2020-03-10, 10:33
Medlem
kermiths avatar
Helvete vad jobbigt med dessa jävla 20 frågor skiten. Underhållning som inget annat slår. Jag förstår att sjökon och Glasman bondar nu de gillar den skiten. Sami sitter och chillar och orkar inte lyssna på dravlet.
2020-03-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
The Predator

2020-03-10, 10:34
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Aina visste du att ditt inlägg här har blivit föremålet utåt för hela Flashbacks "hets" att få ut deltagare på bbspoils instastory skrattade högt!
Va!?
Har sett att de pratats om negativt om Flashback och att vi skulle arrangera fusk osv vid röstningarna men har dom nämnt just mig!?
Berätta mer 😁
2020-03-10, 10:35
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helvete vad jobbigt med dessa jävla 20 frågor skiten. Underhållning som inget annat slår. Jag förstår att sjökon och Glasman bondar nu de gillar den skiten. Sami sitter och chillar och orkar inte lyssna på dravlet.

Fast det är ganska underhållande. Alla andra säsonger har deltagarna suttit och spelat maffia och det var 0 underhållning för oss tittare.
2020-03-10, 10:35
Medlem
Knappt sett de nya men de känns grymt mätta på varandra redan, ska bli intressant att se hur de förhåller sig till varandra när de kommer in till dom andra.

Max att dom använder varandra som stödhjul inledningsvis, sen kommer de nog blicka bort från varandra.
2020-03-10, 10:36
Medlem
kermiths avatar
rammi73 var är du, så jag får lite hjärngympa och kan tagga lite som en bra start på dagen.
2020-03-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Va!?
Har sett att de pratats om negativt om Flashback och att vi skulle arrangera fusk osv vid röstningarna men har dom nämnt just mig!?
Berätta mer 😁

https://www.instagram.com/stories/bbspoils/

bara bläddra så hittar du ditt inlägg
2020-03-10, 10:37
Medlem
aina08s avatar
God morgon vänner!

Ser att alla är på gården. Är det för att dom bygger om inne tro?
Har dom 2 nya kommit in ännu?

Hoppas dom kör Robinson fullt ut nu.
Frukost med kokosnötter vore en bra start tex.
2020-03-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag förstår att du inte brukar ha chansen till det. Men det är garanterat inget Alex har brist på utanför huset och när man har barn så är man totalt dum i huvudet om man inte försöker vara en bra förebild.
Sen finns det faktiskt grabbar som inte vill sätta på allt dom ser. Han har ju uttryckligen sagt att Julia inte är hans smak. Han gillar mörka tjejer.
Bättre att dom skickar in en rejäll MAN till Julia. Raka motsatsen till den dom Skickar in nu. Knappast nån som går igång på den.
Förståeligt menade dock inte att han skulle ha sex med henne. Känns bara konstigt att han lägger sig i viccan säng när julia är i hans säng. Även viccan gick till Julias tomma säng. Sen att han gillar mörka tjejen, anty är väl inte mörk?
2020-03-10, 10:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Fast det är ganska underhållande. Alla andra säsonger har deltagarna suttit och spelat maffia och det var 0 underhållning för oss tittare.

Fast jag kollar live 24/7 och det är naturligtvis underhållande men inte hela jävla tiden. Kan de inte jogga runt eller släppa in partygrisen, eller liknande.
2020-03-10, 10:38
Medlem
Finns arten på riktigt? Nej

Lennie: Då är det ju shrek, då kan det va shrek.

Nej Lennie, troll finns i allra högsta grad och du brukar sova brevid ett.
2020-03-10, 10:40
Medlem
kendallos avatar
Kan någon förklara dagsschemat. Det står i texten så här:
Det är Robinson-veckan i Big Brother Sverige och deltagarna kommer att få känna på hur det är att leva på en öde ö. Deltagarna vaknar upp i ett nästan helt tömt BB-hus. Maten är utbytt mot kokosnötter, palmhjärtan och minimalt med ris.

Under förmiddagen får deltagarna brev om att ta med sig en personlig sak och gå ut på gården.

Under tiden kommer varmvattnet i duschen stängs av, poolen och yacuzzin täckas över och sovrummen stängas. Deltagarna kommer nu få klara sig med sin personliga sak och kläderna de bär på kroppen.

Efter detta kommer de nya deltagarna Philip och Frida som bott i Gränslandet under natten att ansluta till Robinson-ön.
Därefter delas alla in i Lag Nord och Lag Syd. Lag Nord och Lag Syd tävlar sedan i en lagtävling, där det vinnande laget kommer sitta säkert.

Sen står det så här:
Schema (cirkatider)
09.00: Väckning
09.30: Huset töms
10.00: Philip och Frida kommer från Gränslandet
13.00: Brev om lagtävling
14.00 Tävling

Vad gäller egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto