Citat:
Att ingen märker att Julia arbetat konstant ett tag nu för att skylla all skit hon kan på Jassa?! Julia är ju riktigt manipulativ och vinklar allt med Jassa negativt, hon har i små doser gett info till Sami och Glasman som ger en felaktig bild av Jasmin... överdrivit, ljugit, små, små knivhugg. Å det verkar som att alla som tittar faller för det hon säger med. Hon målar upp Jasmin som ett jättehot som vänt sig mot dem och all möjlig skit. Jasmin är helt ofarlig, hon är dessutom ingen smart mastermind som kan manipulera sönder huset. Jag upplever att bilden av Jasmin just nu enbart är uppbyggd på hur Julia målat upp henne.
Å inte fan har Martin och Jasmin nån jävla pakt som Julia vill påskina: "du o jag i final baby". Märker ni inte hur jävla hårt och systematiskt Julia arbetar för att få bort Jasmin och har gjort det ett tag. Hon kommer aldrig att ge sig... Det här är inget än personliga oförrätter gentemot Julia själv, som hon nu ska ställa till rätta. Precis som när hon manipulerar och trycker på knappar hos andra som får dem att tappa topplocket.
Julia vill ha Glasman och Sami för sig själv, för hon tror att de är vägen till en vinst...därför måste hon komma emellan dem och Jasmin genom att aktivt frysa ut J och få dem att inte vilja ha kvar henne.
Å inte fan har Martin och Jasmin nån jävla pakt som Julia vill påskina: "du o jag i final baby". Märker ni inte hur jävla hårt och systematiskt Julia arbetar för att få bort Jasmin och har gjort det ett tag. Hon kommer aldrig att ge sig... Det här är inget än personliga oförrätter gentemot Julia själv, som hon nu ska ställa till rätta. Precis som när hon manipulerar och trycker på knappar hos andra som får dem att tappa topplocket.
Julia vill ha Glasman och Sami för sig själv, för hon tror att de är vägen till en vinst...därför måste hon komma emellan dem och Jasmin genom att aktivt frysa ut J och få dem att inte vilja ha kvar henne.
Jag förstår inte vilket program du kollar på. Har du missat allt jassa snackat om? Hur barnsligt beteende hon har mot alla? Ingen respekt och snackar lika mycket skit med Martin som någon annan? Nä du lilla vän. Hon har valt att ligga och mysa 24/7. Ingen vill se det. Och det är klart att de stör hennes fd. Vänner där inne. Det är hennes val från början. Sen att hon är extremt barnslig är bara en annan anledning.
men det har jag inte heller sett pratas om någon annanstans än härinne. Och folk som är känsliga vet om man inte läser på Flashback då. Detta är ett ocensurerat forum, kan man inte hantera det så får man hitta ett annat forum att hänga på. Har inte sett någon hat på exempelvis Instagram förutom mot Mergim. Han lär behöva mycket psykiskt stöd när han går ut ur huset, med tanke på hans unga ålder också.