Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Herregud så du far iväg. Frågan är vilken kvinna du beskriver ty det är absolut inte Lena Wesström iaf. Kanske SD hade en kvinna till ?
Just det.
Vad jag läst i offentliga rapporter:
Lena var tyvärr inte bara stark och "ansvarstagande". Hon spelade med i fult spel.
Hon skrev till SD att hon ville avsluta relationen, hade återfått sin känsla för frihet och var mindre beroende av honom, samma
kväll skickade hon förfrågan "Vågar du smyga ut och hem till mig? Har gjort en kaka till dig och mig".
Hennes ärlighetsförsök hade som mål att få en riktig relation med SD.
Detta trots att han ibland förnedrade henne verbalt o även med viss fysisk hårdhet och handgemäng.
Han jämförde henne fysiskt med frun, till exfruns (HD) fördel. Ändå ville hon ha honom. Sa ett, visade annat.
Sen vet man faktiskt inte vem som startade vad, vem som svarade på vad. Båda ville - och ville inte.
En lags sadomasochistisk attraktion kan man tala om.
Lena hade även andra kortvariga relationer med olika män, mitt i relationen med SD.
Ett av barnen hittade sin mamma Lena i säng med en vilt främmande man i sin säng hos mamman.
Vad hans exfru, HD, som han ävenledes umgicks med och hade ihop det med, visste och förstod, vet vi inte riktigt än ...har inte läst B2507 -18 Aktbilaga "Avlyssning mellan SD och HD" än. Om någon har den i Doc droid-format så är jag tacksam, som inte
kan öppna PDF-filer just nu.