Man kan redan börja boosta immunförsvaret med zink + C-vitamin + D-vitamin.
Jag har också köpt Dinamint C sugtabletter som man kan ta 10 tabbletter per dygn om man får symptom.
Utöver det tar jag min vanliga multivitamin varje dag.
Jag vet inte om detta kommer att hjälpa mig något men jag hoppas att mitt immunförsvar stärks. Vitaminerna gör ju i alla fall ingen skada.
Glöm inte god sovhygien. bra sömn är viktigast för immunförsvaret
Fråga till alla som räknat fram och tillbaks på detta: Har någon estimerat när i tiden (ca datum) personerna som reste till norra Italien blev smittade? Håller på att kika på en grej.
Patient nr 1 i italien, som bara är 38 år, får nu förflyttas från intensiven, till sub-intensiven. Han kan nu andas själv igen.
Jöklar vad lång tid det tar att bli frisk alltså
Paziente 1 respira autonomamente” | "Il paziente 'uno' è stato trasferito dalla terapia intensiva a quella sub intensiva. E' stato cioè 'stubato' in quanto ha iniziato a respirare autonomamente". Lo ha detto l'assessore al Welfare di Regione Lombardia Giulio Gallera. Il 38enne manager dell'Unilever è ricoverato a Pavia, mentre sua moglie, incinta di 8 mesi, e' tornata a casa da qualche giorno dopo essere stata ricoverata al Sacco.
Ja det är otroligt hur folk resonerar. Jag förstår de som var borta vecka 8 då det var väldigt få fall man visste om i Italien, och kanske vecka 9, det var när de åkte som det exploderade, men de flesta fattade kanske inte riktigt vad som var på gång. Men de som varit borta vecka 10 och denna veckan- hur dum är man då...
De beställde ju 40 mobila krematorier, så de får man ju lägga på med. Nu har de ju börjat bränna folk innan de ens är döda, så jag vet inte... det har spårat ur fullständigt i Kina verkar det som...