2020-03-11, 00:24
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aepe
h*deraheelix kommenterade för ca 2h sen i skrivande stund på vad verkar vara en rollspelskompis nyligen upplagda bild, så det verkar ju lite märkligt gällande omständigheterna....

www.instagram.com/on*amongthousand - bildserie efter någon hairstyling

*=e

Får meddelande om att länken inte finns
Citera
2020-03-11, 00:28
Medlem
aepes avatar
sorry, det ska vara www.instagram.com/on*amongathousand, missade ett a
Citera
2020-03-11, 01:01
Medlem
Tycker det är intressant att de initiala uppgifterna i tråden var att det är D*vid som är anhållen för morden. Påståendet avskrevs dock snabbt med motiveringen att han verkar ”fullt normal”. Detta trots att han är ett deffat muskelberg – dvs inte otänkbart att han nyttjar anabola, vilket skulle kunna förklara ett kraftigt och okontrollerat raseriutbrott från hans sida.

J*sefin däremot avviker från normen på flera sätt; befinner sig på autismspektrat, har genomgått en könskorrigering, klär sig avvikande (goth) och har udda intressen för någon som har passerat tonåren. Utan någon som helst grund blir hon namngiven som misstänkt gärningsperson. Det blir utan motsättningar en trådsanning. Det måste ju vara hon som sitter häktad, hon verkar ju så konstig! Flera har tagit tillfället i akt att uttrycka sig nedsättande om hbtq-personer, och så lätt var även denna tråd nere i smutsen istället för att leverera ’inside information’. För när det inte är invandrarna så måste det vara regnbågsfolket, right?

Jag vet inte vem som sitter häktad. Men av dessa två ser jag det som mest troligt att de initiala uppgifterna stämmer. Hulken eller en späd, introvert kvinna som gillar att leka – vem är lättast att övermanna, tror ni? Observera att det bara är möjligt att kniva en person åt gången.
Citera
2020-03-11, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilahjul
vad bevisar att m*kael numera heter Josefin ? Josefin är dock född 92 & jennefer 91? Nu när jag kikat runt så verkar det som h*ederaheelix är jenn*fer och inte Josef*n.. ?

Citat:
Då måste h*edraheelix vara fel konto/person , för enligt mig så är det samma person som
JL om man kollar och jämför.
Hittar dock ingenting på någon JN...

Some tidigare nämnts så verkar lilahjul ha givit felaktiga uppgifter om att det där Instagram-kontot tillhör MGM.

Jag kan dock bekräfta att den Facebook som länkats stämmer.
Citera
2020-03-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pttr_88
Jag kan dock bekräfta att den Facebook som länkats stämmer.

Kan också intyga att den stämmer till 100%. Sen om han är skyldig eller inte har jag ingen aning/insyn i men skulle inte bli förvånad om man säger så!
Citera
2020-03-11, 03:01
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Då måste h*edraheelix vara fel konto/person , för enligt mig så är det samma person som
JL om man kollar och jämför.
Hittar dock ingenting på någon JN...

Nei tror det et rett konto/person, titta man på det her bildet er dom jo veldig lika http://independent.academia.edu/MikaelL%C3%B6wLarsen
Citera
2020-03-11, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Nei tror det et rett konto/person, titta man på det her bildet er dom jo veldig lika http://independent.academia.edu/MikaelL%C3%B6wLarsen

Gjorde lite forskning och det aktuella instagramkontot verkar tillhöra en M*rcis Liep* och inte MGM.

*=A
Citera
2020-03-11, 07:07
Medlem
H*deraheelix är INTE den misstänkta MGM!
Citera
2020-03-11, 08:07
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3rdy
Tycker det är intressant att de initiala uppgifterna i tråden var att det är D*vid som är anhållen för morden. Påståendet avskrevs dock snabbt med motiveringen att han verkar ”fullt normal”. Detta trots att han är ett deffat muskelberg – dvs inte otänkbart att han nyttjar anabola, vilket skulle kunna förklara ett kraftigt och okontrollerat raseriutbrott från hans sida.

J*sefin däremot avviker från normen på flera sätt; befinner sig på autismspektrat, har genomgått en könskorrigering, klär sig avvikande (goth) och har udda intressen för någon som har passerat tonåren. Utan någon som helst grund blir hon namngiven som misstänkt gärningsperson. Det blir utan motsättningar en trådsanning. Det måste ju vara hon som sitter häktad, hon verkar ju så konstig! Flera har tagit tillfället i akt att uttrycka sig nedsättande om hbtq-personer, och så lätt var även denna tråd nere i smutsen istället för att leverera ’inside information’. För när det inte är invandrarna så måste det vara regnbågsfolket, right?

Jag vet inte vem som sitter häktad. Men av dessa två ser jag det som mest troligt att de initiala uppgifterna stämmer. Hulken eller en späd, introvert kvinna som gillar att leka – vem är lättast att övermanna, tror ni? Observera att det bara är möjligt att kniva en person åt gången.

Glöm inte bort att mannen som är mördad är pensionär - 70 år och inte något problem för en 27-årig autistisk transa att slakta. Detsamma gäller den mördade kvinnan som är 60 år. Hur skall de klara av att skydda sig från ett hen utklätt i gothkvinnokläder som dessutom är deras son/dotter eller vad man nu skall kalla det hela? DE har redan haft ett helvete med hen sen hen föddes och det blev en fin avslutning misstänker jag. Ett crescendo i könsdysfori.

De som är ifrån Hjo och känner familjen säger att det är den genusförvirrade som är GM och de har pratat med sonen D som inte är anhållen.

Vi får avvakta häktningen. Kanske har du rätt att den välartade och välskapta sportkillen utan psykiska problem är GM och inte dess negation.
Senast redigerad av Whitfields 2020-03-11 kl. 08:10.
Citera
2020-03-11, 08:11
Medlem
Citat:
H*deraheelix är INTE den misstänkta MGM!
Vem är den misstänkta då?
Citera
2020-03-11, 08:24
Medlem
Kan vi bara klargöra om "MGM" är misstänkt gärningsman i TRÅDEN eller i UTREDNINGEN? Vad jag vet finns det ännu inga uppgifter från polisen om personen som anhållits?
Citera
2020-03-11, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n3rdy

Håller delvis med, men nu är ju kvinnan biologiskt sätt byggd som en man och var åtminstone för 15 år sen lång och med en kniv i handen och två medelålders/äldre personer blir vem som helst livsfarlig. Aspirin kan dessutom fått en psykos,fast det kan iofs vem som helst....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in