2020-03-09, 15:31
Medlem
Religions-Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
I call bullshit. Vad skulle denna familjefar ha haft för sig ute på en av Göteborgs största kroggator?

Göteborgs största kroggata???
Nu hände väl detta i Borås. Taxin stals på Linnegatan och krashade på Johannelundsgatan.
Citera
2020-03-09, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Religions-Fri
Göteborgs största kroggata???
Nu hände väl detta i Borås. Taxin stals på Linnegatan och krashade på Johannelundsgatan.

Ja jag rörde ihop det. Linnégatan finns på flera orter.
Citera
2020-03-09, 17:43
Medlem
lisagommans avatar
Fortfarande ingen som vet vem taxitjuven är?
Citera
2020-03-09, 17:50
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
I call bullshit. Vad skulle denna familjefar ha haft för sig ute på en av Göteborgs största kroggator?

Som tidigare skribent hävdar så ligger det också en Linnégatan i Boråsområdet.
Citera
2020-03-09, 17:53
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisagomman
Fortfarande ingen som vet vem taxitjuven är?

De som vet har kunskap om vem han egentligen var och vill därför inte smutskasta honom eller hans familj av hänsyn till den människan han egentligen var. Det som skedde är otroligt chockerande då ingen kan förstå vad som helt plötsligt gick så troligt snett bara över en natt.
Citera
2020-03-09, 19:29
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FujitsuNakajima
De som vet har kunskap om vem han egentligen var och vill därför inte smutskasta honom eller hans familj av hänsyn till den människan han egentligen var. Det som skedde är otroligt chockerande då ingen kan förstå vad som helt plötsligt gick så troligt snett bara över en natt.

Alkoholintag kan göra mycket för en del.
Citera
2020-03-09, 21:31
Medlem
Citat:
Tror det är för att han är svensk. Hade det varit en Somalier så hade det spytts galla, namn utlagt,
Citera
2020-03-09, 23:17
Medlem
Han fick väl vad han förtjäna men jag är inte direkt sugen på att fira någon annans död. Han har trots allt föräldrar,syskon,fru och barn som sörjer honom. Dessutom vet man aldrig vad han gått igenom för att bli den han blev. Kul att taxichauffören klarade sig relativt åtminstone!
Citera
2020-03-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Tror det är för att han är svensk. Hade det varit en Somalier så hade det spytts galla, namn utlagt,

Så är det definitivt. Flashbackskåren slutar aldrig med deras agenda och cyniska förhållningssätt. Tala om att "spara pengar" när en människa mist livet. Det är dessa typer av människor man träffar på varje dag ute i samhället... läskigt.
Citera
2020-03-10, 07:42
Medlem
Dutertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Så är det definitivt. Flashbackskåren slutar aldrig med deras agenda och cyniska förhållningssätt. Tala om att "spara pengar" när en människa mist livet. Det är dessa typer av människor man träffar på varje dag ute i samhället... läskigt.

Du måste ändå erkänna att karma ligger nära tillhands? Kanske inte förtjänade att dö, men när rättsvårdande myndigheter är bakbundna av klena lagar så myser åtminstone jag när brottslingar råkar illa ut.
Citera
2020-03-10, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka

Läskigt att du ens tar Kriminella i försvar??och de är att spara pengar,men hade de vart typ en somalier då hade du åxå jublat antar jag.??

Han miste inte livet för att han gjorde ett misstag han gjorde ett val ett kriminellt val och åkte på karma direkt,jag jublar.
Citera
2020-03-10, 10:09
Medlem
lisagommans avatar
Citat:

Karln har misshandlat en taxichaufför, stulit bilen och under påverkan av alkohol eller droger kört bil på en vad dom beskriver som "vansinnesfärd" igenom hela stan. Borås nattklubbar stänger kl 2 och vid halv 3 brukjar det vara mycket folk på stan. Det är en ren tur att han inte haft ihjäl någon annans barn, eller förälder.

Jag fattar att det kan vara chockerande för familjen men enligt mig låter det lite osannolikt att det skulle vara hans första gång där han är våldsam eller kör rattfull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in