2020-03-10, 00:44
Medlem
Bör en sova nu? Trodde festen skulle lyfta. Men istället kör A melia show. Tröttsamt
2020-03-10, 00:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Följt tråden sedan starten, men nyligen gjort ett konto.

Jag är ett STORT Big Brother-fan.
Jag har tittat alla säsonger och det här liknar ingenting. I’m out.

I hopp om att någon i redaktionen ska se detta: KAN NI SNÄLLA AVGÅ!?
Det här är absolut inte Big Brother, byt namn till något annat helt nytt.

Det är måndagsfinal och deltagarna sitter och gäspar. Det bästa som hänt är att Lennie fick rätt på leken 20frågor, karaktären han gissade om var sig själv: ”ÄR DET LENNIE HANSSON?” Bra tv.

Kan vi inte behålla konceptet med att detta program ska sticka ut och skapa rubriker.

Det ska vara 100dagar som ska sätta deras psyken på prov. Vem som helst kan gäspa sig igenom 100 dagar med semester och all inclusive med fri tillgång till gym utan några mentala tester.

Jag är besviken, besviken på att det här nya PK programmet får kalla sig för Big Brother.

Tack för din tid i huset Patzy, hoppas du varken våldtar Martin eller dödar Jassa.
Hoppas det bara var bubblet som pratade, du gav mig så många skratt och jag skärmfilmade den kvällen och jag skrattar varje gång jag ser dig springa runt i kallingarna från rum till rum och skrika ”FUCK YOU BABY”.

Hoppas verkligen Amilia gäspar till sig en seger, med Mergim och Lennie i finalsoffan.

Jävligt bra idé, vi låter Amelia vinna. Anty skulle dö om Amelia tog henne i den här grenen.
2020-03-10, 00:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Om de inte får vatten på kvarnen?

Visst bara Mergim skulle kunna trösta henne och tissarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Klart

Flashback ska hjälpa Mergim att komma ut 2020
Fan vad de är bögiga ikväll. Menar det på ett positivt sätt

Fan bara jag som bytar kamera när de visar de nya i DC? Har noll intresse av dem.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Plus fucking one!
Aa. Fan va jag tröttnat på den här tråden.
Kommer in någon gång då och då och kollar.
När folk från Facebook, insta..m.m hittade hit efter 4v så dog tråden. grattis ni är lite sena och efter.
alla vettiga och roliga i tråden har droppat av redan.
kvar blir dom nya som hittat hit, dom är leftover´s som reggade sig mellan 2019-2020, tonåringar med ej färdig utvecklad hjärna.
skulle inte ens palla 1dag på Facebook..m.m.

Dom kan få ta över i tråden.
Alla gamla i tråden har ändå dragit.
och vi som hängt här sedan dag1 har redan koll på vilka vi ska rösta ut i framtiden, när 2st sitter mot varandra.
2020-03-10, 00:48
Medlem
Citat:
Han är ju en schysst kille men ingen fyrverkeri av intresse direkt.

Nej inget tv. Återigen... sooo sorry för min röst men hur lökigt är det inte att nya deltagarna kommer in imorron?
2020-03-10, 00:48
Medlem
Ämen dra åt helvete, Fridas närvaro bådar inte gott.
2020-03-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Nej inget tv. Återigen... sooo sorry för min röst men hur lökigt är det inte att nya deltagarna kommer in imorron?
Hur vet du att de kommer in imorgon?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
När folk från Facebook, insta..m.m hittade hit efter 4v så dog tråden. grattis ni är lite sena och efter.
kvar blir dom nya som hittat hit, dom är leftover´s som reggade sig mellan 2019-2020, tonåringar med ej färdig utvecklad hjärna.

och vi som hängt här sedan dag1 har redan koll på vilka vi ska rösta ut i framtiden, när 2st sitter mot varandra.

Fan, Einstein kunde inte ha formulerat det bättre. Jag funderar själv på att droppa men först efter att sjökon eller muslimen kastas ut så jag får gotta mig i andras olycka ett litet tag.
Senast redigerad av kermith 2020-03-10 kl. 01:00.
Medlem
Citat:
Jävligt bra idé, vi låter Amelia vinna. Anty skulle dö om Amelia tog henne i den här grenen.

Kermith...skulle du verkligen tillåta?
2020-03-10, 00:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Håll käft på dig nu. Ett val emot dig och du gråter ut som en liten bebis? Du gör rätt i att lämna tråden isåfall din mupp.

Håller med dig om sista meningen dock.
2020-03-10, 00:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Men Lisa kan ju inte rå för att hon är som hon är. Lennie borde ju förstå att han måste bjuda lite på sig.
Eh? Lennie är sig själv, Lisa är sig själv, Lisa åkte ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in