2020-03-09, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hagamannen mår uppenbarligen inte bra och behöver hjälp. Det måste ju övriga i Sverige också se. Hagamannen vill knulla så fort han ser en lättklädd tjej, så varför klär sig tjejer lättklätt för att provocera honom?

Point being, du kan inte bete dig hur som helst och va fri från kritik bara för att du inte mår bra, är det så illa som han försöker framställa det så är det dags att packa väskan och ta nästa buss hem och boka tid hos en psykolog, inte fortsätta tävla.
Jag försöker inte rättfärdiga hans beteende, det är inte acceptabelt(Bryr mig egentligen inte, det är bra TV). Men om de i huset inte vill ha några personangrepp så måste de ju ändå förstått nu hur lätt han tänder till när man provocerar honom, ändå gör man det. Så man kanske får skylla sig själv. Tycker du det är okej att provocera folk till att börja med?

Han kanske inte hör hemma i huset, nej. Jag tycker också att han borde lämna för sin egen hälsas skull, det kan inte vara kul att gå omkring i huset och vara på helspänn hela jävla dagarna.
2020-03-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Tack! Nu såg jag också.
Alltså 🤣 shit vad hon tryckte på hans knappar.
Varför, varför kan dom inte bara hålla käften båda två när den nya säger till dom. Som två småungar som vill ha sista ordet.

Bara det att det var så uträknat av Julia. Ni hörde hennes hånskratt. Där vann hon...

Han skulle suttit kvar och bara varit tyst. Då hade HAN vuxit i folks ögon. Men neeeeej, såklart han inte klarade det.

Herre jävlar vilka tjafs hela tiden.

Jag hoppas verkligen bb lägger märke till det o plockar ut både henne o Mergim
2020-03-09, 17:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag hade provocerat fram Mergims dåliga sidor om jag hade varit i huset så han hade fått lämna, hade det varit fel? En miljon kronor
fel och fel. är väl inte så skyst om han är lugn hela tiden men det är han inte så.
Nu flippar han lite då och då.
Så då är det bättre han får gå för han kan inte ta nått värkar det som.
Man ska kunna tåla lite mer än vad Mergim kan. BB är inget för Mergim.
2020-03-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vem har sagt att gruppen skulle bestämma det?
Det gör BB.
Läs inläggen här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag hoppas verkligen bb lägger märke till det o plockar ut både henne o Mergim

Varför kollar du inte bara på bonde söker fru eller något?
Medlem
foxieroxies avatar
Jag gillar Lennie. Han är lugn och stabil och en bra vän kan jag tycka.
Medlem
askungens avatar
Har missat liven, men i klippet som finns på tv4 så har Julia provocerat genom att höja rösten och han sa flera gånger att han inte ville. Oavsett diagnos Julia har så måste hon också ta ansvar för sitt agerande.
Mergim kanske tände till lite för mycket, men jag förstår honom ändå och anser båda vara lika skyldiga.
Varför får Julia kalla honom tönt utan att han reagerar?
De får lära sig att lugna ner sig och sedan prata ut och be om förlåtelse.
Kändes som majoriteten av gruppen tyckte att detta var ett ypperligt tillfälle att sätta M i skiten.
Bannlyst
Straffet blir att Mergin får bo i lilla BB en vecka och inte röka på en vecka, då vet produktionen han kommer lämna frivilligt!
Medlem
De som hänger löst får stanna, och Fake muslimen plockas ut, vänta bara och se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Varför kollar du inte bara på bonde söker fru eller något?
Vad har det med det som händer i huset o göra ?
2020-03-09, 17:06
Medlem
Klippet på Mergim är nu borta från hemsidan. Varför?
2020-03-09, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Jag försöker inte rättfärdiga hans beteende, det är inte acceptabelt(Bryr mig egentligen inte, det är bra TV). Men om de i huset inte vill ha några personangrepp så måste de ju ändå förstått nu hur lätt han tänder till när man provocerar honom, ändå gör man det. Så man kanske får skylla sig själv. Tycker du det är okej att provocera folk till att börja med?

Han kanske inte hör hemma i huset, nej. Jag tycker också att han borde lämna för sin egen hälsas skull, det kan inte vara kul att gå omkring i huset och vara på helspänn hela jävla dagarna.

Javisst, provokationer hör hemma i tävlingar.

Det provoceras fram i fotboll, hockey, onlinespel etc Big brother är också en tävling och det är ju inte Julia som tappar stöd under en sån krock utan det är Mergrim som tar till personangrepp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in