2020-03-11, 22:47
Avslutad
Snälla sluta skydda vidret med långkallingar och husets egna crack whore.

Dom har snackat skit om sin egna bästavän i en hel vecka nu. Hycklare.
2020-03-11, 22:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
"Än din mamma din säng" Bra! toppen!

Spyr mer av skitsnack än av kramar, men vi är alla olika.

Tagga ner nu känns som du är arg. Men sluta spamma.
Gnida sig och fjäska är obehagligt. Men det verkar fungera bra på dig.
Rainbow måste leva Anty gänget måste bort.
2020-03-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish

För en gångs skull håller jag med dig
2020-03-11, 22:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du råkade inte ut för någon naughty scoutmaster? Hehe

tyvärr inte, det var en schysst brud i 18 års åldern. Men det var knappt jag började ens pilla på stubben än.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne

Alla umgås med alla nu sen Anty försvann! Det är sjuk dubbelmoral av Glas och Julia att klaga på Jasse när de självmant umgås med övriga huset om dagarna. De har ju kommit Alex och Lennie nära, skulle de byta grupp skulle säkert Glas och Julia stå där med öppna famnar. Fy fan vilket skitproblem!

Jasse har ställt upp så mycket för Julia när hon dippat men Julia ger inte tillbaka! Jag förstår inte hur Julia kan ha sån äkta kemi med Jasse, som deras sms-lek förra veckan, och prata om att ses på utsidan för att sen tvärvända och bara se dåliga saker i Jasse. Det är orimligt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Skillnaden är att hon inte försöker påverka andra deltagare att ogilla Julia, hon håller det till bikten eller till Martin, när det är något som gäller dem (som att Julia flippar när de pussas vid läggdags). Jasmine har, vad jag vet, aldrig sagt något om att rösta ut Julia, "bränna" henne, eller något liknande.

Det är skillnaden.
Men varför gick jas ihop med martin när julia gillade honom
2020-03-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish

Håller med!
2020-03-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon tillhör nog den ryska minoriteten i Estland.

Med tanke på ryska språkets storhet så är det inte så otänkbart att hon kan språket som est heller.

Men vad jag läste så kom hon till Sverige i relativt tidig ålder, vilket man såklart hör och märker. Hon känns som hon skulle kunna va en typisk svensson-feministkärring.
2020-03-11, 22:54
Medlem
Lillkäften är igång igen alltså.
Medlem
Vidrigt att se hur Amilia njuter av uppmärksamheten när dom ska välja vilken historia dom ska välja.
Fösta gången i London eller sista gången i Paris. Usch fy och fan för kossan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
För en gångs skull håller jag med dig

Jag med 💁🏽‍♀️
2020-03-11, 22:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Alla umgås med alla nu sen Anty försvann! Det är sjuk dubbelmoral av Glas och Julia att klaga på Jasse när de självmant umgås med övriga huset om dagarna. De har ju kommit Alex och Lennie nära, skulle de byta grupp skulle säkert Glas och Julia stå där med öppna famnar. Fy fan vilket skitproblem!

Jasse har ställt upp så mycket för Julia när hon dippat men Julia ger inte tillbaka! Jag förstår inte hur Julia kan ha sån äkta kemi med Jasse, som deras sms-lek förra veckan, och prata om att ses på utsidan för att sen tvärvända och bara se dåliga saker i Jasse. Det är orimligt!

Jassa lämnade Rainbow när prinsen kom. Nu flamsar hon bara runt, skriker som en stucken gris och förstör tävlingar genom att jiddra med Vickan som lackade, därför torskade dom. Vill ha ut Jassa för Martin är trökigare än gamla sockar. De kan fortsätta att smaska i Halmstad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in