2020-03-12, 00:56
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Tur att dom i huset förstår Alex humor tillskilland från många i denna tråd. Han har inte alltid rätt men man märker att han oftast vill alla väl! Senast idag när jasse var ledsen " vem har gjort något mot min syster"

Och jasse verkar också dom en fin människa. När hon hittade maten så tänkte hon först på dom andra istället för sig själv!
Ja Alex verkar vara en genomsnäll och omtänksam kille som vill allas väl. Har inte sett något elakt i honom. Lite skitsnack endast men det gör alla i huset.
2020-03-12, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja Alex verkar vara en genomsnäll och omtänksam kille som vill allas väl. Har inte sett något elakt i honom. Lite skitsnack endast men det gör alla i huset.
Det var tur att Anty åkte ut. Hade nog dåligt inflytande på många.
2020-03-12, 01:01
Medlem
Om något så borde man störa sig på att Julia och Glasman snackar om hur de ska ta ut Jas för ingen anledning alls. Jas snackar inte om att ta ut någon. Fyfan va dåliga "vänner".
2020-03-12, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det håller jag med om men jag tycker fortfarande att han beter sig extremt barnsligt för att vara 30 år och ha barn. Sedan tycker jag att bordsskick mm är en väsentlig del att lära sig. Det spelar ingen roll hur du äter i andra länder, äter du middag i big brother-huset får du ta sedan dit du kommer. Då äter man med bestick när det är vanlig mat.

När det är socialt acceptabelt att använda händerna så är det ok, som vid pizza/hamburgare eller med pinnar till sushi/kinamat. Jag tror att folk uppfattat mig som en idiot om jag envisades med att äta köttbullar med pinnar.
2020-03-12, 01:02
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag börjar gilla Alex mer och mer. Schysst kille men jag jag tror att han har svårt att uttrycka sig på svenska så det kommer ibland ut grodor ur honom. Hoppas att han smaskar mindre när han äter dock.
Se där! Du som tidigare varit en av de som kommenterat hatiskt mot honom har börjat se hans rätta sidor.
2020-03-12, 01:03
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det var tur att Anty åkte ut. Hade nog dåligt inflytande på många.
Ja hon styrde guppen. Killarna i gruppen fick hon att tro att hon var intresserad utav dem. Tittarna till och med ställde frågan till henne. Leker du med Alex känslor.
Hon satt och hånlog och himlade med ögonen mot de övriga deltagarna.
Var bossig. Sätt er i soffan, gör si gör så.
Det var inte för intet tittare röstade ut henne.
Hon hade redan innan utröstningen antagligen tänkt. Lisa har ingen chans mot mig. Hon blev totalt överrumplad.
2020-03-12, 01:03
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det håller jag med om men jag tycker fortfarande att han beter sig extremt barnsligt för att vara 30 år och ha barn. Sedan tycker jag att bordsskick mm är en väsentlig del att lära sig. Det spelar ingen roll hur du äter i andra länder, äter du middag i big brother-huset får du ta sedan dit du kommer. Då äter man med bestick när det är vanlig mat.

När det är socialt acceptabelt att använda händerna så är det ok, som vid pizza/hamburgare eller med pinnar till sushi/kinamat. Jag tror att folk uppfattat mig som en idiot om jag envisades med att äta köttbullar med pinnar.
Fufu eller foofoo är som en pizza rätt , alltså så som vi ser att vi kan äta med händerna när vi käkar pizza så ser dom det med fufu!
2020-03-12, 01:05
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! I denna klassiska såpa förväntar man sig en redig onsdagsfylla. Istället tvingas man titta på när de kalasar på en fisk i ställer för rejäla mängder sprit. Saknar när det pissades i väskor, knullades hej vilt och inte fick skäll för en svordom.

Ja ,jag såg senaste och det var fanimej så mkt bättre . Plus att man slapp se en neger spela "perfekt" neger.
2020-03-12, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om något så borde man störa sig på att Julia och Glasman snackar om hur de ska ta ut Jas för ingen anledning alls. Jas snackar inte om att ta ut någon. Fyfan va dåliga "vänner".
Det är en tävling om en miljon, varför ska man skaffa sig vänner? Glasman och Julia har Sami, det är en trio som verkligen kan lita på varandra. Jasse, däremot, stort NEJ.
2020-03-12, 01:07
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag börjar gilla Alex mer och mer. Schysst kille men jag jag tror att han har svårt att uttrycka sig på svenska så det kommer ibland ut grodor ur honom. Hoppas att han smaskar mindre när han äter dock.

Han försöker dölja sitt rätta neger jag men när han käkar kommer da nigger fram.
2020-03-12, 01:07
Medlem
Jag diggar Alex för han är en gentleman med hjärtat på rätt ställe. Tycker han alltid uppför sig väl mot alla och snackar rätt lite skit jämfört med många andra i huset. Gillar även att han säger ifrån och tar ansvar när folk är idioter. Han kan säga en del konstiga saker ibland och formulerar sig inte perfekt alltid. Men det är alltid sagt med kärlek, humor och ett stort leende.
2020-03-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Fufu eller foofoo är som en pizza rätt , alltså så som vi ser att vi kan äta med händerna när vi käkar pizza så ser dom det med fufu!
Fast befinner man sig i Sverige äter man inte grytor med händerna. Han är köttfärssås häromveckan med händerna. Om han vill göra det i Afrika eller i sitt egna hem, varsågod! Men i sociala sammanhang så äter man på det sätt som är norm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in