2020-03-10, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Amilias babblande sööööööver mig, inte ens säkert att jag hinner upp på övervåningen till sovrummet innan jag somnar och jag brukar ändå kunna ha sömnproblem.

Haha hon kommer babbla till 9 på morgonen.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu har jag inte sett morgon till eftermiddag men kan inte föreställa mig att man har speciellt mycket material till avsnittet förutom tävlingen.
Verkligen inte, kan det vara den svagaste tisdagen underhållsmässigt hittils?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen med! Det många också glömmer när man säger att det var dötid i gamla BB också, var att det var betydligt roligare personer med större kataktärer som hade tråkigt då, vilket fortfarande gav ett större underhållningsvärde till tittarna. Samtidigt som de generellt var mycket mer påhittiga mellan veckouppdragen.

Ah det är lätt att vara bitter på denna produktionen i år, men de gör det jävligt lätt för oss att vara det också. Kommer INTE kolla på nästa säsong om fyran håller det igen. Och det återstår att se hur många av oss som kommer vara där i slutet på denna också 😄
Jag är rätt säker på att när alla personer som har lite underhållningsvärde har åkt ut då avslutar jag Cmore. Räcker med de dagliga avsnitten på 7an då, om ens det.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag har uppfattat det som att hen mest ifrågasätter folks kränkande av deltagare osv. Inte sett alla inlägg dock men hållit med hen om en del. Är en ett troll och förstör stämningen bara för att en ifrågasätter saker som väldigt många här enats kring? Flashbackare är väl ingen homogen grupp tänker jag, utan folk har olika åsikter och en har rätt att ifrågasätta. Precis som jag gjort många gånger. Just a thought.
Sitta och ifrågasätta hur Flashbackare skriver.
så har den personen oändligt med jobb i tusentals trådar.
Totalt onödigt att ständigt ifrågasätta hur folk vill uttrycka sig och skriva.
Visa skriver väldigt hårda ord, andra inte.
Jag ser hellre att några skriver på det sett dom uttrycker sig.
Än folk som ständigt ska kommentera det och upprepa vad någon skrivit så fort det inte passar dom.
Det tycker jag är värre och skapar onödigt tjafs.
Jag är på Flashback för att det är blandat folk. och tycker alla får skriva vad fan dom vill så länge det berör BigBrother på något sätt i den här tråden. Även om det är Allt från Snälla ord till grova ord.

Finns andra bra mycket värre trådar att gnälla hur illa folk skriver om andra,
här på Flashback
2020-03-10, 22:45
Medlem
Amilia är som jag efter hundra öl och tjack, fast värre. Men jag vaknar i alla fall med ångest över vad jag kan ha sagt dagen innan.
2020-03-10, 22:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Robinson är katastrof.
hahaha vafan är det här, alla sitter apatiska och stirrar.
det här är absolut det tråkigaste jag sett på BB
Varför kollar vi ens på detta? Vad är det för fel på oss haha
2020-03-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vilken romantisk profilbild

Detsamma <3
2020-03-10, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Byt över till Lennie och du somnar garanterat. Jag kör själv melatonin och imovane men behöver det inte längre tack tack vare honom.

Lennie den lilla rövpullaren, han skulle ha varit ute.
2020-03-10, 22:47
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sitta och ifrågasätta hur Flashbackare skriver.
så har den personen oändligt med jobb i tusentals trådar.
Totalt onödigt att ständigt ifrågasätta hur folk vill uttrycka sig och skriva.
Visa skriver väldigt hårda ord, andra inte.
Jag ser hellre att några skriver på det sett dom uttrycker sig.
Än folk som ständigt ska kommentera det och upprepa vad någon skrivit så fort det inte passar dom.
Det tycker jag är värre och skapar onödigt tjafs.
Jag är på Flashback för att det är blandat folk. och tycker alla får skriva vad fan dom vill så länge det berör BigBrother på något sätt i den här tråden. Även om det är Allt från Snälla ord till grova ord.

Finns andra bra mycket värre trådar att gnälla hur illa folk skriver om andra,
här på Flashback

Okej då får vi agree to disagree
2020-03-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Verkligen inte, kan det vara den svagaste tisdagen underhållsmässigt hittils?

Tror fan det. Överväger att kolla på Paradise hotel (som alla inkl. jag tycker är den sämsta någonsin) istället.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Håller med. Men TV4 har stängt ner pga Corona och hela produktionen har åkt hem så allt styrs nu av bulgariska romer.
Helt ärligt är det den enda rimliga förklaringen!
Citat:
Tror att bara Lisa och Anty kommer kolla till slutet.
😄
Medlem
Alex bryter snart ihop ute i poolrummet. Vem hade trott han skulle vara den första, även innan Mergim? Och vart är Mergim förresten inte sett honom på länge. Kanske runkar på toan eftersom han inte kan ligga bredvid sin pojkvän inatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in