. Så han ville lika mycket körs legmatch.

Citat:
Ursprungligen postat av Slinan
+1

Äckligt mycket värre.
Inte i nätheten!
Dom pratar taktik om vilka dom trivs med och vill hänga med.
Amilia-pakten körde med mobbig och om vilka som skulle mobbas ut. Använde sina egna som spelpjäser, ljög och var falska.
De är STOR skillnad vilket man ser om man hängt med hela vägen.
2020-03-12, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Börjar Alex bli en Rainbow nu?
Han blev väl det när Lisa åkte, tänker jag? Han uttryckte ju sitt missnöje kring Amilia och Mergim redan innan, antar att han inte vill gå tillbaka till dem nu bara för att han inte har någon trygghet kvar.
2020-03-12, 12:07
Medlem
Inte varit aktiv i tråden sen förra veckan så jag vet inte hur alla står men jävlar vad jag vill ha ut Glasman och Julia nu. Finns inga större störningsmoment än dom.

JO FÖRUTOM AMILIA OCH MAREK DÅ!
2020-03-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ljög precis Viktoria om att Amilia sa ”de ska ut en efter en och packa sina väskor” när det var i själva verket VIKTORIA som sa dessa ord strax innan Lisa åkte?!
Märktes att botoxläppen var mest missnöjd över beslutet att rädda Philip kvar för stunden. Sedan tror jag att vi inte ska underskatta Philip heller men Sami och Glasman vet exakt vad de sysslar med.
2020-03-12, 12:08
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Inte i nätheten!
Dom pratar taktik om vilka dom trivs med och vill hänga med.
Amilia-pakten körde med mobbig och om vilka som skulle mobbas ut. Använde sina egna som spelpjäser, ljög och var falska.
De är STOR skillnad vilket man ser om man hängt med hela vägen.
Helt rätt👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in