2020-03-12, 00:49
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det enda du gör här är att snacka om "neger hit och neger dit". Du nämner nästan inget än att kommentera hur du stör dig på "negern". Det spelar ingen roll om han beter sig väl, för att då spelar han "perfekt neger".
Precis. Anmäl hans inlägg så kanske vi slipper honom. Tillslut.. inte lätt att ha föräldrar som är kusiner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Haha tror du den inavel bonden hade vågar det? . Dom är stor bakom skärmen men i verkligheten pffft
Det enda den användaren har snackat om i den här tråden är hur mycket den personen stör sig på "negern". Det är allt. Även när Alex betedde sig väl och hjälpte Julia och var en gentleman när hon hamnade i konflikt så sa den att han lekte "perfekt neger".
Medlem
Citat:
Han jobbade i butik i närheten..... han som kastade de

Ok. Missade den detaljen. Mer troligt då!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag vet en kille som var på resa runt jorden i två år cirka. I Nya Zeeland, tror jag att det var, kunde du bli dödad om du hade fel färg, röd eller blå på dig i vissa områden. Handlar om Gängkrig!
Som turist blev du informerad om det. Visste du inte det och någon kom fram till dig från gängområden så kunde de acceptera att du inte visste hur det såg just för att du var turist. Så det kan mycket väl stämma det Alex sa. Den som gav dem vit neutral färg visste om det antagligen.
Det är sant. Finner inget konstigt. Jag har sett det flera gånger.
2020-03-12, 00:50
Medlem
csfs avatar
Tur att dom i huset förstår Alex humor tillskilland från många i denna tråd. Han har inte alltid rätt men man märker att han oftast vill alla väl! Senast idag när jasse var ledsen " vem har gjort något mot min syster"

Och jasse verkar också dom en fin människa. När hon hittade maten så tänkte hon först på dom andra istället för sig själv!
2020-03-12, 00:51
Medlem
Jag hade verkligen förstått om Alex var som mergim, med kass attityd,kaxig.
Men att kalla Alex neger hit och dit när han är den som hjälper julia mest, är sjukt snäll mot Sami och glasman, sätter ner foten mot tjockis amilia.
2020-03-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag vet en kille som var på resa runt jorden i två år cirka. I Nya Zeeland, tror jag att det var, kunde du bli dödad om du hade fel färg, röd eller blå på dig i vissa områden. Handlar om Gängkrig!
Som turist blev du informerad om det. Visste du inte det och någon kom fram till dig från gängområden så kunde de acceptera att du inte visste hur det såg just för att du var turist. Så det kan mycket väl stämma det Alex sa. Den som gav dem vit neutral färg visste om det antagligen.

Aha. Missade detaljen att det var en som jobbade i en butik där som hade slängt t-shirtar. Trodde det var någon random. Ja det var han som berättade för dem att de inte kunde gå sådär. Men då har vi rett ut det, gött!
2020-03-12, 00:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Julia var sig själv den veckan hon var ihopkedjad med Martin. Hon flörtade och kom med hints men Martin var helt jävla obrydd.

Det är inte kärleksrelationen det handlar om utan mer att vänskapen med Julia fick gå åt sidan. Det är troligen därför Julia är arg men hon kan ju för fan prata med Jassa om det!
+1
2020-03-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja det säger väl allt.
Precis! I denna klassiska såpa förväntar man sig en redig onsdagsfylla. Istället tvingas man titta på när de kalasar på en fisk i ställer för rejäla mängder sprit. Saknar när det pissades i väskor, knullades hej vilt och inte fick skäll för en svordom.
2020-03-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Men att kalla Alex neger hit och dit när han är den som hjälper julia mest, är sjukt snäll mot Sami och glasman, sätter ner foten mot tjockis amilia.
Dom stör sig på att han smaskar (hey, jag gillar inte det heller men inget man behöver hata någon för), de hatar för att han använder händerna för att äta (många människor från andra kulturer gör det). Dom hatar honom bara för att han är svart. Kolla bara på den andra användare som frågade vad som hände i huset förutom att "negern var en mytoman". Vilket inte stämde. Även när han var snäll och hjälpte Julia under festen så var han enligt vissa "leker perfekt neger".
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3

Jag börjar gilla Alex mer och mer. Schysst kille men jag jag tror att han har svårt att uttrycka sig på svenska så det kommer ibland ut grodor ur honom. Hoppas att han smaskar mindre när han äter dock.
Medlem
Citat:
Tur att dom i huset förstår Alex humor tillskilland från många i denna tråd. Han har inte alltid rätt men man märker att han oftast vill alla väl! Senast idag när jasse var ledsen " vem har gjort något mot min syster"

Och jasse verkar också dom en fin människa. När hon hittade maten så tänkte hon först på dom andra istället för sig själv!
Ja, håller med. Fattar inte alls varför Julia och Glasman hatar henne alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in