2020-03-10, 10:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Ja, jo jag håller med dig. Men maffia 24/7 var inte kul heller. Men lite mer aktivitet tycker jag BB kan stå för.

Men nu händer det saker. Intressant att de måste ligga i samma rum, kommer säkert att bli massa bråk.
2020-03-10, 10:46
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodsmile
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EWnR55/gurkan-gasi-gor-comeback--sagar-big-brother

Gurkan är spot on här. TV4 har totalt misslyckats med castingen i år, det behövs lite galna människor i huset, annars är det ju inte kul att kolla. Hoppas TV4 tar åt sig kritiken!
Jävlar vad rätt han har. TV4 kommer aldrig ta till sig men man kan ju alltid hoppas.
2020-03-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi ville ha ut Lennie för att få mer bråk med Mergim och Amilia men det förstår inte du.

Inte jag, jag hoppas på det ska hända mer mellan Lennie och Mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi ville ha ut Lennie för att få mer bråk med Mergim och Amilia men det förstår inte du.
Va??
Mergim och Amilia hade inte bråkat de hade legat i sängen och kramats och skickat ut kärlekshälsningar till Lennie och Anty att de saknar dem. De hade aödrig bråkat utan dragit sig mer till varandra då de hade varit sista två kvar från sitt gäng. De hade varit jättetråkiga att se på. Mergim hade tappat sin livslust och vi hade inte fått se honom skapa kaos mer. När Lennie är i huset är Mergim full av energi det är bra TV för oss.
Medlem
foxieroxies avatar
10.00: Philip och Frida kommer från Gränslandet

BB håller tiderna som vanligt.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Förståeligt menade dock inte att han skulle ha sex med henne. Känns bara konstigt att han lägger sig i viccan säng när julia är i hans säng. Även viccan gick till Julias tomma säng. Sen att han gillar mörka tjejen, anty är väl inte mörk?

Jag skrev väl inte neger?
Hon är väl så mörk man kan bli som svensk.
Det är så nära hans smak dom kommit i huset.
Han la sig i hennes säng för att han vet att risken att Julia skulle börja kladda finns eller att hon blir jobbig. Han vill inte uppmuntra det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja och de nya två har man ju redan dömt ut. Fyfan rena estetlinjen därinne snart.
Så besviken på dem. Vill ha in en Rodney som ska ligga med alla!
2020-03-10, 10:48
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fan va skönt det ska bli när Sami vinner, då hade man velat sitta som en fluga på axeln på de två programledarmupparna som lämnade programmet i protest mot den hemska ultranazisten Sami.
2020-03-10, 10:50
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Röstade självklart på Lennie för vill se mer av hans och Mergims bromance
Lennie är genomsnäll och förtjänar att vara där.

Förstår inte heller hur ni kan vilja ha ut Mergim. Han ju den som gjort så det hänt lite 😀
Ta ut tråkiga personer istället. El ni vill bara se folk som badar och diskuterar världsfred.

😂 Det är ju precis tvärt om. Det är du som inte fattar. Nu kommer Lennie lugna ner Mergim och natta honom till sömns varje kväll och vi kommer missa massa bråk och drama.
2020-03-10, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yeeeees nu händer något. Skall bli intressant.
Nån kommer att bajsa ner sig och lämna.

Nån annan som är trött på Vickans parning parningsskrik hela jävla tiden?

Jag lyssnar/ser hellre på Vickan alla dagar i veckan om jag slipper Jassa.
Ta ut Jassa och behåll Martin nån vecka till för att se om det händer ngt
mellan han och Amilia.
2020-03-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag skrev väl inte neger?
Hon är väl så mörk man kan bli som svensk.
Det är så nära hans smak dom kommit i huset.
Han la sig i hennes säng för att han vet att risken att Julia skulle börja kladda finns eller att hon blir jobbig. Han vill inte uppmuntra det.
Sant, sant. Fast trodde att jag hörde honom säga till vissa i huset att han gillar chocolate tjejer och så är han med anty lol. Fast kan ha missuppfattat det lite då
2020-03-10, 10:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Jag lyssnar/ser hellre på Vickan alla dagar i veckan om jag slipper Jassa.
Ta ut Jassa och behåll Martin nån vecka till för att se om det händer ngt
mellan han och Amilia.
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in