2020-03-11, 23:54
Medlem
Alex historie berättande är tragiskt.
2020-03-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill ha ut alla nykomlingar, nästan oavsett hur sköna de är, innan orginaldeltagare. Bella, Frida och Philip orkar jag liksom inte engagera mig i. Det kan ändras, visst, men de måste verkligen vara helt fantastiska personer innan jag väljer någon av dem över någon annan deltagare i huset.

Som vinnare just nu skulle jag önska:

1. Lennie
2. Jasmine

sen är det verkligen tomt
Fast Lennie är ju inte en orginaldeltagare, om vi ska vara sådana.
2020-03-11, 23:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lennie? Sveriges näste underhållare efter Robert Gustafsson?
Wam Bam, No, Thank You Mam.

Robert Gustafsson är såå 2005, jag har kommit att hata honom intensivt. Men det är ju irrelevant.

Lennie vill alla väl, har aldrig hört honom säga ett ont ord om någon, och han tar sig an alla utmaningar i huset med entusiasm. Det räcker långt i min bok.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PapaApollyon
Ligger lite efter. Vilken parisresa? Och värför fick hon en tillsägning? Såg att de bytte kamera från utegården när hon nämnde det
Hon berättade om när hon skulle bo hos en tjejkompis i Paris och kompisen försökte lämna henne på en bordell.
Medlem
Två riktigt sega kvällar på rad nu. Dom måste fixa mer aktiviteter även fast dom inte har alkohol.
2020-03-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill ha ut alla nykomlingar, nästan oavsett hur sköna de är, innan orginaldeltagare. Bella, Frida och Philip orkar jag liksom inte engagera mig i. Det kan ändras, visst, men de måste verkligen vara helt fantastiska personer innan jag väljer någon av dem över någon annan deltagare i huset.

Som vinnare just nu skulle jag önska:

1. Lennie
2. Jasmine

sen är det verkligen tomt
Lennie tillhör också nykomling, för han kom in senare också
2020-03-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Alex historie berättande är tragiskt.
Slutade lyssna efter 30 sekunder. Då höll jag redan på att gnaga av mig mina egna öron för att slippa höra mer.
2020-03-11, 23:58
Medlem
Jag tycker det är otroligt sjukt hur julia och glasman kan vara så svartsjuk på Martin och Jas's relation. Är dom små barn? Varför är de så bittra. Dessa två ville inte ha dom, move on liksom lol.
2020-03-11, 23:58
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Någon som har koll på vad som händer i bikten. Pratar dom enbart med en kamera? Träffar de fysiska personer, exempelvis psykologer osv? Jag får en känsla av att vi blir bluffade en hel del genom att de mörkar vad som händer där. I princip kan vad som helst hända där exempelvis att dom kan sitta där och dra ner en burgare eller ringa en anhörig.
Finns väl orsaker till varför de måste bikta sig ett visst antal gånger per dag. Vi får ju knappt se någons biktning.
De kan få order om något. Tex du måste göra si eller så, eller du får inte göra si eller så.
Självklart finns det en hel del bakom kulisserna.
2020-03-11, 23:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast Lennie är ju inte en orginaldeltagare, om vi ska vara sådana.
Jag vet, men jag betraktar ändå Lennie och Martin som orginal, de kom ju in under första veckan. (Okej Martin kom in på första kvällen i vecka 2.)

Victoria är gränsfall, om hon hade varit skönare som individ så hade jag nog inte brytt mig om att hon kom in två veckor för sent, men hon har sökt för många strider med deltagare hon vet är hatade utanför huset för att jag ska heja på henne.
2020-03-12, 00:00
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men dom pratade innan väldigt mycket om hur snygg Martin var och hur de ville ha honom. Speciellt Julia som ville ha sex med honom. Sedan så går Jas och raggar upp honom efter att Julia sa till Jas hur han snackade skit om Julia medan de var fastkedjade. Det är nog därför Julia är sur på henne. Att hon blev ihop med honom efter att han snackade skit om Julia.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Dessutom sade Jassa samtidigt att hon var tänd på Sami.

Kronologin är fel här. Innan Martin kom tyckte Jassa att Sami var attraktiv men hans fisar gjorde henne till slut avtänd. Sen kom Martin och båda tjejerna fattar tycke rätt snabbt. I ett samtal så väljer Julia att backa och låta Jassa få chansen, det kan ha varit ett test på lojalitet från Julias sida. Kort efter blir det Jassa och Martin.

Under sportlovsveckan händer ju den ökända dammsugarhändelsen vilket ledde till att Martin sov i Pink Room med Amilia där de spenderade 45 minuter på att snacka skit om Julia. Mergim golade till Julia nån vecka senare medan Jassa aldrig hört talas om det förrän Julia nämner delar hon hört från Mergim.

Sluta göra Jassa till nån form av skurk här!
2020-03-12, 00:01
Medlem
Hahaha, lennie bara skakar på skallen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in