Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Hagamannen mår uppenbarligen inte bra och behöver hjälp. Det måste ju övriga i Sverige också se. Hagamannen vill knulla så fort han ser en lättklädd tjej, så varför klär sig tjejer lättklätt för att provocera honom?
Point being, du kan inte bete dig hur som helst och va fri från kritik bara för att du inte mår bra, är det så illa som han försöker framställa det så är det dags att packa väskan och ta nästa buss hem och boka tid hos en psykolog, inte fortsätta tävla.
Jag försöker inte rättfärdiga hans beteende, det är inte acceptabelt(Bryr mig egentligen inte, det är bra TV). Men om de i huset inte vill ha några personangrepp så måste de ju ändå förstått nu hur lätt han tänder till när man provocerar honom, ändå gör man det. Så man kanske får skylla sig själv. Tycker du det är okej att provocera folk till att börja med?
Han kanske inte hör hemma i huset, nej. Jag tycker också att han borde lämna för sin egen hälsas skull, det kan inte vara kul att gå omkring i huset och vara på helspänn hela jävla dagarna.