2020-03-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Rainbow team är just nu 100 gånger värre än vad pinkroom var just nu. Ingen verkar heller våga säga till Alex om att han blev sur över att Amilia inte sabbade silvertejp utmaningen så att Alex kunde gå säkert. Så han ville lika mycket körs legmatch.
Alex är så falsk.
2020-03-12, 12:01
Medlem
CamillaGorillas avatar
Har läst ikapp tråden sen brevet kom in. Snälla hjälp en som inte kan kolla live. Jag är på riktigt HELT efter.

Varför vill alla ha ut Izabella? Seriöst behöver jag en ordentlig förklaring, för jag har inte sett eller uppfattat att NÅN stör sig på Bella. Tappar allt grepp när jag bara ser avsnitten. Trodde seriöst INGEN där inne ville rösta på henne. Utgick från att alla kör hem Philip. Fill me in!

Och varför kom det typ 25 inlägg om hur trög och dum Jassa är för en stund sen? Det tvivlar jag inte en sekund på men vill gärna höra vad som utlöste reaktionerna! 😂
2020-03-12, 12:02
Medlem
foxieroxies avatar
Har inte det andra laget fått samma brev?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Det du citerar är ett citat från en legend som heter Patzy som dem nämner då och då med glimten i ögat och det lyder "Nu har jag packat mina väskor!! Nu ska ni ut en efter en!!" Något sånt.

Patsy har också sagt det. Men Viktoria sa att Amilia hade sagt detta, vilket inte stämmer, hon försöker få folk emot Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Det du citerar är ett citat från en legend som heter Patzy som dem nämner då och då med glimten i ögat och det lyder "Nu har jag packat mina väskor!! Nu ska ni ut en efter en!!" Något sånt.

Patsy har också sagt det. Men Viktoria sa att Amilia hade sagt detta, vilket inte stämmer, hon försöker få folk emot Amilia.
2020-03-12, 12:03
Medlem
Slinans avatar
Citat:
Rainbow team är just nu 100 gånger värre än vad pinkroom var just nu. Ingen verkar heller våga säga till Alex om att han blev sur över att Amilia inte sabbade silvertejp utmaningen så att Alex kunde gå säkert. Så han ville lika mycket körs legmatch.

+1

Äckligt mycket värre.
Medlem
Citat:
Rainbow team är just nu 100 gånger värre än vad pinkroom var just nu.
På vilket sätt? De ska rösta ut någon, klart de pratar ihop sig? De pratar inte om hur äcklig/jobbig/falsk någon är, som pink room gör, utan de diskuterar vad som är bäst för de själva i det här läget.
Medlem
aina08s avatar
Börjar Alex bli en Rainbow nu?
Medlem
Nu står Vickan och säker till Bella att hon och Jassa vill ha kvar henne. Hon är så falsk Vickan! Ser det tydligare och tydligare
Medlem
Trollsvanss avatar
Fan att jag missade brevet.
Vad exakt stod det?
Medlem
Blir besviken på ''rainbow room'' nu. Glasman styr hela skiten och det känns inte som att varken Sami eller Alex vågar ha egen åsikt, vilket är tråkigt för Sami har varit min favorit än så länge, men sjunker tyvärr lite i mina ögon nu.
Det känns mest som att Glasman vill få ut Jasse för att Martin fick henne istället för han. Avundsjuka.
Julia beter sig riktigt falsk mot Jasse, hon leker bästa vän med henne för att sedan sticka kniven i hennes rygg. Usch.

Jasse är för snäll för att ens få vara där inne.
2020-03-12, 12:04
Medlem
Jebbejabos avatar
Fan va töntiga ”rainbow” är. Sitter och övertygar sig själva att detta är hemskt. Dom skiter nog blanka fan i vem som åker, bara det inte är en själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in