2020-03-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Varför snackar Julia och Glasman om Jassa? Vad har hon gjort dom?
Inget vad jag sett och då kollar jag liven en hel del.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Varje gång hon snackar om Jassa så är det verkligen inget gott snack.

Men det är ju Jassa som är falsk, absolut inte Julia, nej nej nej.

Jag känner igen det där beteendet så grovt, när man är riktigt butthurt är man som Julia nu.

Det är inte bara Julia som är "butthurt". Glasman också tydligen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Du som är tjänstledig 10 år i sträck för att följa BB live behöver inte läxa upp mig som har betydligt mer erfarenhet än dig av infektionssjukvård
Om du nu har den erfarenheten bör du veta vad som sagts idag på regeringens presskonferens Oxå
2020-03-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Så är jag med. Måste ha minst två kuddar en jag kramar och det handlar om positionen.Den övre armen måste ha något mellan så den inte faller platt ner eller hur jag ska beskriva det. Du förstår nog vad jag menar.
Förstår precis vad du menar! Bara nu när jag ligger på sidan och kollar på datorn måste jag ha en kudde under armen.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Jag har så svårt att förstå vad många här ser hos Glasman och Julia? Så som de pratar om Jassa är helt sjukt. Så har hon a l d r i g pratat om dom. De ska hugga henne i ryggen! Hon är en väldigt social individ. Älskar att hänga med alla! Till skillnad från Sami och Glasman, de sitter och hatar på alla i huset.
Glasman och Julia är såna äckliga backstabbers när det gäller Jasmine. Hon har inte gjort något fel, och jag är helt övertygad om att hon betraktar dem som sina bästa vänner i huset. Så jävla ruttet av dem att svika henne på det här sättet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad kom Glas och Jullan fram till?

Att de är bittra jävlar som helst av allt vill hugga Jassa i ryggen...helst av allt!
Medlem
Mina ickefavoriter:

1.Glasman
2. Julia
3. Glasman
4. Sami
2020-03-11, 22:05
Medlem
Glasman håller ju på med samma vidriga beteende som Anty höll på med. Han verkar inte tro att tittarna ser sånt. Han skjuter bara sig själv i fötterna
Medlem
Citat:

Han med!

Förr klängde han väl på Jassa 24/7, inte konstigt att han kokar blod nu när hon har sin prins
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Varför snackar Julia och Glasman om Jassa? Vad har hon gjort dom?
Att hon är ihop med Martin och Glasman är svartis att Jas är med martin med.
2020-03-11, 22:06
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Jag har så svårt att förstå vad många här ser hos Glasman och Julia? Så som de pratar om Jassa är helt sjukt. Så har hon a l d r i g pratat om dom. De ska hugga henne i ryggen! Hon är en väldigt social individ. Älskar att hänga med alla! Till skillnad från Sami och Glasman, de sitter och hatar på alla i huset.
Det är ju det här som är det bästa utav allt och som programmet bygger på. Vi ser olika saker och egenskaper vi gillar eller ogillar hos deltagarna.
Det är normalt att inte förstå vad andra ser eftersom man inte ser det andra ser osv.
2020-03-11, 22:06
Medlem
Citat:

Börjar bli löjligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in