2020-03-10, 17:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Han kör ju samma snack. Det där med att om han bara vinner en vän när han går ut ur huset, så har han vunnit osv osv osv

Han snackar med en ny deltagare. Alla upprepar sig för de berättar och snackar skit med de nya.
Fan om du lär känna en ny människa säger du då inte ditt namn för du har sagt det sjutusen gånger innan.
Eller hur gör du ger dom en lapp?
2020-03-10, 17:01
Medlem
123....s avatar
Har varit off här ett tag och är inte så uppdaterad, förstår att det är Robinsson Vecka.
Är kosten starkt reducerad för dem nu?....
2020-03-10, 17:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan kan de inte dra igång en lek eller något? Typ hela havet stormar? Knorr på grisen? Vad
Som. Helst.
Medlem
fettot äter en gång per dag utanför huset, årets skitsnack.
Medlem
Amilia säger att hon bara äter 1 gång om dagen på utsidan. Vem försöker hon lura?
2020-03-10, 17:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ja, men han verkar vara den våldsamma typen.
Det finns spår av knivhugg och grejer i ansiktet, så han får säkert ligga och kommer att bli den nya Borgmästaren i huset.

Kommer garanterat bli en våldsam sammandrabbning mellan han och Alex här snart om Alpahanne-statusen här snart....

Han är från Majorna (Älvängen från början). Det är ett stenkast från mig och där bor inga tjackare. Så du kan vara lugn.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han snackar med en ny deltagare. Alla upprepar sig för de berättar och snackar skit med de nya.
Fan om du lär känna en ny människa säger du då inte ditt namn för du har sagt det sjutusen gånger innan.
Eller hur gör du ger dom en lapp?
Jaja, jag tycker bara det är roligt när han kör samma ramsor varje gång
Bannlyst
aMILIA äter en gång per dag`? tror hon på det själv? Inte fär o vara elak eller något, men börjar undra om Amilia inte vet hur tjock hon är
2020-03-10, 17:04
Medlem
CamillaGorillas avatar
Nyreggad och så, ha överseende. Försökt följa denna massiva tråd sen start.

Har en allmän fråga till er, om Mergim OCH Amilia står nominerade, vem röstar ni ut då? Finns det nån ni hatar mer än den andra? 😅

Jag är en av dem som röstade ut Lisa (ja, alltså PÅ Lennie) för att för mig har Lisa varit prio ETT få ut sen Anty åkte och Lisa fick hybris. Jag orkar inte med henne, hennes min varje gång hon inte blir räddad, äh, ni vet ju allt om Lisa.. Men JA - Jag tycker också att Lennie är tråkig. Jag tycker att det är helt jävla orimligt att vara bästis med Mergim. Jag avskyr Amilia. När jag hörde Mergim säga att han lämnar huset om Lennie åker ångrade jag min röst liiite..

Men Lisa ORKAR jag inte med, Mergim följer jag med spänning. Min sambo frågade mig, vad finns det att se på i huset när Mergim försvinner? Vad ska du göra då, vad ska du prata om?! 😂 Jag bestämde mig för att Mergim vill jag se på ett tag till. Men många av er har rätt, för att orka se på Mergim ett tag till/för att det ska vara underhållande behöver hans polare åka. Så är det. Det är MIN prio nu. Fucka Mergim men ha kvar honom i huset ett tag men under sämsta omständigheter. Samtidigt, så fort han är nominerad ska han åka, han ska veta hur hatad han är..

Vad fort man börjar bli lite ond på Flashback.
Ska hålla mina poster kortare i framtiden även, promise.
Medlem
Muppen Lennie dampgår runt soffan som vanligt...
Medlem
Zingo2s avatar
Inte fan har dom i Robinson nån sova att ligga! Detta är löjligt!
2020-03-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Välkommen till BB. Du verkar ha missat hur Sami och Glasman fungerar.
Så surfa runt känn på BB och sedan kanske du fattar lite extra.
Men fan du är tjurig...är det bara för att jag är ny?

Jag skriver vad jag upplever och tycker.
Sorry om det inte passar "lillchefen"

Sen tycker jag inte att du ska dra samma slutsats om alla nya. Jag gick med som medlem för att kunna prata/ventilera om BB utan alla jävla fb grupper/instagram.

Så är det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in