Jag gillar att sovrummen är stängda denna "vecka" (som säkert bara pågår i 2 dagar), de gör ju att alla är samlade och blir både roligare och lättare att kolla på.
Ser också mycket fram emot haveriet som kommer uppstå inom 3 timmar i huset av precis allt, lite mat, ingen dusch, inget klädbyte, inget sovrum att snacka skit i.
Anty hatade vi och det vägde mer än underhållning från Mergims sida! Men ingen härinne hatar Lennie, vissa tycker han är extremt tråkig, men det är ju inte samma som med Anty. Och jag tror Mergim har mer energi när Lennie är i huset vilket kommer leda till mer tjaffs och bråk med folket. Utan Lennie hade Mergim bara legat i sängen med Amilia och saknat honom. Och sen lämnat. Då har vi bara Julia kvar som skapar drama. Och det har inte ens gått 2 mån än.
Delar analysen! Allt för många äta, bajsa, sova deltagare i huset för att spränga all opposition. Blir inte bra TV!
Jag gillar att sovrummen är stängda denna "vecka" (som säkert bara pågår i 2 dagar), de gör ju att alla är samlade och blir både roligare och lättare att kolla på.
Ser också mycket fram emot haveriet som kommer uppstå inom 3 timmar i huset av precis allt, lite mat, ingen dusch, inget klädbyte, inget sovrum att snacka skit i.
Håller med!
Gissar på Mergim kommer flippa ut först. Ev också Jasse utifrån det vi såg i Lilla BB. Men kul att alla måste vara samlade kommer leda till mer bråk kanske
Poolskyddet ser ut som en vanlig presenning och de är väl olagligt!?
Skulle någon ramla på den kan dom drunkna då den sveps runt kroppen.
Verkar dessutom bara sitta i vanliga öljetter.
(Bara en grej jag noterade)
Tänk, hade Lisa varit kvar nu hade hon skrikit "DeT hÄr ÄR iNtE Bb DeT äR ShUtTeR IsLanD" i 150 år, nu när diskussionen drogs upp. Tacka oss för att ni slipper det.