2020-03-11, 17:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag minns det och nu för en stund sen så påminde hon om honom igen. Blom verkar dock vara en hygglig karl och skulle aldrig få en unge som Amilia.
Han är en stor chef och livsnjutare, rolig och underhållande dessutom! Han är allt som inte Amilia är med andra ord.
2020-03-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Inte bra att vara beroende av människor man absolut inte är beroende utav.
Mergim sa det samma om Lenny hade åkt ur.
Va faan man kan ju inte sörja någon och gå ut ur huset och lämna miljonen för en person.
Det är det jag alltid säger. Bli aldrig beroende utav en annan människa. Tyck om hur mycket som helst ja men inte mer än så.
Speciellt när man vet det är en några veckor av sitt liv och man har chans till en miljon. Och de kommer träffa sina kompisar på utsidan. Fattar inte hur de tänker när de säger de drar
2020-03-11, 17:12
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jag tror att det är nuvarande med mat och sömn som gjort att han snackar så jag är nästan säker på att jocke skvallrat hur populär han är här ute
De tror ja också. Någon hint borde han fått i alla fall.
Därför ja funderade på om Glasman kanske vill sitta i utröstning för att få ut någon. Men nu är de kanske inga nominerade kvar han vill ha ut.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja och Sami efter att ha svamlat på finska (enligt Aftonbladet säkert även för sina gamla tatueringar).
Men pricis. Vi kan bara spekulera.
Konstigt att Aftonbladet inte skrev något när Sami sa " grammatikhitler"
Bannlyst
Julia, det ligger någon från produktionen och sniffar på dina trosor nu.
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Daniel, Jasmine och Julia när dom är ihopkopplade.😀 Dom verkar ha kul ihop.
2020-03-11, 17:13
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Konstigt att Aftonbladet inte skrev något när Sami sa " grammatikhitler"
Haha ja de va konstigt. Dom var kanske på rast och missade det. Du får tipsa dom
2020-03-11, 17:14
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia tror det är roligare att casta till Robinson.!!!! Skulle hon aldrig klara.
2020-03-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Åhhhh att du kan älska någon som är vän och allierad med fienden övergår mitt förstånd
Älska är ett starkt ord! Vem vet när jag tappar mitt tålamod. Skulle han rädda henne från att skickas ut då hade jag nog dumpat honom Mergim var det ändå okej för han lär ändå skickas ut av en tredje varning alt lämna självmant, plus så skapar han lite underhållning och han verkar avsky Blåvalen lika mycket som oss fast han döljer det bakom en fasad och låtsas vara hennes vän. Men Blåvalen kan jag inte titta på längre. Stänger alltid av när hon är i fokus.
2020-03-11, 17:19
Medlem
CamillaGorillas avatar
Jag läser ikapp tråden så är jävligt efter just nu. Men -

Är vi hyfsat överens om att Jassa ska ut eller?

För att
* Se vem fan Martin är egentligen (inte viktigt för mig men roligare än att titta på dem två en sekund till)
* För att Glasman håller vi om ryggen så att Sami, som tycker de flesta är helt för mycket och genomlider detta nykter, inte ska känna "det är inte värt det om det inte ens är kul" (som med tävlingen där de skulle hålla ner knapparna) och lämna huset. Tror inte Sami fattar - om inte Jocke hintat - att han faktiskt vinner BB.
* För att Viktorias utgång, trots att hon är den jag vill ha ut, skulle göra Amilia överlycklig, och att vi vill ha någon som är pigg på att tjafsa med Amilia. Jag har redan gjort Amilia (och Mergim) glad en gång nu då jag så gärna ville ha ut Lisa, men Flashback har lärt mig att tänka större nu. Jag gör sällan samma misstag 2 gånger.

Återstår såklart att se vilka två som faktiskt hänger löst på måndag. Räddas Jassa räddar jag Glasman. Han är faktiskt inte SÅ jobbig om man ger fan i 24/7 🤣
2020-03-11, 17:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Älska är ett starkt ord! Vem vet när jag tappar mitt tålamod. Skulle han rädda henne från att skickas ut då hade jag nog dumpat honom Mergim var det ändå okej för han lär ändå skickas ut av en tredje varning alt lämna självmant, plus så skapar han lite underhållning och han verkar avsky Blåvalen lika mycket som oss fast han döljer det bakom en fasad och låtsas vara hennes vän. Men Blåvalen kan jag inte titta på längre. Stänger alltid av när hon är i fokus.
Haha, då lär du inte kunna se många minuter hon är ju fan i fokus 90 % av tiden, blåvalshonan

Ojoj vad Pastor Glasman trivs nu när han har två tjejer i knät, nu är dom i hans våld
2020-03-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag läser ikapp tråden så är jävligt efter just nu. Men -

Är vi hyfsat överens om att Jassa ska ut eller?

För att
* Se vem fan Martin är egentligen (inte viktigt för mig men roligare än att titta på dem två en sekund till)
* För att Glasman håller vi om ryggen så att Sami, som tycker de flesta är helt för mycket och genomlider detta nykter, inte ska känna "det är inte värt det om det inte ens är kul" (som med tävlingen där de skulle hålla ner knapparna) och lämna huset. Tror inte Sami fattar - om inte Jocke hintat - att han faktiskt vinner BB.
* För att Viktorias utgång, trots att hon är den jag vill ha ut, skulle göra Amilia överlycklig, och att vi vill ha någon som är pigg på att tjafsa med Amilia. Jag har redan gjort Amilia (och Mergim) glad en gång nu då jag så gärna ville ha ut Lisa, men Flashback har lärt mig att tänka större nu. Jag gör sällan samma misstag 2 gånger.

Återstår såklart att se vilka två som faktiskt hänger löst på måndag. Räddas Jassa räddar jag Glasman. Han är faktiskt inte SÅ jobbig om man ger fan i 24/7 🤣

Nej, vi är inte överens om att Jassa ska ut. Finns många som ska ut före henne. Bland annat den nya killen, den nya tjejen men framförallt Amilia. Nya killen ska ut på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in