2020-03-11, 22:06
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Glasman och Julia är såna äckliga backstabbers när det gäller Jasmine. Hon har inte gjort något fel, och jag är helt övertygad om att hon betraktar dem som sina bästa vänner i huset. Så jävla ruttet av dem att svika henne på det här sättet.
Det är en tävling, inte ett skaffa-sig-vänner event.
Senast redigerad av Turbotraktor 2020-03-11 kl. 22:07. Anledning: Stavfel
Medlem
Citat:
Glasman och Julia är såna äckliga backstabbers när det gäller Jasmine. Hon har inte gjort något fel, och jag är helt övertygad om att hon betraktar dem som sina bästa vänner i huset. Så jävla ruttet av dem att svika henne på det här sättet.

Exakt!!!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Skämta fan inte om det , vet du vart det är på väg i även Sverige ?
Inget man skämtar om i dagens läge
Där är vi överens.
2020-03-11, 22:07
Medlem
Citat:

Är dundersäker på att om det skulle stå mellan att rädda någon i det rosa rummet mot Team Rainbow hade hon troget valt rainbow. Stackars människa!
2020-03-11, 22:07
Medlem
Va fan ska dom äta igen?
Åt dom inte middag/fisk för 2 timmar sen?
2020-03-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Där är vi överens.
Härligt , blir sjukt förbannad på folk som skämtar om så allvarliga saker faktiskt
2020-03-11, 22:09
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha men det har nog mest att göra med att det är den överlägset största plattformen hos barn och ungdomar just nu

Aha. Ja, i detta tidevarv är det ju algoritmer som styr innehållet så jag har väl gillat alldeles för många hundar, komiker och andra sköna tiktokar så jag får nog innehåll anpassat efter det och inga barn eller tonåringar så långt mitt öga når! Jag har inte ens sett skymten av mergim, han sägs ju vara tiktokare?
2020-03-11, 22:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Man blir klok av fisk sa min svenska morfar. Så är det. Äter fisk 2ggr dag. Och jag är klok.
2020-03-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det är ju det här som är det bästa utav allt och som programmet bygger på. Vi ser olika saker och egenskaper vi gillar eller ogillar hos deltagarna.
Det är normalt att inte förstå vad andra ser eftersom man inte ser det andra ser osv.

Fint! Ja, det är lite utav min livsfiosofi till vardags. Men i detta läge ser jag enbart två väldigt avundsjuka individer som hugger en annan i ryggen. Vad är det roliga med det? Jag själv vill väldigt gärna visa dom två att de totalt har gjort bort sig (i sin vänskap till Jasse).
2020-03-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Är dundersäker på att om det skulle stå mellan att rädda någon i det rosa rummet mot Team Rainbow hade hon troget valt rainbow. Stackars människa!

nej inte en chans jassa hade valt victoria över alla andra i rainbow förutom martin
2020-03-11, 22:11
Medlem
Deus-Culpas avatar
När Analia pratar så blir jag sugen på att bli smittad av Corona.
2020-03-11, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Härligt , blir sjukt förbannad på folk som skämtar om så allvarliga saker faktiskt

https://m.youtube.com/watch?v=O1fArhkdmj8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in