2020-03-11, 23:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Problemet är att Julia lyssnar för mycket på Glasman. Glasman kör med manipulativa metoder. Sen är ju Julia svartis på Martin och Jassa också.

Jag märkte i deras samtal nyss att Julias blick förändrades helt och hållet när hon skitsnackar med Glasman. Otroligt märkligt att se!

Sen vet jag inte om det beror på att hon fuskar med medicinen, om det får henne att skifta som fan i tankar och känslor.
2020-03-11, 23:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ni måste tro på det! Jag säger inte heller att Jassa ska vara med ändå till finalveckan men nånstans kring dag 55-70 kan hon plockas ut, liksom Glasman för han kommer hugga som fan annars.

Jag vill verkligen se Julia och Jassa återförenas i äkta glädje!

Fan inget vore bättre. De hade verkligen bondat och var jävligt roliga ihop. Men sen kom prinsen och något hände. Naturligtvis ligger lite avis i luften.
2020-03-11, 23:28
Medlem
Lord2Moynes avatar
Samma visa som vanligt. Man kommer in och kikar liven efter ett antal timmar och flohabban håller hov i vanlig ordning. Trodde inte hon gillade folk som skrek, men jag har svårt att tro att hon inte älskar sig själv.
2020-03-11, 23:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Samma visa som vanligt. Man kommer in och kikar liven efter ett antal timmar och flohabban håller hov i vanlig ordning. Trodde inte hon gillade folk som skrek, men jag har svårt att tro att hon inte älskar sig själv.

Fan ser hellre en stillbild från sovrum1 eller 2 med smutsiga kalsonger.
Medlem
Mergim snurrar Lennies hår. Det är väl inte normalt att vuxna heterosexuella män gör så på varandra?
Medlem
Deus-Culpas avatar
Meggan ligger och pillar pojkvännen i håret. Gulligt.
2020-03-11, 23:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mergim snurrar Lennies hår. Det är väl inte normalt att vuxna heterosexuella män gör så på varandra?

Han funderar på hur han skall attakera Lennies röv i natt, det är allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag lyssnar ändå hellre på detta.

Kan de plocka bort filten/handduken/eller vad det är som hänger framför kameran? Kan inte BB säga åt dem?

100%, jag är inte ironisk för fem öre, jag avgudar Amilia, förutom när hon blir överdrivet klängig på Martin samt i vissa fall spyr ut sig liite för mycket tjat. Men det sistnämnda kan jag ändå förstå och det har dessutom börjat avta nu när folk inte är lika taskiga.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag tänker också på Jassas välmående om hon åker ut på måndag och sen upptäcker att Rainbow sen flera veckor baktalat och smidit ränker angående henne. Samtidigt kommer hon se att Martin flörtat med Amilia och andra tjejer i huset.

Hon kommer bli helt förstörd

Rainbows devis var ju att vara ärliga men de har inte en enda gång pratat med Jassa om var hon står. Det gör mig mest förbannad då hon skulle spela med dom om de släppte in henne helt
2020-03-11, 23:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
100%, jag är inte ironisk för fem öre, jag avgudar Amilia, förutom när hon blir överdrivet klängig på Martin samt i vissa fall spyr ut sig liite för mycket tjat. Men det sistnämnda kan jag ändå förstå och det har dessutom börjat avta nu när folk inte är lika taskiga.

Jag tror du är ironisk. Vägrar att tro att någon vill ha dit en bärgningsbil för att forsla bort levande kylskåpet.
2020-03-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dels gjorde Julia aldrig något ärligt försök när det gäller Martin, och dels var Martin helt ointresserad av henne. Han satt ihop med henne under flera dagar och var såå trött på henne, Julia hade ALDRIG någon chans med Martin.

Det är rena dumheter att Jasmine skulle varit skyldig Julia att hålla sig borta från Martin för att Jullan gillade honom.
Men dom pratade innan väldigt mycket om hur snygg Martin var och hur de ville ha honom. Speciellt Julia som ville ha sex med honom. Sedan så går Jas och raggar upp honom efter att Julia sa till Jas hur han snackade skit om Julia medan de var fastkedjade. Det är nog därför Julia är sur på henne. Att hon blev ihop med honom efter att han snackade skit om Julia.
2020-03-11, 23:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Meggan ligger och pillar pojkvännen i håret. Gulligt.
Allt är som vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in