2020-03-10, 22:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Ni säger att det är gnäll på produktionen varje år, kanske är sant, det är det säkert. Men det är fan ingen toppsäsong i alla fall. Jag följer BB 2020 för att jag är sjukskriven just nu men jag pallar inte att titta på 24/7 what so ever. Avslutar efter gratisperioden, nöjer mig med klippen, avsnitten, och när det är fest så sover jag sen kollar jag tråden från natten 😁 Säger mer om mig än säsongen att jag ens tittar...

Jag längtade tillbaka till gamla goda tiden och plöjer avsnitt från 2006 (Jessica/Ragger-säsongen) på Youtube, alla avsnitt ligger inte uppe men många. Vilken SKILLNAD det är. Jävligt tydligt att 2006 fanns MYCKET mer pengar för produktionen att arbeta med. Märks på 1-2 avsnitt. Festerna, inte bara alkoholen i sig utan hela festarna, helt annan nivå. Tävlingarna och utmaningarna är next level jämfört med 2020. Och satt man fastlåst men nån fick man bajsa fastlåst i varandra också. Jag glor på denna säsong hela dagarna faktiskt.

Sen räcker det med att se klippet på Jessicas vinst där de klippt ihop en del av hennes bråk för att Mergim ska ligga i lä med sitt beteende. Säsongen 2006 skulle aldrig funka idag. Idag får man inte göra eller säga vad som helst. Eller egentligen nåt. 2006 sa man jävligt mycket som var långt från PK. Även om jag kan känna att det är rätt okej att man inte får kasta flaskor mot folk, slåss upprepade tillfällen och baka muffins med Raggers rygghår i och ge till tjejen man hatar - kul tv är det. 😁😂 Och inte åkte hon ut för det.

Förr satsade man tydligt mycket mer på att slänga in "skandal"-människor in i mixen än man gör idag, "blåsta", "snygga" tjejer skulle in och skära sig med de "intellektuella" osv..

Detta är mitt andra inlägg, citerar mig själv från mitt första inlägg "Ska hålla mina poster kortare i framtiden", det var lika mycket värt som Mergims tårfyllda tal om hur mycket han ska ändra på sig I guess.

Ja, det var bättre förr. Minns själv säsongen när Carolina Gynning knullade och runkade allt som rörde sig, som t.o.m. sätter Traci Lords i skamvrån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan det är ju rena corona här i tråden, hela dagen har viruset rammi73 dominerat hela tråden och förpestat stämningen.

Kom inte vi överens att ignorera trollet innan? Den frodas av uppmärksamheten den får, när den får mindre respons blir det också minskad aktivitet från puckot, det märktes tydligt för några dagar sedan.

Förövrigt har Robinson inte visat sig vara ett lyckat koncept i huset, hoppas det har krismöte på fyran
Det är så svårt att hålla fingrarna i styr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Frågat ett par gånger nu; kan någon förklara denna eld-tävling?
Fick du svar?
Lagen ska ha en person vaken hela natten för att hålla liv i ”elden”. De får såklart byta av varandra men om ingen passar elden så dör den och då har det laget förlorat. Är fram tills kl 09 imorgon.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som jag har förstått de så har vissa deltagare missförstått de hela och tror att dom får ett pris om dom vinner över det andra laget och håller sig vaken längst. Men de stod inget om pris i brevet, utan mer en prestige tävling.

Har inte kollat hela tiden ska jag väl påpeka, men hörde när dom fick brevet

Hahaha. Först var det sagan de kämpade med att lära sig och nu elden då haha. Synd de inte vinner pris då. Men okej, då förstår jag. Tack!
2020-03-10, 22:31
Medlem
Citat:
Fan det är ju rena corona här i tråden, hela dagen har viruset rammi73 dominerat hela tråden och förpestat stämningen.

Kom inte vi överens att ignorera trollet innan? Den frodas av uppmärksamheten den får, när den får mindre respons blir det också minskad aktivitet från puckot, det märktes tydligt för några dagar sedan.

Förövrigt har Robinson inte visat sig vara ett lyckat koncept i huset, hoppas det har krismöte på fyran

Nu har jag inte sett morgon till eftermiddag men kan inte föreställa mig att man har speciellt mycket material till avsnittet förutom tävlingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Hahaha. Först var det sagan de kämpade med att lära sig och nu elden då haha. Synd de inte vinner pris då. Men okej, då förstår jag. Tack!

Ja precis. Men de verkar som dom får varsin läsk imorgon iaf, som vi tittare fått rösta fram.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:

Robinson är katastrof.
hahaha vafan är det här, alla sitter apatiska och stirrar.
det här är absolut det tråkigaste jag sett på BB
2020-03-10, 22:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Håller med. Men TV4 har stängt ner pga Corona och hela produktionen har åkt hem så allt styrs nu av bulgariska romer.
2020-03-10, 22:32
Medlem
maddo135s avatar
Citat:

Jag har uppfattat det som att hen mest ifrågasätter folks kränkande av deltagare osv. Inte sett alla inlägg dock men hållit med hen om en del. Är en ett troll och förstör stämningen bara för att en ifrågasätter saker som väldigt många här enats kring? Flashbackare är väl ingen homogen grupp tänker jag, utan folk har olika åsikter och en har rätt att ifrågasätta. Precis som jag gjort många gånger. Just a thought.
2020-03-10, 22:33
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fick du svar?
Lagen ska ha en person vaken hela natten för att hålla liv i ”elden”. De får såklart byta av varandra men om ingen passar elden så dör den och då har det laget förlorat. Är fram tills kl 09 imorgon.

Det fick jag, men lite extra av dig så tack!
2020-03-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Har googlat som en dåre och försökt få fram hennes uppväxtort, trodde aldrig att det var kring Sthlm, men det var det tydligen. Sigtuna och nu är hon drottning på Lilla Essingen. Hon gör sig väl till med det där andra dialekten som kommer fram ibland jag vete fan annars.

Fan jag kan inte sätta fingret på vad för dialekt/varför hon gör så. Lilla Essingen Queen försöker vara unik. Otroligt störande hursomhelst!
2020-03-10, 22:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Robinson är katastrof.
hahaha vafan är det här, alla sitter apatiska och stirrar.
det här är absolut det tråkigaste jag sett på BB
Skicka in robinson-robban som kan springa runt och olla folk i huset, den karln hade ju inga hämningar i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in