2020-03-11, 22:19
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne
Helt rätt, hon är inte genuin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag håller med! De som tror att Jassa inte skulle välja Martin eller Vicky framför rainbow har helt fel. Det är dom hon står närmast.

exakt varför tror folk att martin helt plötligt vände från att välja lennie till helt plötsligt välja att säkra viktoria? jo vicky jassa martin är en trio som spelar tillsammans
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Undra om Martin är pedofil. Jasse ser ut och beter sig som en 13åring.

Tycker han snarare ser ut att börja tröttna.
Visserligen är tonåringar jobbiga i den åldern.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Undra om Martin är pedofil. Jasse ser ut och beter sig som en 13åring.
Mentalt känns han ju också som en 10-åring så kan vara därför de dras till varandra.
2020-03-11, 22:20
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja han har väl 40k följare där. Jag fick en vagel i ögat av att kolla in hans sida så rekommenderar att undvika den.

Näver! Klickar jag in mig där så kommer jag få honom på rekommendationer! Jag litar på dig!
2020-03-11, 22:21
Medlem
kermiths avatar
Nu måste vi se till att Rainbow lever och börja med säkra Glasman och sedan kör vi ut Jassa. Bara skriker, gnider sig, fjäskar för alla och tjôtar om sin miljon. Hellre att ha kvar Alex, Vickan och Philip
2020-03-11, 22:22
Medlem
Någon som har koll på vad som händer i bikten. Pratar dom enbart med en kamera? Träffar de fysiska personer, exempelvis psykologer osv? Jag får en känsla av att vi blir bluffade en hel del genom att de mörkar vad som händer där. I princip kan vad som helst hända där exempelvis att dom kan sitta där och dra ner en burgare eller ringa en anhörig.
Medlem
kendallos avatar
Alltså jasmines och martins smackanden och stönanden är bara för mycket!
Medlem
Jebbejabos avatar
Fan vad Victoria rider på Samis våg nu när hon hänger löst. Så uppenbart, hon kan lika gärna säga att hon tänker göra det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt rätt, hon är inte genuin.

För Team Rainbow är ju jättegenuin som pratar om att göra sig av med Jassa? Snack som aldrig Jassa får höra om.

Ja, jättegenuina!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt varför tror folk att martin helt plötligt vände från att välja lennie till helt plötsligt välja att säkra viktoria? jo vicky jassa martin är en trio som spelar tillsammans
Martin vände ju inte, han och Lennie har inte hängt överhuvudtaget innan de började med 20 frågor för någon vecka sedan. Vickan var det uppenbara valet för honom, men jag har aldrig sett Martin, Jasmine och Vickan sitta och snacka taktik tillsammans, prata om att offra andra medlemmar i Team Rainbow osv. Martin och Vickan pratade typ dagen innan veckofinalen och Vickan lovade att betala tillbaka förtroendet om Martin räddade henne, det är allt.
Senast redigerad av xrlpyt 2020-03-11 kl. 22:25.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Gjorde hon? Menar du det där med att Julia blir arg över att de pussas?

nej hon låg igår i liggpuffarna ovanför soffan och spydde galla över julia&sami bla till victoria och mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in