2020-03-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Visst bara Mergim skulle kunna trösta henne och tissarna.

Japp därför det är kört jaja
Senast redigerad av Twentyfragor 2020-03-10 kl. 00:52. Anledning: Felstavning
2020-03-10, 00:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det inlägget jag såg inleddes med "JAG TYCKER VI SKA KONTAKTA BB OM DETTA" haha men vet ej vad de förväntar sig att BB gör? Kräver att Flashback stängs ned? Att man raderar den här tråden?

Hahah såg det också. Jävlar vad upprörda folk är. Jag såg inte situationen och hörde inte när han sa det, men tvivlar på att det var så illa som folk försöker få det att framstå. Folk greppar efter halmstrån för att få ut deltagare de av olika anledningar inte gillar.
Haha herregud. Det är vid sådana här tillfällen som man verkligen inser att: People sucks
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Nej inget tv. Återigen... sooo sorry för min röst men hur lökigt är det inte att nya deltagarna kommer in imorron?

De har uttryckt sin kärlek för Rainbow. Skrikan gillar Glasman och alphahannen jämförde sig med Sami.
Hur kommer sjökon och muslimen reagera på det. Inga vänner som orkar lyssna på deras flöjt utom den nya balkanbruden. De har en olycklig tid framöver.
Medlem
Lennie pratar om sin egen migrän och Amilia tar samtalsämnet och börjar dra en lång historie om sina egna sjukdomar och hur hon tar botox mot migrän osv. Lennie verkar sjukt ointresserad. Han var mer intresserad av att kramas med Mergim
Medlem
137MGs avatar
Mergim och Lennie kramas och pussar på varandra rätt friskt ändå ikväll. Jobbigt att se dock hur Amelia och Mergim är på Lennie exakt heeela tiden de får tillfälle. Amelia ser lite avundsjuk ut dock
2020-03-10, 00:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Kermith...skulle du verkligen tillåta?

Nej men måste kittla stumpen lite efter den härliga och roliga urladdningen i kvällens BB
2020-03-10, 00:55
Medlem
Dom kunde inte hitta 2 torrare deltagare?
2020-03-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Mergim och Lennie kramas och pussar på varandra rätt friskt ändå ikväll. Jobbigt att se dock hur Amelia och Mergim är på Lennie exakt heeela tiden de får tillfälle. Amelia ser lite avundsjuk ut dock
Hon fattar väl han inte är heterosexuell som han själv påstår. Men Blåvalen kommer tvinga ned Mergim och sova på golvet igen inatt så hon kan dela säng med Lennie.
2020-03-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalsnous
Dom kunde inte hitta 2 torrare deltagare?
Jag tittar hellre på ett tomt poolrum än de två nissar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håll käft på dig nu. Ett val emot dig och du gråter ut som en liten bebis? Du gör rätt i att lämna tråden isåfall din mupp.

Håller med dig om sista meningen dock.

Nämen va fan Boonk du låter arg igen. Du har ju väntat på en sådan här härlig upplösning av kvällen sedan du tvättade dina kalsonger, dvs ett par år sedan. Eller är jag ute och cyklar nu?
Medlem
herpesvårtas avatar
Hey visst har tråden sjunkit lite men vi är faktiskt några original kvar här!

Tror också att folk droppar på grund av att programmet faktiskt sviktar i kvalitet också. Det är ju ingen självklarhet att man kommer följa programmet till slutet, trots att det i princip har varit ens liv i en månad nu. Yikes.
Medlem
Amilia sitter och äter fortfarande alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in