2020-03-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
Läskigt att du ens tar Kriminella i försvar??och de är att spara pengar,men hade de vart typ en somalier då hade du åxå jublat antar jag.??

Han miste inte livet för att han gjorde ett misstag han gjorde ett val ett kriminellt val och åkte på karma direkt,jag jublar.
Tar absolut inte honom i försvar, lämna ut honom som ni gör med invandrare. Ni skyddar svenskar men spyr galla över invandrare. Jag tycker det är samma skit oavsett hudfärg men det tycker uppenbarligen inte ni.
Citera
2020-03-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Tar absolut inte honom i försvar, lämna ut honom som ni gör med invandrare. Ni skyddar svenskar men spyr galla över invandrare. Jag tycker det är samma skit oavsett hudfärg men det tycker uppenbarligen inte ni.

Nu har du nog kommenterat fel,ja tycker man ska hänga ut vederbörande oavsett nationalitet.

Jag skyddar ingen,men maskar gärna så inte namnet blir sökbart i tex Google.

Håller med dig att de är samma skit oavsett förpackning jag med.
Citera
2020-03-10, 13:53
Medlem
Citat:
Nu har du nog kommenterat fel,ja tycker man ska hänga ut vederbörande oavsett nationalitet.

Jag skyddar ingen,men maskar gärna så inte namnet blir sökbart i tex Google.

Håller med dig att de är samma skit oavsett förpackning jag med.
Håller med dig helt!
Citera
2020-03-10, 15:42
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisagomman
Karln har misshandlat en taxichaufför, stulit bilen och under påverkan av alkohol eller droger kört bil på en vad dom beskriver som "vansinnesfärd" igenom hela stan. Borås nattklubbar stänger kl 2 och vid halv 3 brukjar det vara mycket folk på stan. Det är en ren tur att han inte haft ihjäl någon annans barn, eller förälder.

Jag fattar att det kan vara chockerande för familjen men enligt mig låter det lite osannolikt att det skulle vara hans första gång där han är våldsam eller kör rattfull.
Någon som sett de obligatoriska facebookkommentarerna typ "världen bästa pappa", "en ängel har lämnat oss" och "vila i frid bror" än?
Citera
2020-03-10, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Någon som sett de obligatoriska facebookkommentarerna typ "världen bästa pappa", "en ängel har lämnat oss" och "vila i frid bror" än?

Har sett detta, ja.
Vi jobbar på samma arbetsplats, och han har tydligen mått riktigt dåligt det senaste, dock berättigar det inte vad han gjort.

Jag har träffat honom några gånger, och jag har, de gångerna jag träffat honom, tyckt att han var en kanongubbe.
Citera
2020-03-10, 17:32
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaerk
Har sett detta, ja.
Vi jobbar på samma arbetsplats, och han har tydligen mått riktigt dåligt det senaste, dock berättigar det inte vad han gjort.

Jag har träffat honom några gånger, och jag har, de gångerna jag träffat honom, tyckt att han var en kanongubbe.
👍.
Kanongubbe var ordet.
Han hade bara lite otur att han råkade bli hög, råkade slå ner en taxichaufför, råkade sno en taxi och råkade köra som en galning på stan, 😟.
Plus i kanten ändå på att han faktiskt till skillnad mot majoriteten av hans olycksbröder har jobbat och ev betalt skatt. På det sättet har han ju faktiskt betalt en del av vad hans bravader kostat oss andra skattebetalare som inta har haft lika mycket "otur".
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2020-03-10 kl. 17:37.
Citera
2020-03-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
👍.
Kanongubbe var ordet.
Han hade bara lite otur att han råkade bli hög, råkade slå ner en taxichaufför, råkade sno en taxi och råkade köra som en galning på stan, 😟.

Håller som sagt med, sjukt hur droger/alkohol kan ställa till det. Och innan någon gnäller över ordet kanongubbe, det är inte min åsikt längre.
Citera
2020-03-10, 17:40
Medlem
ArgusOnes avatar
Haha, snacka om karma. Årets Darwin Awards helt klart. Var han påtänd?
Citera
2020-03-10, 17:41
Medlem
lisagommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaerk
Håller som sagt med, sjukt hur droger/alkohol kan ställa till det. Och innan någon gnäller över ordet kanongubbe, det är inte min åsikt längre.

Vem är då denna man?
Citera
2020-03-10, 18:08
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisagomman
Vem är då denna man?
En riktigt go och schysst kille i alla fall.
Det var inte han utan ett piller som körde bilen innan hans Darwin awardare.
Personligt ansvar? Inte i Sverige i alla fall, 😁
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2020-03-10 kl. 18:12.
Citera
2020-03-10, 23:02
Medlem
Citat:
Läskigt att du ens tar Kriminella i försvar??och de är att spara pengar,men hade de vart typ en somalier då hade du åxå jublat antar jag.??

Han miste inte livet för att han gjorde ett misstag han gjorde ett val ett kriminellt val och åkte på karma direkt,jag jublar.

Skillnad på att försvara en kriminell och kritisera att andra firar hens död. Jag försvarar definitivt inte hans handlingar men detta är en människa som lämnat familj och barn bakom sig. Tycker det säger en hel del om människorna som vistas på detta forum. Hade reagerat likadant om det nu vore en somalie. Göra skillnad på folk utifrån melatonin är också en efterbliven ide.
Citera
2020-03-10, 23:23
Medlem
Ma*cus Hen*ysson
* = R
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in