2020-03-12, 00:40
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Känner ni er coola bakom eran data skärm och anonyma namn och skriva neger hit neger dit,så sjukt pinsamma
Ja det är lite onödigt men också något jag insett att jag inte kan förändra så jag har slutat lägga någon större vikt på den saken.
Hjälper inte ett dugg att bry sig och jag vet att svarta kan föra sin egna talan och att de flesta svarta inte gråter åt det. Mest vita som bölar om det och vill vara de svartas beskyddare.
Svarta har sin egna stolthet, klarar sig helt och hållet utan vita beskyddare.
Även svarta har öknamn för vita. No problemas...
Jag som tjej kan få höra fitta eller hora. Jag gräver inte ner mig för det eller behöver beskydd utav någon.
Människan är komplett galen. Något jag också insett för länge sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man borde inte ha negrer på serien?

Not really.. Julia och Analklåda (glasman) prata lite om att kasta Jassa under bussen typ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Har det hänt något idag förutom negerns pinsamma skryt ?
Nej, absolut ingenting. De åt fisk. Det var dagens höjdpunkt.
2020-03-12, 00:41
Medlem
Blåvalen har trängt in Lennie i ett hörn nu för hon vill så gärna ligga bredvid honom i soffan. Han såg inte glad ut
2020-03-12, 00:42
Medlem
Mergrim: Ouff knäckte min rumpa

Neej, du skulle ju spara din oskuld till Lennie, vi har ju väntat så länge
2020-03-12, 00:42
Medlem
csfs avatar
Citat:
Så less negern .
Så less på dig.
2020-03-12, 00:44
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Skriv neger på Facebook eller Instagram då?
Haha tror du den inavel bonden hade vågar det? . Dom är stor bakom skärmen men i verkligheten pffft
2020-03-12, 00:44
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Så less på dig.

Det får du gärna vara.
2020-03-12, 00:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, absolut ingenting. De åt fisk. Det var dagens höjdpunkt.

Ja det säger väl allt.
2020-03-12, 00:45
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Han och brorsan hade gått på någon gata i ett annat land, en hade en röd tröja och den andra en blå. Tydligen betydde det något som inte var okej. (Lyssnade inte så noga) Då kom det iaf en kille och slängde två vita t-shirtar på dem och sa att de inte kunde gå sådär typ. Vem går runt med två vita t-shirtar.. lät helt osannolikt bara.
Han jobbade i butik i närheten..... han som kastade de
2020-03-12, 00:47
Medlem
Citat:
Det får du gärna vara.
Det enda du gör här är att snacka om "neger hit och neger dit". Du nämner nästan inget än att kommentera hur du stör dig på "negern". Det spelar ingen roll om han beter sig väl, för att då spelar han "perfekt neger".
2020-03-12, 00:48
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Han och brorsan hade gått på någon gata i ett annat land, en hade en röd tröja och den andra en blå. Tydligen betydde det något som inte var okej. (Lyssnade inte så noga) Då kom det iaf en kille och slängde två vita t-shirtar på dem och sa att de inte kunde gå sådär typ. Vem går runt med två vita t-shirtar.. lät helt osannolikt bara.
Jag vet en kille som var på resa runt jorden i två år cirka. I Nya Zeeland, tror jag att det var, kunde du bli dödad om du hade fel färg, röd eller blå på dig i vissa områden. Handlar om Gängkrig!
Som turist blev du informerad om det. Visste du inte det och någon kom fram till dig från gängområden så kunde de acceptera att du inte visste hur det såg just för att du var turist. Så det kan mycket väl stämma det Alex sa. Den som gav dem vit neutral färg visste om det antagligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in