2020-03-12, 00:23
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Fast allt Alex säger stämmer ju, han har spelat i samma lag som Albin Ekdal , spelat tillsammans med Eden Hazard i lille vilket också stämmer?
Träffat Rooney och carrick när han blev skickad till Uniteds träningsanläggning tillsammans med Ekdal och Tommi Vaiho

Negern säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Exakt !
Han är sjukt pinsam för att vara en vuxen man med ett barn. Tror han att han imponerar på någon med sitt snack om ditt och datt? Dock är han väldigt snäll ibland, men att vara snäll och korkad tillsammans blir ofta inte bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nej det tror jag inte. I sådanafall är allas berättelser om kändisar myttar och hela soffan full av mytomaner.

Får bara de vibbarna av han. Visst många kryddar säkert men. Hörde du det han berättade igår om killen som kastat två vita t-shirtar till han och hans bror?
2020-03-12, 00:28
Medlem
Känner ni er coola bakom eran data skärm och anonyma namn och skriva neger hit neger dit,så sjukt pinsamma
2020-03-12, 00:30
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Får bara de vibbarna av han. Visst många kryddar säkert men. Hörde du det han berättade igår om killen som kastat två vita t-shirtar till han och hans bror?
Nej det missade jag. Vad handlade det om?
Kan tänka mig att det vore pinsamt att sitta och ljuga samt hitta på saker och fiktiva personer på BB när deltagarna ändå ska komma ut och möta sin omgivning som kommer att ifrågasätta dem och deras historier.
2020-03-12, 00:32
Medlem
Citat:
Negern säger.
Oavsett om det är sant berättar han det på ett oerhört pinsamt sätt för att vara en vuxen man. Jag hade skämts ögon ut mig om någon filmat om jag suttit sådär och berättar om en utekväll och trott att man är häftig.

Sedan hans hittepåallergier, obefintliga bordsskick och klickljud får mig att inte stå ut.
2020-03-12, 00:33
Medlem
Vafan klockan är 00:33 och det håller på med någon skit grej, ska de inte nanna, är ju lixom robinson, anders kanske klampar in vid 06:00 och skapar ett helvete D
2020-03-12, 00:34
Medlem
Märks att det enda som händer i huset är paktande och skitsnack, nu när det inte finns lika mycket ensamtid till det.
2020-03-12, 00:34
Medlem
Citat:
Men lägg av.
Folk kallar folk negrer om det är en neger.
Bög om det är en bög.
Tror du alla i sina egna hem.och med sin vänner och ect är så "perfekta".
Bara om man är framför en kamera el eventuellt ett nytt sällskap kanske folk tänker på hur man säger det.
Du är överkänslig!

Skriv neger på Facebook eller Instagram då?
2020-03-12, 00:35
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Skriv neger på Facebook eller Instagram då?

Exakt min poäng.
2020-03-12, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nej det missade jag. Vad handlade det om?
Kan tänka mig att det vore pinsamt att sitta och ljuga samt hitta på saker och fiktiva personer på BB när deltagarna ändå ska komma ut och möta sin omgivning som kommer att ifrågasätta dem och deras historier.

Han och brorsan hade gått på någon gata i ett annat land, en hade en röd tröja och den andra en blå. Tydligen betydde det något som inte var okej. (Lyssnade inte så noga) Då kom det iaf en kille och slängde två vita t-shirtar på dem och sa att de inte kunde gå sådär typ. Vem går runt med två vita t-shirtar.. lät helt osannolikt bara.
2020-03-12, 00:40
Bannlyst
Missat hela dagen idag pga jobb har de fått in ”riktig” mat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in