2020-03-10, 22:35
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hon är en hal jävel.
Gillar henne men samtidigt inte.
vill inte se henne i final iallafall.

Verkligen. Gillade henne för senast en vecka sedan men sjunkit mycket i mina ögon av sitt skitsnack till höger och vänster trots sitt gnäll om att andra skitsnackat om henne.
2020-03-10, 22:35
Bannlyst
Ammie Stultus, du håller ju inte käft en sekund.
2020-03-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Fan jag kan inte sätta fingret på vad för dialekt/varför hon gör så. Lilla Essingen Queen försöker vara unik. Otroligt störande hursomhelst!

Wow din avatar gav mig riktiga Titanic-vibes. "I´ll never let go Lennie"
2020-03-10, 22:36
Medlem
Citat:
Fan jag kan inte sätta fingret på vad för dialekt/varför hon gör så. Lilla Essingen Queen försöker vara unik. Otroligt störande hursomhelst!
Vilken romantisk profilbild
2020-03-10, 22:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Wow din avatar gav mig riktiga Titanic-vibes. "I´ll never let go Lennie"

Den är laddad med sjuka Titanic-vibes!!! Lenniegooooos <3
2020-03-10, 22:37
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja precis. Men de verkar som dom får varsin läsk imorgon iaf, som vi tittare fått rösta fram.

Ja den detaljen har jag sett, men tack!
2020-03-10, 22:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Ni säger att det är gnäll på produktionen varje år, kanske är sant, det är det säkert. Men det är fan ingen toppsäsong i alla fall. Jag följer BB 2020 för att jag är sjukskriven just nu men jag pallar inte att titta på 24/7 what so ever. Avslutar efter gratisperioden, nöjer mig med klippen, avsnitten, och när det är fest så sover jag sen kollar jag tråden från natten 😁 Säger mer om mig än säsongen att jag ens tittar...

Jag längtade tillbaka till gamla goda tiden och plöjer avsnitt från 2006 (Jessica/Ragger-säsongen) på Youtube, alla avsnitt ligger inte uppe men många. Vilken SKILLNAD det är. Jävligt tydligt att 2006 fanns MYCKET mer pengar för produktionen att arbeta med. Märks på 1-2 avsnitt. Festerna, inte bara alkoholen i sig utan hela festarna, helt annan nivå. Tävlingarna och utmaningarna är next level jämfört med 2020. Och satt man fastlåst men nån fick man bajsa fastlåst i varandra också. Jag glor på denna säsong hela dagarna faktiskt.

Sen räcker det med att se klippet på Jessicas vinst där de klippt ihop en del av hennes bråk för att Mergim ska ligga i lä med sitt beteende. Säsongen 2006 skulle aldrig funka idag. Idag får man inte göra eller säga vad som helst. Eller egentligen nåt. 2006 sa man jävligt mycket som var långt från PK. Även om jag kan känna att det är rätt okej att man inte får kasta flaskor mot folk, slåss upprepade tillfällen och baka muffins med Raggers rygghår i och ge till tjejen man hatar - kul tv är det. 😁😂 Och inte åkte hon ut för det.

Förr satsade man tydligt mycket mer på att slänga in "skandal"-människor in i mixen än man gör idag, "blåsta", "snygga" tjejer skulle in och skära sig med de "intellektuella" osv..

Detta är mitt andra inlägg, citerar mig själv från mitt första inlägg "Ska hålla mina poster kortare i framtiden", det var lika mycket värt som Mergims tårfyllda tal om hur mycket han ska ändra på sig I guess.
Håller verkligen med! Det många också glömmer när man säger att det var dötid i gamla BB också, var att det var betydligt roligare personer med större kataktärer som hade tråkigt då, vilket fortfarande gav ett större underhållningsvärde till tittarna. Samtidigt som de generellt var mycket mer påhittiga mellan veckouppdragen.

Ah det är lätt att vara bitter på denna produktionen i år, men de gör det jävligt lätt för oss att vara det också. Kommer INTE kolla på nästa säsong om fyran håller det igen. Och det återstår att se hur många av oss som kommer vara där i slutet på denna också 😄
2020-03-10, 22:39
Medlem
kermiths avatar
Gött att några OG's är inne nu. Har kämpat mig igenom med barn här i tråden.
Får sluta att logga på tidigt och istället runt 20 tiden. Blir lite mer fart med högre tak.
2020-03-10, 22:41
Medlem
Jävlar vad Amilia är kamerakåt.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilias babblande sööööööver mig, inte ens säkert att jag hinner upp på övervåningen till sovrummet innan jag somnar och jag brukar ändå kunna ha sömnproblem.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen med! Det många också glömmer när man säger att det var dötid i gamla BB också, var att det var betydligt roligare personer med större kataktärer som hade tråkigt då, vilket fortfarande gav ett större underhållningsvärde till tittarna. Samtidigt som de generellt var mycket mer påhittiga mellan veckouppdragen.

Ah det är lätt att vara bitter på denna produktionen i år, men de gör det jävligt lätt för oss att vara det också. Kommer INTE kolla på nästa säsong om fyran håller det igen. Och det återstår att se hur många av oss som kommer vara där i slutet på denna också 😄

Tror att bara Lisa och Anty kommer kolla till slutet.
2020-03-10, 22:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Amilias babblande sööööööver mig, inte ens säkert att jag hinner upp på övervåningen till sovrummet innan jag somnar och jag brukar ändå kunna ha sömnproblem.

Byt över till Lennie och du somnar garanterat. Jag kör själv melatonin och imovane men behöver det inte längre tack tack vare honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in