2020-03-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
100%, jag är inte ironisk för fem öre, jag avgudar Amilia, förutom när hon blir överdrivet klängig på Martin samt i vissa fall spyr ut sig liite för mycket tjat. Men det sistnämnda kan jag ändå förstå och det har dessutom börjat avta nu när folk inte är lika taskiga.
Trodde du skämtade. Jag gillar Amilia när hon och Sami hänger men hennes personlighet ibland är så vidrig. Tyvärr tror jag hon inte kan reflektera över det själv och det är därför hon blir så oskön. Hon vet helt enkelt inte bättre än att prata bakom folk rygg och sedan rättfärdiga det.
2020-03-11, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag tänker också på Jassas välmående om hon åker ut på måndag och sen upptäcker att Rainbow sen flera veckor baktalat och smidit ränker angående henne. Samtidigt kommer hon se att Martin flörtat med Amilia och andra tjejer i huset.

Hon kommer bli helt förstörd

Rainbows devis var ju att vara ärliga men de har inte en enda gång pratat med Jassa om var hon står. Det gör mig mest förbannad då hon skulle spela med dom om de släppte in henne helt

Jag kommer inte rösta ut Jassa ännu, det finns andra som jag hellre ser lämna huset innan henne.
2020-03-11, 23:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men dom pratade innan väldigt mycket om hur snygg Martin var och hur de ville ha honom. Speciellt Julia som ville ha sex med honom. Sedan så går Jas och raggar upp honom efter att Julia sa till Jas hur han snackade skit om Julia medan de var fastkedjade. Det är nog därför Julia är sur på henne. Att hon blev ihop med honom efter att han snackade skit om Julia.

+1
Dessutom sade Jassa samtidigt att hon var tänd på Sami.
Medlem
ut med ludret jasse så fort som möjligt, hon ger mig huvudvärk och jag blir hjärndöd samtidigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Meggan ligger och pillar pojkvännen i håret. Gulligt.
Lennies min ”Inte här älskling, alla kan ju se”
2020-03-11, 23:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag kommer inte rösta ut Jassa ännu, det finns andra som jag hellre ser lämna huset innan henne.

Ja, hon kommer nog inte åka ännu, tror mer på att balkanbruden ryker.
2020-03-11, 23:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag tänker också på Jassas välmående om hon åker ut på måndag och sen upptäcker att Rainbow sen flera veckor baktalat och smidit ränker angående henne. Samtidigt kommer hon se att Martin flörtat med Amilia och andra tjejer i huset.

Hon kommer bli helt förstörd

Rainbows devis var ju att vara ärliga men de har inte en enda gång pratat med Jassa om var hon står. Det gör mig mest förbannad då hon skulle spela med dom om de släppte in henne helt

Jag tror Jasmine vet om och förstår att Martins "flörtande" med andra tjejer inte varit allvarligt menat, utan mer på skoj. Martin och Amilia har ju inte direkt varit diskreta när de kramats och pussats, de gånger det har hänt, och Jasmine har säkert sett det redan. Men sett över ett dygn så är det ju med varandra de pussas ca 99.9% av tiden, de tar på varandra hela tiden, ligger och pratar känslor osv.

Hugget i ryggen från Rainbow däremot, det kommer svida så jävla hårt.
2020-03-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror du är ironisk. Vägrar att tro att någon vill ha dit en bärgningsbil för att forsla bort levande kylskåpet.

Du borde skaffa dig ett liv som är lite mindre tragiskt samt med lite bättre självförtroende.
2020-03-11, 23:39
Medlem
Citat:
Han funderar på hur han skall attakera Lennies röv i natt, det är allt.
Blir svårt när BB har valt att separera dem! Dessutom tror jag Blåvalen kommer slänga sitt fläsk på Lennie nu när Mergim gick ut för att röka. Rätt kul att se hur Blåvalen och Mergim nästan fightas i smyg om vem som lyckas vara nära Lennie och få hans uppmärksamhet
Blåvalen vinner dock för hon är klängig och fattar inte när någon vill ha lite andrun.
2020-03-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ja, hon kommer nog inte åka ännu, tror mer på att balkanbruden ryker.

Vilka är det som hänger löst nu i veckan än så länge?
2020-03-11, 23:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men dom pratade innan väldigt mycket om hur snygg Martin var och hur de ville ha honom. Speciellt Julia som ville ha sex med honom. Sedan så går Jas och raggar upp honom efter att Julia sa till Jas hur han snackade skit om Julia medan de var fastkedjade. Det är nog därför Julia är sur på henne. Att hon blev ihop med honom efter att han snackade skit om Julia.

Ja, ja.. all is fair in love and war. Bara att bita i det sura äpplet för Julia, det är inte Jasmines fel att Martin tycker att hon är läckrare.
2020-03-11, 23:41
Medlem
kermiths avatar
Vad säger ni. Är det inte bättre att balkanbruden ryker nu, än någon annan? Hon har bondat lite för mycket med albanbögen. Bäst att få ut henne. Låter Jassa köra lite till och se vad som händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in