2020-03-10, 00:33
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hade inte ens ljudet på, men att se Lennies lyckliga ansikte när han får sitta med boysen och leka 20 frågor räcker för att jag ska veta att jag valde rätt. Han är så söt! <3
2020-03-10, 00:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han kommer umgås mycket mer med de andra i huset, vilket Mergim också börjat göra. Det är Blåvalen som måste skärpa sig, hon klänger efter Lennie överallt. Han blir fan inte av med henne.

Fast ingen vill umgås med Mergim på riktigt utan lite ytligt. Ha kan ju lacka för att Lennie spenderar mer tid med Rainbow.
2020-03-10, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hade inte ens ljudet på, men att se Lennies lyckliga ansikte när han får sitta med boysen och leka 20 frågor räcker för att jag ska veta att jag valde rätt. Han är så söt! <3

Han är 36 år för höge farao
2020-03-10, 00:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Åååååh <3 +1

Han e så fin!
2020-03-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Med all säkerhet

Tror också det är anledningen till att han är så nervös och humörsvängningar då han bär på en stor "hemlighet"
Har vi kvar Lenny får vi se Mergim fortsätta kämpa med denna hemlighet, en tröst i sig.
Medlem
geek12s avatar
Lennie, Martin & Glasman tillsammans är riktigt chill.

Men herregud Mergim o Lennie, skulle det inte vara kameror o om de vore ensamma så hade knullat skiten ur varandra haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fusk Undrar vad de ska göra åt det är frågan haha.

Läste nyss kommentarerna på BBs insta och HÄPNADES över hur en del hetsade över hur den elaka Himmler-sonen Sami kränkte alla världens romer när han idag sa "jävla zigenare" till ett ägg på finska idag. De kräver att BB slänger ut honom, och de flesta berättar inte kontexten utan låter folk tro att han på riktigt kallade någon i huset för "jävla zigenare".

Amilia-frustrerad över detta!
Det inlägget jag såg inleddes med "JAG TYCKER VI SKA KONTAKTA BB OM DETTA" haha men vet ej vad de förväntar sig att BB gör? Kräver att Flashback stängs ned? Att man raderar den här tråden?

Hahah såg det också. Jävlar vad upprörda folk är. Jag såg inte situationen och hörde inte när han sa det, men tvivlar på att det var så illa som folk försöker få det att framstå. Folk greppar efter halmstrån för att få ut deltagare de av olika anledningar inte gillar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Jag säger ju det. Sorry börjar ifrågasätta mitt eget omdöme från och med nu

Nej det är cool, de flesta gjorde ju det misstaget och ångrar sig nu eller inom de närmaste dagarna.
Bara man inte gör om det så finns nya möjligheter framöver.
2020-03-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast ingen vill umgås med Mergim på riktigt utan lite ytligt. Ha kan ju lacka för att Lennie spenderar mer tid med Rainbow.

Exakt. Vem av Pink room kommer vilja umgås med pink room EGENTLIGEN?
Medlem
Märker ni hur jävla NÖJD Amilia är? Fy fan hade hellre sett henne i sovrum 2 under täcket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja mycket möjligt! Men kanske får mys på nätterna när de delar säng så han tycker det är okej.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Följt tråden sedan starten, men nyligen gjort ett konto.

Jag är ett STORT Big Brother-fan.
Jag har tittat alla säsonger och det här liknar ingenting. I’m out.

I hopp om att någon i redaktionen ska se detta: KAN NI SNÄLLA AVGÅ!?
Det här är absolut inte Big Brother, byt namn till något annat helt nytt.

Det är måndagsfinal och deltagarna sitter och gäspar. Det bästa som hänt är att Lennie fick rätt på leken 20frågor, karaktären han gissade om var sig själv: ”ÄR DET LENNIE HANSSON?” Bra tv.

Kan vi inte behålla konceptet med att detta program ska sticka ut och skapa rubriker.

Det ska vara 100dagar som ska sätta deras psyken på prov. Vem som helst kan gäspa sig igenom 100 dagar med semester och all inclusive med fri tillgång till gym utan några mentala tester.

Jag är besviken, besviken på att det här nya PK programmet får kalla sig för Big Brother.

Tack för din tid i huset Patzy, hoppas du varken våldtar Martin eller dödar Jassa.
Hoppas det bara var bubblet som pratade, du gav mig så många skratt och jag skärmfilmade den kvällen och jag skrattar varje gång jag ser dig springa runt i kallingarna från rum till rum och skrika ”FUCK YOU BABY”.

Hoppas verkligen Amilia gäspar till sig en seger, med Mergim och Lennie i finalsoffan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in