2020-03-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Pratar du med mej? Förstår inte varför du hoppar på mej?

Nä jag ljuger inte.
Jag kan säga såhär:
Jag har inte fått pm direkt från citronen. Utan via ett annat konto som som i dessa hot även hänvisat till citronblomman och ett annat otäckt trollkonto baraviochsolen.
Men det handlade om att jag skulle sluta hänga ut SD och HD. Detta var efter att jag gjort ett av mina första Järngängetinlägg. (typ detta: (FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19) ) Och att de skulle ta reda på vem jag var genom att lusläsa alla mina inlägg i alla trådar.
Ett av dessa två hotkonton var smulrton82. Det kontot är bannat
(FB) smulrton82 bannlyst för 1.08

”Ursprungligen postat av smulrton82
Håll dig borta från Örebro annars kanske du blir nästa offer och en tråd startas här om dig. Ge sjutton i att skriv mer i Lena tråden. Stänger mod av mej Medisyn eller Citronblomman är du död ok????? Golare Golare Golare

En annan postare som lämnade tråden fick ett liknande Pm men många ggr värre där dennes barn dödshotades. Dom hade läst alla dennes inlägg i olika trådar och denne hade varit mite för oförsiktig så de visste var postaren bodde och vad barnen hette.

Det har varit minst 6 olika konton som trollat runt. Jag har raderat alla gamla pm utom detta då det var så grovt. Men jag anmälde och fortsätter anmäla hotfulla pm.

Jävlar vad skrämmande.. vad tror du de menar med golare ?
Hanna Davidsson är fortfarande "fläckfri".. mycket konstigt.
Citera
2020-03-11, 23:36
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Aktbilaga 164, del A, s 271
Tjatt LW -> SD 20180506 kl 08:26-08:49

Ha så kul i USA när ni börjar om.

Åker förresten till Norge samtidigt tror jag. Vi kan skicka bilder till varandra när du är ute om kvällarna och hon hänger på rummet.

Jag är inte rädd. Du har inget grepp om mig längre.

Jag har stannat för att jag vill.
6 maj, samma dag, och ett par dagar därefter: SD är på helspänn; stingslig, självömkande, grälsjuk och lättirriterad; det är alltifrån oönskade kaniner och felplacerade burar som förstör gräsmattan, till barn som vägrar följa order m.m. Han provocerar HD med att upprepade gånger påstå att hon anklagar honom och därför borde be om ursäkt. Har väldigt svårt att släppa ämnet, fastnar i tankebanor och tar sig inte ur. HD lyckas behålla sitt eget lugn här och resonera förnuftigt med honom.

9 maj förändras plötsligt tonläget gentemot HD och han vänder till att bli nästan överdrivet tillmötesgående, vänlig, hjälpsam och kärleksfull; övar bl a på att rita hjärtan med kaviaren - en kärleksgåva till HD.

- Finns det någon orsak till den plötsliga humörsvängningen; var det här han slutligen bestämde sig?
Citera
2020-03-11, 23:39
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Ang P7:an, på SD.

https://www.docdroid.net/PUwd3WV/orebro-tr-b-2705-18-aktbil-108-utvidgat-lakarintyg.pdf

Han ljuger ju för utredaren.

”Haft en relation till i två år” jo tjena! Och ”hon hotade att avslöja affären för hustrun”. Det satt han ju i rätten och sa att ett sånt hot förelåg inte.
Citera
2020-03-11, 23:41
Medlem
Vad som är mer skrämmande är att jag tror det är anställda på USÖ.
Skulle det vara konstigt ?
Stefan Davidsson startade GeoCaching med Örebro Kommun som sponsor.

Länk: GeoTour Event 2016
Citera
2020-03-11, 23:48
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Aktbil 150 sid 444. Hur kan Lena vara inloggad den 10 juli 2018? Säkert har det diskuterats men jag har missat massor då och då. Har man varandras inloggningsuppgifter, eller hade SD hennes inloggning - och varför skulle han gå in där?

Här är ytterligare inloggningar:

Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
I Aktbilaga 164 del 1, sid 10(68) kan man se att någon har loggat in på LWs Google konto 7 okt-18 och gjort sökningar på bla Stef*an, H*anna, goolge maps, vi i femman 14 maj.-18 osv.

En sökning gäller Min aktivitet, 11/5,11/5,12/5, 13/5, 14/5, 15/5 -18!

Ytterligare en inloggning har gjorts 10 nov-18.

Kanske finns svar någonstans vem som gjort detta?

Eller är det SD?

SD erkänner i förhör (som jag minns det nu) att han hade inloggningar till olika konton. Han påstår att även hon hade hans.
Tror inte att han hade en bra förklaring till varför när förhörsledaren frågade.
Citera
2020-03-11, 23:51
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr

Vad menar du?
Citera
2020-03-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Vad menar du?
Det är svårt att vara övertydlig ibland, vad exakt efterfrågar du?
Citera
2020-03-11, 23:58
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Jävlar vad skrämmande.. vad tror du de menar med golare ?
Hanna Davidsson är fortfarande "fläckfri".. mycket konstigt.

För att det var två hot-pm och jag rapporterade det första. Och fick då det svar jag postade.

Men det som den andre postaren fick var värre.

Men gemensamt var att vi var golare och skulle hålla oss borta från Örebro annars skulle vi sluta som Lena.

Jag har tagit bort viss information:

Sorry att jag och xxx hängt ut dig i Lena tråden. Hoppas att socialen tar barnet för er.
Vi ber dig hålla dig borta från Lena Wesström tråden håll dig till din partner och tänk på ert barn om det är fött eller inte så hoppas vi du får en djävulsk smärta när det ska föddas.
Håll dig borta från Örebro om du vill se ditt barn levande annars kanske du blir nästa offer och en tråd startas här om dig. Ge sjutton i att skriv mer i Lena tråden.”

När postaren inte svarade så kom det ett andra pm :

Snälla du varför svarade du inte mig och xxx på det vi skickat dig ????????????
Så omoget att gola till mod men golare har inga polare så är det. Stänger mod av mej är du död. Hoppas ungen dör äckligt att yngla det kostar staten cash.
Golare Golare Golare Golare
Jag och xxx har läst varningen du har golat golat golat. Xxx hon kommer ändå lura mod att hon inget vet 🤣🤣🤣🤣😘😘😘🤣🤣🤣”
Citera
2020-03-11, 23:59
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Men det handlade om att jag skulle sluta hänga ut SD och HD. Detta var efter att jag gjort ett av mina första Järngängetinlägg.
Citat:
För att det var två hot-pm och jag rapporterade det första. Och fick då det svar jag postade.
Tänk efter nu. Tror du på fullt allvar att det var SD eller någon vän till honom som skrev det där till dig?
Senast redigerad av Draifos 2020-03-12 kl. 00:08.
Citera
2020-03-12, 00:00
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
JG kanske var lika nöjd som HD med att LW var ute ur leken. Nu fick JG mer tid med sin älskade SD.
Denna MANDY har nämnts flera gånger i tråden utan att något vet vad det är/vem det är.
Finns det verkligen ingen som läser här som kan ge mer information om MANDY?
Det var mycket hysch hysh hummande och stammande när JG nämnde namnet..dom anade ju att dom var avlyssnade.
Citera
2020-03-12, 00:01
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
..

LW skulle avslöja deras relation för HD om de åkte till USA.
SD försökte hålla det hemligt.
LW fick reda på det.
Sen blev LW mördad.
Med 17 slag mot huvudet med trubbigt föremål.
"Sov så gott", eller hur var det..?

Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
På den plats hon planerat en geocache. Ikädd fleecetröja och oömma lite stadigare skor. Efter att ha bjudit in SD. Hmm.

Instämmer. Kort och koncist sammanfattat.
Citera
2020-03-12, 00:01
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Det är svårt att vara övertydlig ibland, vad exakt efterfrågar du?

Hela ditt inlägg

Citat:

Svarade du på någons inlägg utan att citera? Vad är det skrämmande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in