2020-03-11, 17:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ok. De missade ja.
Men de jag menar med hela grejer är att man inte vet hur det delas ut varningar överlag.
Bör ju va flera som har varningar men vi vet ju inte. Vi kan höra om någon säger nåt, och gissa men vi vet fortfarande inte vad produktionen säger och gör.

Sorry 16 laxar kostade tänderna.
Hade någon annan fått varning hade de säkert nämnt det, men jag bara misstänker att Julia skulle ha fått det efter sina Olga bravader. Hon nämner ofta nu att Olga inte kommer tillbaka, så det är en gissning från min sida.
2020-03-11, 17:08
Medlem
Fisken kommer röda laget att få eller har jag fel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Finns ingen chans i världen att Glasman drar på måndag och Sami är trött pga dålig mat och lite sömn. Han sade klart tidigare att han aldrig kommer att lämna frivilligt och han klarar sig alldeles utmärkt just nu.

ja jag tror att det är nuvarande med mat och sömn som gjort att han snackar så jag är nästan säker på att jocke skvallrat hur populär han är här ute
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Så är dom igång igen med 20 frågor.....

20 frågor
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Toabesöket nyss är själva essensen av vad Rainbow är. Skickar ni ut Jasse är ni fan inte kloka!
Hon ska inte ut, nu. Det finns andra
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han är nog bara trött blev nog inte mycket sova iantt lär bli samma inatt ockå då elden ska vaktas igen

men jo han har snackat om att lämna idag åker glasman ut på måndag skulle sami dra sa han
Inte bra att vara beroende av människor man absolut inte är beroende utav.
Mergim sa det samma om Lenny hade åkt ur.
Va faan man kan ju inte sörja någon och gå ut ur huset och lämna miljonen för en person.
Det är det jag alltid säger. Bli aldrig beroende utav en annan människa. Tyck om hur mycket som helst ja men inte mer än så.
2020-03-11, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha, jag skrev för några veckor sen att med kostym, permanentat hår och och skägg hade hon varit en kvinnlig version av Edward Blom så hon kan mycket väl vara hans lilla bastardo..

Jag minns det och nu för en stund sen så påminde hon om honom igen. Blom verkar dock vara en hygglig karl och skulle aldrig få en unge som Amilia.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej det är det jag hatar mest med att Lennie vann. Annars är jag glad för hans skull. Men hoppas innerligt på att Amilia ryker snart för det är så jobbigt när hon klänger runt honom dygnet runt och tror de är ett par som Martin och Jasse. Tror Lennie hade hängt med Sami och Glasman om han inte haft Amilia där.
Mergim är ju helt deprimerad, tror han känner sig utanför
Åhhhh att du kan älska någon som är vän och allierad med fienden övergår mitt förstånd
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sorry 16 laxar kostade tänderna.
Hade någon annan fått varning hade de säkert nämnt det, men jag bara misstänker att Julia skulle ha fått det efter sina Olga bravader. Hon nämner ofta nu att Olga inte kommer tillbaka, så det är en gissning från min sida.
Ja och Sami efter att ha svamlat på finska (enligt Aftonbladet säkert även för sina gamla tatueringar).
Men pricis. Vi kan bara spekulera.
2020-03-11, 17:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jag tror att det är nuvarande med mat och sömn som gjort att han snackar så jag är nästan säker på att jocke skvallrat hur populär han är här ute

Klart de snackar om inte öppet så lite med kroppsspråk. Så Sami känner nog till det misstänker jag också
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Råkade få se Anty på Snapchat, blä vad äckligt falsk hon verkar🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Om nån vill kolla så heter hon @antyxxxx på Snapchat
Nej tack!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja och Sami efter att ha svamlat på finska (enligt Aftonbladet säkert även för sina gamla tatueringar).
Men pricis. Vi kan bara spekulera.

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in