2020-03-11, 00:40
Bannlyst
Gula laget kommer förlora tävlingen.
2020-03-11, 00:41
Medlem
theeaglefalks avatar
Fan vad trött jag blir på PKn TV4 ställt till med denna säsong. Varför tar man inte in personer som är helt normala sexuellt? Känns som man fokuserat på att hitta så mycket HBTQ folk som möjligt. Vi röstade liksom ut en lebb och in kommer en ny. Ta in normalt folk likt tidigare säsonger? Minns ni när transan var inne och hur mycket ramaskri det blev bland folk i huset. Nu är detta normaliserat och ingen verkar han någon som helst sexuell frustration och det har fan mig gått 30 dagar! Jag hade gått runt och blivit skogstokig och till och med tänt på blåvalen!

//TRÖTT PÅ ”HENMAFFIAN”
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Patzy när han var inne hade störst. Tror han hade runt 11 cm i erigerat tillstånd.

Nu tror jag Martin tagit över den. Tror Martin har runt 13 cm lång i erigerat tillstånd, och runt 11 i omrets.

Oops jag är inte Ursula, men ändå.

Har du sett den erigerad?

Slak var den inte en millimeter över 7cm iaf, omkretsen såg ut att vara ungefär som en majskrok. Han försökte gömma sig bakom garderoben, men den gubben gick inte.

Man ska inte skryta om sin kuk när man knappt kommer ut gylfen, speciellt inte i ett hus med 50 kameror
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Jojo. Men är han öppen med det som Patzy eller låtsas han vara straight som Meggan?

Det vet jag faktiskt inte.

Lär komma fram snart isåfall.
2020-03-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon är rätt osynlig fortfarande. Glömmer bort att hon och Lennie finns.
Lennie ser man ändå inblandade. Även om man glömmer bort hans existens eller somnar när han pratar.

Hur är de nya? Tjejen har jag trott varit Lisa flera gånger. Varför tittar jag ens på det här fruktansvärt tråkiga programmet när de sitter och pratar som småbarn. Jasse är nog den jag vill ha ut just nu, hon är så irriterande. Amilia är jobbig men hon har sina roliga stunder ibland.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är hon kvar? Har haft på tvn sedan jag kom hem från jobbet och har inte sett röken av henne.

Hon sover bara hon gör ingen nytta i huset
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Så Big brother har märkt att när de inte får in tillräckligt med mat så börjar det hända saker, de blir irriterade på varandra osv.. som programledaren sa.. Så därför vill de köra detta tema... Vad sägs om att ta in underhållande deltagare från första början istället.
Produktionen vill ju innerst inne se stingsligheten som kan infinna sig, MEN de har ju samtidigt censurmaskinen igång.
Inte lätt att göra ett BB när de inte får visa tittarna det tittarna vill se och faktiskt har tyckt om att se vad gäller BB.
Det lyser igenom så jävla mycket.
Det är förmodligen sista gången man vågar visa verklighetens människa i ett program likt BB.
Funkar inte i fjollklimatet 2020 tyvär.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Har du sett den erigerad?

Slak var den inte en millimeter över 7cm iaf, omkretsen såg ut att vara ungefär som en majskrok. Han försökte gömma sig bakom garderoben, men den gubben gick inte.

Man ska inte skryta om sin kuk när man knappt kommer ut gylfen, speciellt inte i ett hus med 50 kameror

Just det jag menar Fyfan över att skryta över den.

Jag har fan 20 cm i längd, och har aldrig skrytit.

Han däremot har max 14 i längd och tror han är värsta Mandingo

Skryter man över sin kuk, så har man liten.

Lägger du till hans stela personlighet, så krymper den ytterligare. Ansiktet är inte allt. Men han verkar tro det.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-11 kl. 00:45.
2020-03-11, 00:45
Medlem
Deus-Culpas avatar
Gillar att BB satte stopp för 20 frågor. Det enda som gav Lennie lite tv-tid. Nu är han köööörd.
2020-03-11, 00:46
Medlem
Citat:
Gillar att BB satte stopp för 20 frågor. Det enda som gav Lennie lite tv-tid. Nu är han köööörd.

Satte de stopp för det?
2020-03-11, 00:47
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Satte de stopp för det?

Ja, i princip. De får belöning om de låter bli. Var samma 2011 eller 2012 med maffia. Till slut fick det förbud mot det för det var så sjukt enformigt och tråkigt att titta på.
2020-03-11, 00:48
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
De skickade ju för sjutton in värre saker. Sagostund runt träelden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in