2020-03-10, 10:40
Bannlyst
Mergim ser skeptisk ut.
2020-03-10, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan någon av er som röstade på Lennie svara på hur FAN ni tänkte?!

Ville ni se Amilia och Mergim så här glada?
Vill ni att de två kanske kommer få stanna i VECKOR till?

Jag undrar fan seriöst hur fan ni tänkte

Röstade självklart på Lennie för vill se mer av hans och Mergims bromance
Lennie är genomsnäll och förtjänar att vara där.

Förstår inte heller hur ni kan vilja ha ut Mergim. Han ju den som gjort så det hänt lite 😀
Ta ut tråkiga personer istället. El ni vill bara se folk som badar och diskuterar världsfred.
2020-03-10, 10:41
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast jag kollar live 24/7 och det är naturligtvis underhållande men inte hela jävla tiden. Kan de inte jogga runt eller släppa in partygrisen, eller liknande.

Ja, jo jag håller med dig. Men maffia 24/7 var inte kul heller. Men lite mer aktivitet tycker jag BB kan stå för.
2020-03-10, 10:41
Medlem
Lord2Moynes avatar
Någon som har ett dagsschema? Jag kommer inte in på appen.

Låt lidandet börja för Amilia och Mergim, hoppas dom kör robinson hardcore nu! Inget larv.

Edit: Nu blev dagschemat postat i samma veva som jag postade.
2020-03-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Kan någon förklara dagsschemat. Det står i texten så här:
Det är Robinson-veckan i Big Brother Sverige och deltagarna kommer att få känna på hur det är att leva på en öde ö. Deltagarna vaknar upp i ett nästan helt tömt BB-hus. Maten är utbytt mot kokosnötter, palmhjärtan och minimalt med ris.

Under förmiddagen får deltagarna brev om att ta med sig en personlig sak och gå ut på gården.

Under tiden kommer varmvattnet i duschen stängs av, poolen och yacuzzin täckas över och sovrummen stängas. Deltagarna kommer nu få klara sig med sin personliga sak och kläderna de bär på kroppen.

Efter detta kommer de nya deltagarna Philip och Frida som bott i Gränslandet under natten att ansluta till Robinson-ön.
Därefter delas alla in i Lag Nord och Lag Syd. Lag Nord och Lag Syd tävlar sedan i en lagtävling, där det vinnande laget kommer sitta säkert.

Sen står det så här:
Schema (cirkatider)
09.00: Väckning
09.30: Huset töms
10.00: Philip och Frida kommer från Gränslandet
13.00: Brev om lagtävling
14.00 Tävling

Vad gäller egentligen?

Förstår inte din fråga, det är väl tydligt vad som gäller? Dom nya deltagarna som kom in igår kommer strax gå in i stora huset efter att ha spendera natten i Gränslandet.
2020-03-10, 10:42
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.instagram.com/stories/bbspoils/

bara bläddra så hittar du ditt inlägg
Är de i nåt speciellt inlägg?
Har dom citerat mig eller vad.
Hittar inte.

Edit. Hittade nu blans Händelser (eller va de heter). Kul att vi får lite publicitet 😁
Trist inlägg bara. Fanns ju värre dom kunde tagit haha 🤣
Senast redigerad av aina08 2020-03-10 kl. 10:51.
2020-03-10, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Röstade självklart på Lennie för vill se mer av hans och Mergims bromance
Lennie är genomsnäll och förtjänar att vara där.

Förstår inte heller hur ni kan vilja ha ut Mergim. Han ju den som gjort så det hänt lite 😀
Ta ut tråkiga personer istället. El ni vill bara se folk som badar och diskuterar världsfred.

Vi ville ha ut Lennie för att få mer bråk med Mergim och Amilia men det förstår inte du.
2020-03-10, 10:44
Medlem
kermiths avatar
Yeeeees nu händer något. Skall bli intressant.
Nån kommer att bajsa ner sig och lämna.

Nån annan som är trött på Vickans parning parningsskrik hela jävla tiden?
Medlem
Tråkigaste casting någonsin. De enda som tillför lite kaos och underhållning är Julia och Mergim.
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Förstår inte din fråga, det är väl tydligt vad som gäller? Dom nya deltagarna som kom in igår kommer strax gå in i stora huset efter att ha spendera natten i Gränslandet.

Äsch, min dyslektiska hjärnhalva läste "under natten kommer frida och Philip" - så glöm min fråga!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi ville ha ut Lennie för att få mer bråk med Mergim och Amilia men det förstår inte du.

+1
2020-03-10, 10:45
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tråkigaste casting någonsin. De enda som tillför lite kaos och underhållning är Julia och Mergim.
Ja och de nya två har man ju redan dömt ut. Fyfan rena estetlinjen därinne snart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in