2020-03-10, 17:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Har varit off här ett tag och är inte så uppdaterad, förstår att det är Robinsson Vecka.
Är kosten starkt reducerad för dem nu?....
Japp, ris, kokos, palmhjärta och vatten är allt dom har till hands.
Medlem
In med anders / paolo ingen jävel ska sova förutom när det är läggdags. trams bb lägg ner skiten
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Nyreggad och så, ha överseende. Försökt följa denna massiva tråd sen start.

Har en allmän fråga till er, om Mergim OCH Amilia står nominerade, vem röstar ni ut då? Finns det nån ni hatar mer än den andra? 😅

Jag är en av dem som röstade ut Lisa (ja, alltså PÅ Lennie) för att för mig har Lisa varit prio ETT få ut sen Anty åkte och Lisa fick hybris. Jag orkar inte med henne, hennes min varje gång hon inte blir räddad, äh, ni vet ju allt om Lisa.. Men JA - Jag tycker också att Lennie är tråkig. Jag tycker att det är helt jävla orimligt att vara bästis med Mergim. Jag avskyr Amilia. När jag hörde Mergim säga att han lämnar huset om Lennie åker ångrade jag min röst liiite..

Men Lisa ORKAR jag inte med, Mergim följer jag med spänning. Min sambo frågade mig, vad finns det att se på i huset när Mergim försvinner? Vad ska du göra då, vad ska du prata om?! 😂 Jag bestämde mig för att Mergim vill jag se på ett tag till. Men många av er har rätt, för att orka se på Mergim ett tag till/för att det ska vara underhållande behöver hans polare åka. Så är det. Det är MIN prio nu. Fucka Mergim men ha kvar honom i huset ett tag men under sämsta omständigheter. Samtidigt, så fort han är nominerad ska han åka, han ska veta hur hatad han är..

Vad fort man börjar bli lite ond på Flashback.
Ska hålla mina poster kortare i framtiden även, promise.

Amilia är nummer ett att få ut.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Amilia säger att hon bara äter 1 gång om dagen på utsidan. Vem försöker hon lura?

Jag tror det kan vara sant dock. Hennes kropp går då i svältläge och kroppen tar upp mer näring och fetter så att kroppen inte ska kunna ta av reserverna nästa gång i svältläge.

Hon äter nog inte direkt lite den gången dock.

Sen räknar hon säkert inte med bullarna och fikat!
2020-03-10, 17:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
aMILIA äter en gång per dag`? tror hon på det själv? Inte fär o vara elak eller något, men börjar undra om Amilia inte vet hur tjock hon är
Hon är överviktig för att hon bara äter 1 gång per dag. Vansinne!!!!!!!!>
2020-03-10, 17:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jaja, jag tycker bara det är roligt när han kör samma ramsor varje gång

Fan det gör jag också när jag möter nytt folk. Gör inte du det?
Man försöker vara något trevlig (även om jag skiter i det ibland beroende på vem jag möter) och tjôtar lite.
Fan lite snack och info om huset är bara schysst känner jag, han skulle ju bara kunna ignorera honom som många av de andra töntarna gör.
2020-03-10, 17:08
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:

Har en allmän fråga till er, om Mergim OCH Amilia står nominerade, vem röstar ni ut då? Finns det nån ni hatar mer än den andra? 😅

Jag är en av dem som röstade ut Lisa (ja, alltså PÅ Lennie) för att för mig har Lisa varit prio ETT få ut sen Anty åkte och Lisa fick hybris. Jag orkar inte med henne, hennes min varje gång hon inte blir räddad, äh, ni vet ju allt om Lisa.. Men JA - Jag tycker också att Lennie är tråkig. Jag tycker att det är helt jävla orimligt att vara bästis med Mergim. Jag avskyr Amilia. När jag hörde Mergim säga att han lämnar huset om Lennie åker ångrade jag min röst liiite..

Men Lisa ORKAR jag inte med, Mergim följer jag med spänning. Min sambo frågade mig, vad finns det att se på i huset när Mergim försvinner? Vad ska du göra då, vad ska du prata om?! 😂 Jag bestämde mig för att Mergim vill jag se på ett tag till. Men många av er har rätt, för att orka se på Mergim ett tag till/för att det ska vara underhållande behöver hans polare åka. Så är det. Det är MIN prio nu. Fucka Mergim men ha kvar honom i huset ett tag men under sämsta omständigheter. Samtidigt, så fort han är nominerad ska han åka, han ska veta hur hatad han är..

Jag skulle rösta ut Amilia före Mergim alla dagar i veckan. Kort och gott för att jag verkligen hatar henne. Mergim gör det mesta av sin skit i affekt men flohabban Amilia är en planerande psykopat som alltid ska ha rätt till varje pris och hon ger sig fan aldrig. Lägg på hennes politiksnack på det så blir det än mer outhärdligt.
Medlem
Citat:

Jag är helt inne på ditt spår, ha kvar Mergim så länge det går. Det måste vara någon där inne som cpar ur ibland och skapar intriger. Vore intressant och se hur han blir om både Amilia och Lenny ryker innan han, om han lämnar självmant eller cpar ur ännu mer
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan det gör jag också när jag möter nytt folk. Gör inte du det?
Man försöker vara något trevlig (även om jag skiter i det ibland beroende på vem jag möter) och tjôtar lite.
Fan lite snack och info om huset är bara schysst känner jag, han skulle ju bara kunna ignorera honom som många av de andra töntarna gör.
Jojo, du har rätt i det.
2020-03-10, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag tror det kan vara sant dock. Hennes kropp går då i svältläge och kroppen tar upp mer näring och fetter så att kroppen inte ska kunna ta av reserverna nästa gång i svältläge.

Hon äter nog inte direkt lite den gången dock.

Sen räknar hon säkert inte med bullarna och fikat!

Känner flera st som inte äter frukost och Lunch men inte är överviktiga för det
2020-03-10, 17:10
Medlem
Zingo2s avatar
Bra att Daniel informerar nya killen.
2020-03-10, 17:10
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nej för fan de bondar. Philip har huvudet på skaft. Väldigt glädjande.
Det enda huvud han har på skaft är sitt ollon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in