2020-03-11, 22:11
Medlem
Att Julia uttrycker sig såhär om Julia säger ju en hel del om henne själv.

"Bränna ut Jassa"

Julia och Glasman lägger verkligen energin på helt fel saker & på helt fel personer

Jassa har stått väldigt stark i röstningar, senaste hade hon väl typ 70%? De tror att de kommer förstöra det genom att prata illa om henne?

Fel program, Team Rainbow!
Paradise Hotel är programmet ni söker.
2020-03-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej inte en chans jassa hade valt victoria över alla andra i rainbow förutom martin
Ja det har du rätt i! Tur att hon har henne i huset i alla fall!
2020-03-11, 22:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Härligt , blir sjukt förbannad på folk som skämtar om så allvarliga saker faktiskt
Dom är nog inte så vuxna, tyvärr.
2020-03-11, 22:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Aha. Ja, i detta tidevarv är det ju algoritmer som styr innehållet så jag har väl gillat alldeles för många hundar, komiker och andra sköna tiktokar så jag får nog innehåll anpassat efter det och inga barn eller tonåringar så långt mitt öga når! Jag har inte ens sett skymten av mergim, han sägs ju vara tiktokare?
Ja han har väl 40k följare där. Jag fick en vagel i ögat av att kolla in hans sida så rekommenderar att undvika den.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Det är en tävling, inte ett skaffa-sig-vänner event.
Man vinner aldrig tävlingen genom att vara illojal, tittarna hatar sånt. Angående att skaffa sig vänner så har ju Glasman sagt flera gånger att hans mål i BB är uppfyllt om han kommer ut ur huset med en riktigt bra vän...
Medlem
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne
2020-03-11, 22:14
Medlem
Globalisten55s avatar
Hur i helvete orkar Lenny med Amilias dyngsnack
Amilia awe sig som den fina snygga pryda primadonnan i BB😂
2020-03-11, 22:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Är dundersäker på att om det skulle stå mellan att rädda någon i det rosa rummet mot Team Rainbow hade hon troget valt rainbow. Stackars människa!
Ja..
2020-03-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Är dundersäker på att om det skulle stå mellan att rädda någon i det rosa rummet mot Team Rainbow hade hon troget valt rainbow. Stackars människa!

Samma här! Förstår inte var de har fått ifrån att hon inte väljer de först om hon har chansen.. Jassa kommer bli sjukt ledsen när de hugger henne i ryggen.. fy fa-an.
2020-03-11, 22:16
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Man vinner aldrig tävlingen genom att vara illojal, tittarna hatar sånt. Angående att skaffa sig vänner så har ju Glasman sagt flera gånger att hans mål i BB är uppfyllt om han kommer ut ur huset med en riktigt bra vän...
Glasman är en sån som går över lik för att få det han vill ha, vänta och se.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne
Jag håller med! De som tror att Jassa inte skulle välja Martin eller Vicky framför rainbow har helt fel. Det är dom hon står närmast.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
https://m.youtube.com/watch?v=O1fArhkdmj8
Fjant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in