2020-03-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne

precis dem som säger att jassa är helt oskyldig måste vara blinda senast igår hörde jag henne spy gala över team rainbow till victoria och mergim
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hur i helvete orkar Lenny med Amilias dyngsnack
Amilia awe sig som den fina snygga pryda primadonnan i BB😂
Amilia var ju rolig nu när hon dreglade verbalt över Arga snickaren.
Medlem
Fan va pinsam amilia är!! Sitter och diskuterar om Anders med Lennie
Medlem
Citat:
Jag förstår ändå att Glas, Julia och Sami tvivlar på Jasse. Det måste ni ju ändå sett själva?
Hon tycker inte det finns grupperingar i huset(?!), hon flamsar bort det mesta, hon är med samtliga där inne för att verka ”neutral”, hon klänger på Martin och har därmed tagit avstånd från Rainbow. Litar inte alls på henne
Martin anser sig ju vara med i Team rainbow!? Med andra ord så kommer ju hon med på köpet oavsett.

Ja hon är väldigt otaktiskt och flamsig. Men måste de ha ut henne ur huset då? Kan de inte bara ha kvar henne? Han har ju aldrig gått till andra laget och pratat taktik bakom deras ryggar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom är nog inte så vuxna, tyvärr.
Nä antagligen inte . En 5 åring vet bättre t.o.m
2020-03-11, 22:17
Medlem
Citat:

Detta är inte PH! Hela grejen Rainbow gör nu kommer bara sänka de totalt i slutändan, folket ser allt!

Men för min del får se gärna gräva sin egen grav som de gör nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Samma här! Förstår inte var de har fått ifrån att hon inte väljer de först om hon har chansen.. Jassa kommer bli sjukt ledsen när de hugger henne i ryggen.. fy fa-an.

inte en chans att hon hade gjort et vet du innerst inne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Samma här! Förstår inte var de har fått ifrån att hon inte väljer de först om hon har chansen.. Jassa kommer bli sjukt ledsen när de hugger henne i ryggen.. fy fa-an.
Jag gillar inte ens Jassa men tycker det är sjukt konstigt beteende från Julia och Glasman. Blir alltid så besviken på Julia när hon börjar snacka skit om Jassa när hon precis lekt bästa vänner med henne. Känns så konstigt för Julia är ändå väldigt noga med att säga hon inte bryr sig om att fjäska in sig hos någon och låtsas vara dennes kompis ifall hon inte känner för det. Men det är precis vad hon gör med Jassa.

Jassa tror de är bästa vänner i Team Rainbow. Synd när hon får reda på sanningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Att Julia uttrycker sig såhär om Julia säger ju en hel del om henne själv.

"Bränna ut Jassa"

Julia och Glasman lägger verkligen energin på helt fel saker & på helt fel personer

Jassa har stått väldigt stark i röstningar, senaste hade hon väl typ 70%? De tror att de kommer förstöra det genom att prata illa om henne?

Fel program, Team Rainbow!
Paradise Hotel är programmet ni söker.

Känns lite grann som Amilia lyckats plantera ogillandet av Jassa i Julias huvud.
För se Jassa är ju ett hinder för Amilia att närma sig den lille prinsen
Medlem
Undra om Martin är pedofil. Jasse ser ut och beter sig som en 13åring.
2020-03-11, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror du din favorit Anty kommer på Victorias och Alex bröllop sen?

Du menar att Victoria ska sitta och kolla på? Vettefan vad man gör i din kultur men tror varken Alex eller Vic gillar incest kultur.
2020-03-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis dem som säger att jassa är helt oskyldig måste vara blinda senast igår hörde jag henne spy gala över team rainbow till victoria och mergim
Gjorde hon? Menar du det där med att Julia blir arg över att de pussas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in