2020-03-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
K är inte ny misstänkt här så lägg av desinformera. K är utredd för anstiftan i denna förundersökningen och den läggs ner i den del när åtal sker.

Jag är inte lika stor fan av faktaresistens som du är så jag tror vi stannar där.

Den dagen KL avskrivs kan du väl spela in ditt segervrål följt av ”Kaaaaarin Liljaa, chaa, naa, naa, naaa ,naaa, Kaaaarin Liljaaa, chaaaa, naaa, naaa,naaa,naaa, naaaa och lägga upp på Soundcloud eller nåt. Lovar att lyssna.
Senast redigerad av Avel 2020-03-09 kl. 10:43.
Citera
2020-03-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Här har vi bild på KL att jämföra med om någon missat den tidigare.

https://minfil.com/YdUbu77fn1/FCF51723-813F-4F2F-93D9-69ABD24078BA_png

Ja , På din bild så har hon samma ögonbrynsform som på bröllopsbilden.

Flashback lyckades ändå till slut hitta bilder på henne 🙂. Men så tragiskt hur Karins liv har blivit.
Citera
2020-03-09, 15:02
Medlem
Jag tycker det är pinsamt hur en viss användare har försökt att ljuga för oss flashbacksre. Då det är uppenbarligen Karin som är på bilder men trots det har en viss användare hävdat ” nej det är inte Karin”.

Jag tycker det är synd hur man har låtit hen förstöra en hel tråd om Karin Lilja.
Citera
2020-03-09, 17:25
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Det finns inga andra i målet än K som kan ha avskrivits om man har följt detta fall. Och inte minst sista dagboksbladsinformationen om föreläggande till advokat Thoren. Så vips blir det uppenbart att K är avskriven. Så slutdiskuterat nu inväntar vi åtal istället för mordförsök och möjligen någon annan rubricering angående sekretess D.

Vill bara peka på ett av dina totalt felaktiga inlägg där du tror att du är påläst och kunnig i ärendet!
Din okunskap och gissningslek lyser igenom fullständigt.
Du och några till är bra på att plocka fram offentliga uppgifter men helt ovetande om hur rättssystemet fungerar i verkligheten.
Du måste stå Karin nära för annars så skulle du inte vara så trångsynt och naiv!
Men för hennes skull så är det bra att någon tror på henne och stöttar henne.
Hon behöver nog det😉
Citera
2020-03-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexfoley
Vill bara peka på ett av dina totalt felaktiga inlägg där du tror att du är påläst och kunnig i ärendet!
Du och några till är bra på att plocka fram offentliga uppgifter men helt ovetande om hur rättssystemet fungerar i verkligheten.
Du måste stå Karin nära för annars så skulle du inte vara så trångsynt och naiv!
Hon behöver nog det😉

Så då var alltså saken klar. Du desinformerar grovt, och försöker inbilla någon här att du har på fötterna.
Du kan se det som att tid är dyrbart och den slösas inte på troll.

K kommer inte åtalas för anstiftan i detta mål utan får tillbaka sina ägodelar som åklagaren tagit i beslag. Det gäller även Eddie som skall ha sina beslag. En torftig skitutredning med flera misstänkta floppade och åklagaren inväntar in i det sista för att inte framstå som fullständig idiot.

Nu lägger du dessutom av med att vi står K nära. För på detta forumet är vi anonyma och om du inte lägger ner det kommer jag rpr dig.
Citera
2020-03-09, 18:22
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Så då var alltså saken klar. Du desinformerar grovt, och försöker inbilla någon här att du har på fötterna.
Du kan se det som att tid är dyrbart och den slösas inte på troll.

K kommer inte åtalas för anstiftan i detta mål utan får tillbaka sina ägodelar som åklagaren tagit i beslag. Det gäller även Eddie som skall ha sina beslag. En torftig skitutredning med flera misstänkta floppade och åklagaren inväntar in i det sista för att inte framstå som fullständig idiot.

Nu lägger du dessutom av med att vi står K nära. För på detta forumet är vi anonyma och om du inte lägger ner det kommer jag rpr dig.

RPR är en Ruger Precision Rimfire kaliber 22 jaktvapen!
Nu har du lärt dig något nytt Pajas!
Citera
2020-03-09, 19:43
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag tycker det är pinsamt hur en viss användare har försökt att ljuga för oss flashbacksre. Då det är uppenbarligen Karin som är på bilder men trots det har en viss användare hävdat ” nej det är inte Karin”.

Jag tycker det är synd hur man har låtit hen förstöra en hel tråd om Karin Lilja.

Blir du förvånad? Inte jag. Karin vill inte synas på nätet och det finns nog mer än en karlslok som är beredd att ljuga för hennes skull. De tror väl att de gör något bra?
Citera
2020-03-10, 00:29
Medlem
Citat:
Här har vi bild på KL att jämföra med om någon missat den tidigare.

https://minfil.com/YdUbu77fn1/FCF51723-813F-4F2F-93D9-69ABD24078BA_png
Jaha, det såg ju inte så roligt ut. Vad hade hon råkat ut för där?
Citera
2020-03-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexfoley
Hon behöver nog det😉

Det är väl bra att jag fått ut offentliga uppgifter som dagboksblad mm. Det är ju ändå fakta i de uppgifterna. Sedan får väl folk ha uppfattningar och tolka hur de vill. Dessutom är det mot reglerna att spekulera kring användarna. Jag har dock varit öppen med att jag känner Karin och står på hennes sida.
Citera
2020-03-10, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jaha, det såg ju inte så roligt ut. Vad hade hon råkat ut för där?

Det vet man inte. Det spekulerades hej vilt i tråden om hon sminkade dit den själv osv.

KL skickade in bilden till domstolen via sitt personliga ombud tillika hundvakt. Syftet var att meddela rätten att hon inte kunde medverka pga att hon blivit misshandlad.

KL ska även vid tillfälle ha blivit knivhuggen. Rotesau har skrivit i tråden att hen har sett ärren och beskrivit hur de ser ut. Så antingen finns de på bild i offentliga handlingar eller så får vi tro på att Rotesau sett dessa IRL.

KL har vidare blivit misshandlad av man hon träffat på Riche, misshandlad av HOL, dödshotad, misshandlad av polis då hon ansåg de tog i hennes arm för hårt, ramlat och slagit sig och blivit misshandlad så hon behövt gipsa armen och operera frakturer vid runt sex tillfällen. KL ska också ha anklagat HOL:s vänner för att sexuellt vilja påtvinga sig på henne. KL ska också mena att HOL är ansvarig för misshandel så hon har fått hjärnskada om jag fattat rätt här.

Den hjärnskadan verkar väldigt central i hennes liv. Det är den och HOL hon skyller allt ont på.

Hon använder den också som anledning till att hon betett sig snurrigt vid omhändertagande vid berusning.
KL ska även ha varit målsägande efter nån incident i Västerås som vi inte riktigt vet vad det är.
Så hon har inte haft det så lätt med andra och sig själv.

Hjärnskadan ska då vidare ha fått henne att vägra gå in i polisbil och satt foten i dörren. Dragit en knytnäve i ansiktet på polis. Legat på golvet och måttat spark efter polisman. Försökt knäppa upp bilbälte i polisbil. Spottat mot polis. Börjat klä av sig naken då polis bett henne ta av sig smycken.
Sen har hon barrikaderat sig hos nån terapeut och hos en kvinnlig, också fullkomligt galen, polis. Den senare ska även ha anmält KL för misshandel.

Påminner även om att KL ska ha varit i slagsmål med den person som sålt/tagit hand om hennes hund.
KL har även blivit utredd för att ha bitit HOL:s vän i armen.

KL är alltså en person som vissa användare här tvivlar är ens kapabel att sno ihop en anstiftan.
Genomgående i konfrontationer med polis och andra är KL väldigt aggressiv. Det i kombination med att hon måste vara väldigt intelligent samt besitta andra egenskaper som tagit henne hela vägen till jobb i Hovrätten, så måste man ändå misstänka att hon är kapabel till anstiftan.
Jag menar många kaosande gängledare på 20+ år verkar fullt kapabla. Varför inte hon då?
Finns väl exempel på både ung kvinna som anstiftat mord på sin gårdsägande far och hon dåren i Arboga som på pappret innan morden hade en vettigare profil track record vad gäller knasigheter än KL.

Skulle någon orka så kan man ju ta fram fuparna för hennes äventyr med polisen. Målnr finns i tråden annars har jag dem. Finns kanske fler bilder där. I pressen finns t.ex en bild på när hon sitter på en stol (hos polisen?) med blurrat ansikte.
Senast redigerad av Avel 2020-03-10 kl. 09:01.
Citera
2020-03-10, 09:45
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Det vet man inte. Det spekulerades hej vilt i tråden om hon sminkade dit den själv osv.

KL skickade in bilden till domstolen via sitt personliga ombud tillika hundvakt. Syftet var att meddela rätten att hon inte kunde medverka pga att hon blivit misshandlad.

KL ska även vid tillfälle ha blivit knivhuggen. Rotesau har skrivit i tråden att hen har sett ärren och beskrivit hur de ser ut. Så antingen finns de på bild i offentliga handlingar eller så får vi tro på att Rotesau sett dessa IRL.

KL har vidare blivit misshandlad av man hon träffat på Riche, misshandlad av HOL, dödshotad, misshandlad av polis då hon ansåg de tog i hennes arm för hårt, ramlat och slagit sig och blivit misshandlad så hon behövt gipsa armen och operera frakturer vid runt sex tillfällen. KL ska också ha anklagat HOL:s vänner för att sexuellt vilja påtvinga sig på henne. KL ska också mena att HOL är ansvarig för misshandel så hon har fått hjärnskada om jag fattat rätt här.

Den hjärnskadan verkar väldigt central i hennes liv. Det är den och HOL hon skyller allt ont på.

Hon använder den också som anledning till att hon betett sig snurrigt vid omhändertagande vid berusning.
KL ska även ha varit målsägande efter nån incident i Västerås som vi inte riktigt vet vad det är.
Så hon har inte haft det så lätt med andra och sig själv.

Hjärnskadan ska då vidare ha fått henne att vägra gå in i polisbil och satt foten i dörren. Dragit en knytnäve i ansiktet på polis. Legat på golvet och måttat spark efter polisman. Försökt knäppa upp bilbälte i polisbil. Spottat mot polis. Börjat klä av sig naken då polis bett henne ta av sig smycken.
Sen har hon barrikaderat sig hos nån terapeut och hos en kvinnlig, också fullkomligt galen, polis. Den senare ska även ha anmält KL för misshandel.

Påminner även om att KL ska ha varit i slagsmål med den person som sålt/tagit hand om hennes hund.
KL har även blivit utredd för att ha bitit HOL:s vän i armen.

KL är alltså en person som vissa användare här tvivlar är ens kapabel att sno ihop en anstiftan.
Genomgående i konfrontationer med polis och andra är KL väldigt aggressiv. Det i kombination med att hon måste vara väldigt intelligent samt besitta andra egenskaper som tagit henne hela vägen till jobb i Hovrätten, så måste man ändå misstänka att hon är kapabel till anstiftan.
Jag menar många kaosande gängledare på 20+ år verkar fullt kapabla. Varför inte hon då?
Finns väl exempel på både ung kvinna som anstiftat mord på sin gårdsägande far och hon dåren i Arboga som på pappret innan morden hade en vettigare profil track record vad gäller knasigheter än KL.

Skulle någon orka så kan man ju ta fram fuparna för hennes äventyr med polisen. Målnr finns i tråden annars har jag dem. Finns kanske fler bilder där. I pressen finns t.ex en bild på när hon sitter på en stol (hos polisen?) med blurrat ansikte.

Underbart🙋‍♂️
Härligt med lite riktig fakta i ämnet!
Mer behöver inte sägas😉
Citera
2020-03-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snicky84
Håller helt med. Men det är inte det enda som förpestat tråden. Alla sidor om Fredrik Olafsen är ett annat exempel...

Du har helt rätt , allt jävla tjat om Fredrik Olafsen var också en jävla mardröm.

Lite förvånad att Fredrik o Karin inte har slagit ihjäl varandra med tanke på att båda är fan helt fucked up och våldsamma.

Väldigt ovanligt att man blir så besatt av en person som söker jobb och till med åker upp till Umeå för att var med på hans rättegång/rättegångar 10 år senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in