2020-03-11, 01:14
Medlem
Hade någon sagt ”satans jävla ägg-jude” hade den åkt ut med huvudet före ur huset.

Det är skillnad på folk och folk enligt TV4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3JOV6v/sami-jakobsson-varnas-i-big-brother-efter-nedvarderande-ordet
2020-03-11, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Just det jag menar Fyfan över att skryta över den.

Jag har fan 20 cm i längd, och har aldrig skrytit.

Han däremot har max 14 i längd och tror han är värsta Mandingo

Skryter man över sin kuk, så har man liten.

Lägger du till hans stela personlighet, så krymper den ytterligare. Ansiktet är inte allt. Men han verkar tro det.

Grattis du är väldigt lyckligt lottad. Extremt få människor har en 20cm kuk förutom på flashback då. En medelstor penis ligger på ungefär 13cm, det snittet har alla etniciteter både svarta, vita, bruna etc. Av 100 män så har ungefär 6 stycken en penis över 16cm så chansen är ganska stor att alla män i huset har penisar under 16 cm i erigerat tillstånd. Om Martin nu har en ståtlig liten krabat på 14cm så är han ju trots allt över snittet. Nu ska han bara komma på hur man använder den också.
2020-03-11, 01:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Grattis du är väldigt lyckligt lottad. Extremt få människor har en 20cm kuk förutom på flashback då. En medelstor penis ligger på ungefär 13cm, det snittet har alla etniciteter både svarta, vita, bruna etc. Av 100 män så har ungefär 6 stycken en penis över 16cm så chansen är ganska stor att alla män i huset har penisar under 16 cm i erigerat tillstånd. Om Martin nu har en ståtlig liten krabat på 14cm så är han ju trots allt över snittet. Nu ska han bara komma på hur man använder den också.

Sluta ljug, svarta har alltid kukar över 20cm.
2020-03-11, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sluta ljug, svarta har alltid kukar över 20cm.

Nej. De har samma kassa genomsnitt som alla andra "raser". Du borde troligen sluta titta på porr.
Bannlyst
Sover inte lilla gossen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Hade någon sagt ”satans jävla ägg-jude” hade den åkt ut med huvudet före ur huset.

Det är skillnad på folk och folk enligt TV4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3JOV6v/sami-jakobsson-varnas-i-big-brother-efter-nedvarderande-ordet

Eller så handlar det om att personen i fråga inte visste vad ordet betydde och därmed inte är medveten om det eller hade någon avsikt att förolämpa någon.

Tillskillnad från mergim, som medvetet spottandes i luften kallar deltagare för råtta och hund, med avsikt.
2020-03-11, 01:27
Medlem
Citat:
Nej. De har samma kassa genomsnitt som alla andra "raser". Du borde troligen sluta titta på porr.

Exakt. Somalier har små/normala tillexempel.

Det finns många länder i Afrika. Man kan inte klumpa ihop alla.

Det är en myt att svarta har stora.

Bara Kongo som drar upp snittet.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-11 kl. 01:29.
2020-03-11, 01:29
Medlem
Citat:

Jag är dock inte född med 20 cm penis. Jag har gjort övningar i många år som gjort att jag nått upp dit.

Ja, Martin lär väl ha normalstor.

Men så som det snackas om i huset så låter det ju på vissa, som att han har världens största ibland.
Pinsamt.
2020-03-11, 01:29
Medlem
1754s avatar
Citat:

Sluta ljug skrev jag.
2020-03-11, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag är dock inte född med 20 cm penis. Jag har gjort övningar i många år som gjort att jag nått upp dit.

Ja, Martin lär väl ha normalstor.

Men så som det snackas om i huset så låter det ju på vissa, som att han har världens största ibland.
Pinsamt.
Eftersom det är så tråkigt på liven och jag inte kan sova måste jag ju fråga vad det är för övningar du utfört? Låter onekligen intressant.
2020-03-11, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eftersom det är så tråkigt på liven och jag inte kan sova måste jag ju fråga vad det är för övningar du utfört? Låter onekligen intressant.

Stretching,Jelqing,extending, pumping med mera med mera.

Men för att inte gå off topic i tråden. Så tycker jag du ska försöka få tag på Martin när han kommer ut ur huset och fråga honom

Den jäkeln verkar ha tre ben
2020-03-11, 01:38
Bannlyst
Alla som är vakna ska ni upp tidigt och jobba?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in