2020-03-11, 23:41
Medlem
Lord2Moynes avatar
Mergim....Idoltiden är över!
2020-03-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Trodde du skämtade. Jag gillar Amilia när hon och Sami hänger men hennes personlighet ibland är så vidrig. Tyvärr tror jag hon inte kan reflektera över det själv och det är därför hon blir så oskön. Hon vet helt enkelt inte bättre än att prata bakom folk rygg och sedan rättfärdiga det.

Håller fullständigt med och är ganska säker på att hennes beteende många gånger beror på hennes add, att hon ofta inte har så stor självinsikt tex. Skitsnacket har jag dock inga problem med eftersom exakt alla snackar skit och ofta faktiskt Sami och Glasman mer än Amilia. Men det var blivit något korståg med Amilia så alla tror att hon är värst. Diggar dock Sami hårt också, så som sagt, skitsnacket är inga problem det kan jag förstå, allt beror på hur man gör det.
2020-03-11, 23:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Dessutom sade Jassa samtidigt att hon var tänd på Sami.
Nja, i min tidslinje så släppte Jasmine alla tankar på Sami när väl Martin kom in i huset.
2020-03-11, 23:43
Medlem
bögrim har fått psykos eller vadfan går han på nu, ge han en dos så han taggar ner lite
2020-03-11, 23:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Blir svårt när BB har valt att separera dem! Dessutom tror jag Blåvalen kommer slänga sitt fläsk på Lennie nu när Mergim gick ut för att röka. Rätt kul att se hur Blåvalen och Mergim nästan fightas i smyg om vem som lyckas vara nära Lennie och få hans uppmärksamhet
Blåvalen vinner dock för hon är klängig och fattar inte när någon vill ha lite andrun.

Ja blåvalen täcker ju flera samtidigt så det blir svårt. Nu är hon på utegården och vaktar albanen så han inte kommer nära Lennie.
2020-03-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, ja.. all is fair in love and war. Bara att bita i det sura äpplet för Julia, det är inte Jasmines fel att Martin tycker att hon är läckrare.
Jag håller med. Jag är på Jasmines sida och tycker att det är rätt konstigt att julia och glasman hatar Jas så mycket bara för att hon är med Martin. Låter som avundsjuka/svartsjuka för att hon är med Martin.
2020-03-11, 23:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vilka är det som hänger löst nu i veckan än så länge?

Alex, Izabella, Philip, Vickan och Glaset.
2020-03-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alex, Izabella, Philip, Vickan och Glaset.
Glömde du jasse
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nja, i min tidslinje så släppte Jasmine alla tankar på Sami när väl Martin kom in i huset.

De händelserna överlappade varandra.
Medlem
Verkar som att Amilia fått skäll av BB för att hon berättade om Parisresan. Lite väl larvigt kan jag tycka. Men årets program är ju rena barnprogrammet.
Medlem
Citat:

nej när han sket sönder sovrummet ser fortfarande framför mig hur en frustrerad jassa står i dörren med kudden i högsta hugg och vevar ut lukten där sumpade han dem chanserna han hade med jazz😄
2020-03-11, 23:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Glömde du jasse

Sorry, Jassa också. Tack för påminnelsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in