2020-03-12, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PikantDeluxe
Att ingen märker att Julia arbetat konstant ett tag nu för att skylla all skit hon kan på Jassa?! Julia är ju riktigt manipulativ och vinklar allt med Jassa negativt, hon har i små doser gett info till Sami och Glasman som ger en felaktig bild av Jasmin... överdrivit, ljugit, små, små knivhugg. Å det verkar som att alla som tittar faller för det hon säger med. Hon målar upp Jasmin som ett jättehot som vänt sig mot dem och all möjlig skit. Jasmin är helt ofarlig, hon är dessutom ingen smart mastermind som kan manipulera sönder huset. Jag upplever att bilden av Jasmin just nu enbart är uppbyggd på hur Julia målat upp henne.

Å inte fan har Martin och Jasmin nån jävla pakt som Julia vill påskina: "du o jag i final baby". Märker ni inte hur jävla hårt och systematiskt Julia arbetar för att få bort Jasmin och har gjort det ett tag. Hon kommer aldrig att ge sig... Det här är inget än personliga oförrätter gentemot Julia själv, som hon nu ska ställa till rätta. Precis som när hon manipulerar och trycker på knappar hos andra som får dem att tappa topplocket.

Julia vill ha Glasman och Sami för sig själv, för hon tror att de är vägen till en vinst...därför måste hon komma emellan dem och Jasmin genom att aktivt frysa ut J och få dem att inte vilja ha kvar henne.

Jag förstår inte vilket program du kollar på. Har du missat allt jassa snackat om? Hur barnsligt beteende hon har mot alla? Ingen respekt och snackar lika mycket skit med Martin som någon annan? Nä du lilla vän. Hon har valt att ligga och mysa 24/7. Ingen vill se det. Och det är klart att de stör hennes fd. Vänner där inne. Det är hennes val från början. Sen att hon är extremt barnslig är bara en annan anledning.
2020-03-12, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men vafasen. Det är ju för fan värre än när jag var med scouterna när jag var 12. Redan vaktade vi elden nätter igenom.
Men hallå , det är en målad pappskiva inte en eld
2020-03-12, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Menar du mobbingen här eller där inne?
I sociala medier , finns många grupper på olika sidor
2020-03-12, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
I sociala medier , finns många grupper på olika sidor

Det är tragiskt att man går på någons utseende absolut, men någon som person som själv betett sig riktigt illa framför kameror 24/7 får faktiskt tänka till lite extra. Amolia tex. Hon pratar alltid med kamerorna som att de vore hennes vänner men hon glömmer bort att de filmar när hon beter sig som ett as också? Köper inte riktigt det där. Lite ansvar får man ta. Som Mergims föräldrar...

Jag kollar inte 24/7 men jag kollar väldigt mycket. Ofta kollar jag inte DC utan byter kamera och hör då vääääldigt mycket skitsnack från dels amolia. Vill man göra godbitarna får man byta kamera helt enkelt. DC är inte alltid det roligaste man kan se. Tex som igår när Jassa låg och spydde galla över Martin hur mycket som helst över ett jävla lipsyl? Det var inte DC.
2020-03-12, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Härligt !
Såg nu att arga snickaren ska in och som han säger : få fram vad dom egentligen tycker om varandra!
Det är värt att se !
Kommer bli ett jävla liv!

Kommer han in idag igen och kör det? Är det i samband med örådet tro? Spännande
2020-03-12, 06:59
Medlem
Citat:
Det är tragiskt att man går på någons utseende absolut, men någon som person som själv betett sig riktigt illa framför kameror 24/7 får faktiskt tänka till lite extra. Amolia tex. Hon pratar alltid med kamerorna som att de vore hennes vänner men hon glömmer bort att de filmar när hon beter sig som ett as också? Köper inte riktigt det där. Lite ansvar får man ta. Som Mergims föräldrar...

Jag kollar inte 24/7 men jag kollar väldigt mycket. Ofta kollar jag inte DC utan byter kamera och hör då vääääldigt mycket skitsnack från dels amolia. Vill man göra godbitarna får man byta kamera helt enkelt. DC är inte alltid det roligaste man kan se. Tex som igår när Jassa låg och spydde galla över Martin hur mycket som helst över ett jävla lipsyl? Det var inte DC.
Alla snackar i huset mer eller mindre , tror nog mer mobbningen mot just Amilia handlar om allt som skrivs om hennes vikt är , Mergim o Lennie som översllt kallad bögar mm
2020-03-12, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Alla snackar i huset mer eller mindre , tror nog mer mobbningen mot just Amilia handlar om allt som skrivs om hennes vikt är , Mergim o Lennie som översllt kallad bögar mm
Det är bara på Flashback folk har kommenterat hennes vikt, men egentligen handlar det ju om hennes dubbelspel och ingen orkar med henne. Att Mergim är kär i Lennie ser alla men det har jag inte heller sett pratas om någon annanstans än härinne. Och folk som är känsliga vet om man inte läser på Flashback då. Detta är ett ocensurerat forum, kan man inte hantera det så får man hitta ett annat forum att hänga på. Har inte sett någon hat på exempelvis Instagram förutom mot Mergim. Han lär behöva mycket psykiskt stöd när han går ut ur huset, med tanke på hans unga ålder också.
2020-03-12, 07:21
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Börjar störa mig som fan på Julia och Glasman. Riktigt fult att konstant snacka skit om någon annan bakom dennes rygg istället för att bara ta diskussionen med vederbörande.

Julia är ju dessutom helt psycho och alla måste alltid rätta sig efter hennes regler, annars stormar hon ut ur rummet (topless). Det kan förvisso vara lite underhållade i små doser.
Det blir riktigt fult då Jasmine tror att hon fortfarande är vänner med Glasman och Julia. Hon kommer må riktigt dåligt efter BB om hon får reda på allt de säger bakom hennes rygg.

Glömt allt snack om Amilia. Det fulaste vi kommer se detta program är den falska behandlingen mot Jasmine av Glasman, Julia och Sami.
Senast redigerad av riskn 2020-03-12 kl. 07:29.
2020-03-12, 07:23
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kommer han in idag igen och kör det? Är det i samband med örådet tro? Spännande

Vet inte men tror det är idag.
Ska bli härligt att se för han brukar vara bra med att inte nöja sig med PK svar.
2020-03-12, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är bara på Flashback folk har kommenterat hennes vikt, men egentligen handlar det ju om hennes dubbelspel och ingen orkar med henne. Att Mergim är kär i Lennie ser alla men det har jag inte heller sett pratas om någon annanstans än härinne. Och folk som är känsliga vet om man inte läser på Flashback då. Detta är ett ocensurerat forum, kan man inte hantera det så får man hitta ett annat forum att hänga på. Har inte sett någon hat på exempelvis Instagram förutom mot Mergim. Han lär behöva mycket psykiskt stöd när han går ut ur huset, med tanke på hans unga ålder också.

Nä även på Facebook o insta o twitter är det massor . Dock är dom sidorna mera seriös o det tas bort mycket .
Om det handlar om hennes dubbelspel så fattar jag inte varför hennes vikt är inblandat . Jag pratar om alla sociala medier inte bara detta , när anhöriga går ut o vädjar folk att tagga ner mot flera i huset så bör även folk här tänka till , detta forum är inte bara för idioter som mår bra att mobba , även hår läser nära o kära .
2020-03-12, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det blir riktigt fult när Jasmine tror att hon fortfarande är vänner med Glasman och Julia. Hon kommer må riktigt dåligt efter BB om hon får reda på allt de säger bakom hennes rygg.

Glömt allt snack om Amilia. Det fulaste vi kommer se detta program är den falska behandlingen mot Jasmine av Glasman, Julia och Sami.

Du låter så partisk eller så har du inte sett hela programmet. Är det bättre av Jassa att snacka skit om dom bakom deras rygg? De har visat tydligt att de inte uppskattar hennes beteende. Hon verkar dock inte märka det på
Samma sätt som hon vägrar inse att Martin inte gillar henne som hon gör. Hon är inte bättre själv... antingen är du anhörig eller så kollar du bara på det du vill kolla på.
2020-03-12, 07:32
Medlem
riskns avatar
Citat:
Du låter så partisk eller så har du inte sett hela programmet. Är det bättre av Jassa att snacka skit om dom bakom deras rygg? De har visat tydligt att de inte uppskattar hennes beteende. Hon verkar dock inte märka det på
Samma sätt som hon vägrar inse att Martin inte gillar henne som hon gör. Hon är inte bättre själv... antingen är du anhörig eller så kollar du bara på det du vill kolla på.

* Jag måste ha missat att Jasmine pratar skit om rainbow. Jag tittar bara LIVE men jag ser alltid att rainbow pratar skit om Jasmine när de är ensamma.

* Rainbow har inte alls tydligt visat att de inte uppskattar hennes beteende för då har jag missat det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in