2020-03-10, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja men kör in hela armen i fittan på dig själv då.
Vilken äcklig jävul du är
2020-03-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag går emot alla (som vanligt) och säger att jag gillar nya tjejen. Hon verkar ha härlig energi och kan nog sprida lite positivitet där inne. Känns som att det behövs.

Jag känner igen mig i hennes skrattande, jag är också sådär fnissig haha. Speciellt när jag är nervös och träffar nya människor. Jag skrattar åt ALLT. Det är en av mina sämsta egenskaper. Och bästa. För fan vilken glad skit jag framstår som (skenet bedrar).

Så jag relaterar till henne och jag gillar henne hittills!

Ja ni båda verkar vara moralryttare
2020-03-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Ja, du är helt ensam om den åsikten
Hahah du har aldrig hört talas om krydd för att förstärka poängen? Uppenbarligen inte.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag går emot alla (som vanligt) och säger att jag gillar nya tjejen. Hon verkar ha härlig energi och kan nog sprida lite positivitet där inne. Känns som att det behövs.

Jag känner igen mig i hennes skrattande, jag är också sådär fnissig haha. Speciellt när jag är nervös och träffar nya människor. Jag skrattar åt ALLT. Det är en av mina sämsta egenskaper. Och bästa. För fan vilken glad skit jag framstår som (skenet bedrar).

Så jag relaterar till henne och jag gillar henne hittills!
Ja du är då en riktig special snowflake.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Ja ni båda verkar vara moralryttare
Åh, tack. Så himla fint sagt<3
2020-03-10, 12:00
Medlem
Har de blivit indelade i lag nord och lag syd ännu?
2020-03-10, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Ja du är då en riktig special snowflake.
Den mest speciellaste snowflaken som finns, faktiskt.
2020-03-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Va??
Mergim och Amilia hade inte bråkat de hade legat i sängen och kramats och skickat ut kärlekshälsningar till Lennie och Anty att de saknar dem. De hade aödrig bråkat utan dragit sig mer till varandra då de hade varit sista två kvar från sitt gäng. De hade varit jättetråkiga att se på. Mergim hade tappat sin livslust och vi hade inte fått se honom skapa kaos mer. När Lennie är i huset är Mergim full av energi det är bra TV för oss.

Spot on👍
2020-03-10, 12:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Man märkte att Philip nog skulle klicka med Glas. Vet inte vad jag tycker om honom än.
2020-03-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😂 Det är ju precis tvärt om. Det är du som inte fattar. Nu kommer Lennie lugna ner Mergim och natta honom till sömns varje kväll och vi kommer missa massa bråk och drama.

Nä du har tyvärr fel!
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Jag gillar den nya killen, han kan vara jävligt vass. Intressant. Också fördelen att han inte har nåt vidare utseende med sig då ses han inte som ett hot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Man märkte att Philip nog skulle klicka med Glas. Vet inte vad jag tycker om honom än.

En mini Glas, syntes direkt på bilderna. Tycker han känns ganska reko men tvivlar på att han kommer bidra med så mycket, vore sjukt kul om han blir helt sne på fyllan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in