2020-03-11, 21:37
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har en grej att jag måste krama något för att kunna somna, har någonting med positionen när jag ligger på sidan att göra typ. När jag är hemma har jag en extra kudde som jag kramar, när jag hälsar på hos mina föräldrar sover jag med ett gosedjur jag fick när jag föddes.
Så är jag med. Måste ha minst två kuddar en jag kramar och det handlar om positionen.Den övre armen måste ha något mellan så den inte faller platt ner eller hur jag ska beskriva det. Du förstår nog vad jag menar.
2020-03-11, 21:38
Avslutad
Victoria försöker alltid skoja och närma sig Sami för att hon redan vet från alla veckor på utsidan att han är storfavorit.

Den som inte förstått det är dum i huvudet. Märktes redan dag ett hur hon försökte starkt gå ihop med alla i gula.
2020-03-11, 21:39
Medlem
Varför skrev ingen närstående till Julia förutom hennes hund?
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Topplista över de tre ni har som favoriter än så länge?

För mig är det:
1. Julia
2. Sami
3. Resten av gänget

1. Sami
2. Lennie
3. Julia

Dock tycker jag att det finns andra som gör bättre tv. Sami är skittråkig nu.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Många kiddos. Alla 11 åringar har en padda i bakfickan och mammsings login.
Men gillar verkligen kids detta? Trivlar på det ändå. Det är ett riktigt segt och långdraget program ändå, pågår länge och folk ligger i soffor 13/24. Kids vill väl ha tempo och coola klipp a la Tiktok/YT?
Senast redigerad av herpesvårta 2020-03-11 kl. 21:42.
2020-03-11, 21:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Måste vara katastrof för dem som säger sig ha satsat så på detta. Är nog sista BB vi ser i Sverige detta.
Är det tv4 som kommer hålla i det så får vi verkligen hoppas på det.
2020-03-11, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men gillar verkligen kids detta? Trivlar på det ändå. Det är ett viktigt segt och långdraget program ändå, pågår länge och folk ligger hänger i soffor 13/24. Kids vill väl ha tempo och coola klipp a la Tiktok/YT?

Finns inte en chans att dom gillar big brother. Det är som du säger, dans, pranks och experiment.
2020-03-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Victoria försöker alltid skoja och närma sig Sami för att hon redan vet från alla veckor på utsidan att han är storfavorit.

Den som inte förstått det är dum i huvudet. Märktes redan dag ett hur hon försökte starkt gå ihop med alla i gula.
Tror du din favorit Anty kommer på Victorias och Alex bröllop sen?
2020-03-11, 21:43
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag håller mig ofta till bara den här tråden också, vägrar ge dom bra tittarsiffror
Jag är också här ofta. När det blir bolibompastämning i huset sticker jag in hit.
Och här blir det aldrig " detta är flashback, gabrielle, vårda ditt språk"😂
2020-03-11, 21:43
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men gillar verkligen kids detta? Trivlar på det ändå. Det är ett viktigt segt och långdraget program ändå, pågår länge och folk ligger hänger i soffor 13/24. Kids vill väl ha tempo och coola klipp a la Tiktok/YT?

Det är möjligt att det är så. Kanske är det ett program för överåriga som sett BB förr, såna som jag. Och jag kan tillägga att jag är 50+ och jag älskar TikTok! Har typ bara vuxna i min feed så jag fattar inte varför folk säger att det är en teeny-app?
2020-03-11, 21:45
Medlem
Kan ingen plantera Coronavirus i huset? Hade varit en kul twist 😅😅
2020-03-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Topplista över de tre ni har som favoriter än så länge?

För mig är det:
1. Julia
2. Sami
3. Resten av gänget

1. Alex
2. Julia
3. Sami

Gillar Glasman och Victoria också så dom är inte långt efter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in